De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSN29VLEP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jelle 26-09-2022

Prima diepvries, mooi uiterlijk.

Geschreven voor: Bosch GSN29VLEP

Bewust gekozen voor een diepvries van Bosch vanwege de meer dan 25 jaar ervaring met diverse producten van dezelfde fabrikant. Betreffende model samen met een uiterlijk identieke koelkast aangeschaft vanwege het uiterlijk, de plaatsingsmogelijkheden en het beperkte energieverbruik. Grootte ideaal voor ons gezin van 2 personen. Ook de no-frost eigenschappen, dus geen ijsvorming, waren voor ons een belangrijk argument voor de aanschaf.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Inhoud
  • No-frost

Minpunten

c************@u********* 19-08-2022

Prima vrieskast

Geschreven voor: Bosch GSN29VLEP

Ik heb gekozen voor een vrieskast van Bosch No frost. Het is een wereld van verschil met de vrieskast die ik hiervoor heb gehad doordat de oude vrieskast geen no frost systeem had. Ik heb hem nog maar kort maar tot op heden geen min punten. Ook gekozen voor het merk Bosch omdat ik daar goede ervaringen mee heb.

Pluspunten

• niet meer ontdooien!

Minpunten

• geen

m*******@g******** 10-08-2022

Kwaliteit, Energie en Europees produkt

Geschreven voor: Bosch GSN29VLEP

Uitstekend produkt, vorm, grootte, energiezuinigheid beste klasse. Prijs is in middenklasse maar kwaliteit betreft wel waard. Kleur van het produkt is beter dan de witte versie. Raad aan af van de Chinese bakken en koop gewoon Europese merken

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Energiebesparend