Bosch GSN33VW30 - Reviews

MMS2209 22-09-2014 Product kwartaal in bezit

super handige grote vriezer.
handig met belletje voor als deur open blijft staan
instelbare temperaturen
en mooie vormgeving
kortom een TOP machine, voor weining geld.

Ernstwest 20-09-2014 Product paar weken in bezit

Een mooi, ruim, strak en bovenal zeer goed functionerend apparaat. Tevens uitgevoerd met nofrost functie zodat je nooit meer hoeft te ontdooien. En bovenal met de bekende Bosch kwaliteit.

Anke1970 19-09-2014 Product maand in bezit

We hebben de diepvries een maand in gebruik, echt geweldig! Mooie slanke kast, met verschillende grootte van laden. Ook de mate van vriezen heel mooi, spullen "plakken" niet aan elkaar door de no-frost.
Tot nu toe zeer tevreden.

B. Dellwing 14-09-2014 Product paar weken in bezit

Onze oude diepvries - destijds uit de hogere prijsklasse - was na 10 jaar aan vervanging toe dus 3 weken geleden werd deze Bosch GSN33VW30 (supersnel, zoals inmiddels gewend van Coolblue) geleverd.

Wat een genot zeg. Een mooi design, met die strakke lijnen staat daar echt een vrieskast met een robuuste en tijdloze uitstraling. Qua duurzaamheid hebben we in het verleden reeds goede ervaringen opgedaan met een Bosch koelkast, dus bij deze zal dat vast ook wel goed zitten.

Verder heb je ruimte in overvloed, lades waar je doorheen kunt kijken en eindelijk een deur die wél fatsoenlijk sluit. Bij onze oude is het meermaals voorgekomen dat de deur na het sluiten op een kiertje open ging staan en dat is echt niet leuk als je daar enkele uren later achter komt... Hij was helaas niet voorzien van een akoustisch signaal zoals deze Bosch, dus we weten zeker dat dit soort ongemak vanaf nu definitief tot het verleden behoort.

Onze oude diepvries had ook geen LED-lampjes om de temperatuur mee aan te geven maar we moeten zeggen, dit werkt een stuk fijner.

En last but not least willen we vermelden dat deze diepvries opvallend stil is. Ons oude exemplaar maakte continue een "zoemgeluid" en als hij actief ging koelen dan kwam het geluidsniveau zelfs boven de, in bedrijf zijnde, vaatwasser uit.

Als de berekening klopt dan zouden we met deze Bosch A++ op jaarbasis ongeveer E 52,50 kunnen besparen aan energiekosten, we zijn benieuwd.

Een nadeeltje kleeft wel aan deze Bosch, hij bevalt zo goed dat we binnenkort een bijpassende koelkast uit dezelfde serie gaan bestellen :) Ondanks het feit dat onze huidige koelkast pas 6 jaar oud is.

klaas weerstand 09-09-2014 Product maand in bezit

Makkelijk in gebruik, overzichtelijk, en gewoon gekocht bij de plaatselijke dealer..makkelijker kan het niet.

Ben 71 03-09-2014 Product paar dagen in bezit

mooie vormgeving sluit goed af mooie grote handvat en bijna geruisloos en mooie grote vakken wij zijn zeer tevreden en blij met deze goede keuze

JvVliet 02-09-2014 Product maand in bezit

Fijne vriezer, we hadden hiervoor een vrieskist maar dit is veel handiger in het gebruik. Hij is erg overzichtelijk en heeft ruime lades.

Dicky61 02-09-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb gekozen voor deze vrieskast,dat deze extra energie zuinig is en no frost
Lade doorzichtig vindt ik ook heel prettig
En door de actie 50 euro retour was mijn keuze niet moeilijk

sgjndadghbao 02-09-2014 Product paar dagen in bezit

Vandaag in gebruik genomen.
Maakt weinig geluid en voelt degelijk aan.
Duurzaamheid moeten we nog afwachten.

Jeroen Scheffer 01-09-2014 Product paar weken in bezit

Goed ingedeelde vriezer en erg ruim, zou persoonlijk bovenin liever extra lader hebben ipv vriesvakken.

La bird 31-08-2014 Product paar weken in bezit

Door het ladensysteem overzichtelijk in te delen. No-frost systeem dus geen gedoe met ijsvorming. A++ vriezer. Alarm wanneer de vriezer te lang openstaat.

Ilona198181 31-08-2014 Product paar dagen in bezit

Lekkere grote vrieskast met genoeg lades, je kan er zat in kwijt, voor jaren vriesplezier! En hij is erg zuinig.

janetvandermolen 30-08-2014 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat met mooie ruime laden. Door het NoFrost systeem blijft alles ijsvrij en hoef je dus niet meer te ontdooien. Wel gaat de deur wat zwaar open en moet je de kast met je hand tegenhouden omdat hij anders naar voren komt. We hebben het apparaat nog maar een paar dagen in bezit, maar zijn er tot nu toe erg tevreden over.

Jantien70 29-08-2014 Product paar dagen in bezit

Heb de kast een paar dagen in gebruik en ben zeer tevreden had eerder een diepvrieskist deze kast is veel overzichtelijker.
Het no frost systeem lijkt me ook ideaal.

Chris_rr 29-08-2014 Product paar dagen in bezit

Na lang wikken en wegen deze forse vrieskast van Bosch gekocht. Mooie strakke vormgeving en het apparaat maakt een solide indruk. Na het openen hoor je zachtjes de ventilator aanslaan die volgens mij de warme lucht afzuigt. Het vacuum dat ontstaat is wel erg groot de deur zit dusdanig gesloten dat je de hele kast van zijn plek kan rukken. Nieuwigheid? Ik heb het rubber ingespoten met siliconenspray en rustig druk opbouwen op het handvat lijkt ook te werken. Fijn, nooit meer ontdooien. En riant de ruimte met ook nog de mogelijkheid om lades en glasplateaus te verwijderen zodat je echt ongelofelijke hoeveelheden kunt stapelen.Vanwege het systeem en de luchtcirculatie is het wel van belang netjes te beladen zodat de achterwand en de deur vrij blijven. Tenslotte tot 1 september 50 euro cash back van Boch. Blij met mijn vriezer en Bosch!

sjaak1959 27-08-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie en stille vriezer met ruime lades.
Deur trek wel vacuum moet deze met 2 handen openen 1 om de vriezer vast te houden en 1 om de deur te openen anders schuift de vriezer naar voren, dit is ook als de deur langere tijd gesloten is.

lee en co 27-08-2014 Product paar dagen in bezit

deze diepvries is goed ingedeeld
de deuren gaan soepel open
er is bijna geen geluid
De diepvries zit er stevig uit
zuinig zo te lezen maar natuurlijk zal de tijd het leren
voor ons een prima aankoop !!

Thijs_1977 23-08-2014 Product paar dagen in bezit

Praktisch ingedeeld. Bigbox is ideaal. Meest gunstig geprijsde diepvries die aan onze eisen voldeed. No frost, ruim 200L en minimaal A++.

Lelyvrouwtje 23-08-2014 Product maand in bezit

zeer geruisloos-ruim en overzichtelijke kast.
Heerlijk om niet meer te ontdooien.
Gemakkelijk schoonmaken.

v.lib1 23-08-2014 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, makkelijk te bedienen en duidelijk (maar dat had ik ook niet anders verwacht van een vriezer). De deur gaat wel moeilijk open, wellicht kan daar bij een upgrade eens over nagedacht worden net als de deksels vand e galzen potjes tegenwoordig.