Kärcher SC 3.000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher SC 3.000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Erik 08-10-2020

Nutteloos apparaat

Geschreven voor: Kärcher SC 3.000

Heb hem al jaren staan (zeer incidenteel gebruik) maar nu naar de stort.
Nutteloos apparaat (een harde borstel of een luiwagen is veel handiger als je het goed bekijkt)
Steel is veel te kort - rugpijn
Ascesoires onpraktisch
Vuldop verkalkt zeer snel - gevolg: nooit meer los te krijgen alleen met geweld en dat kost je een nieuwe vuldop a 40 euro (dat deed het apparaat de das om)

grootgrutter 08-04-2015
Geschreven voor: Kärcher SC 3.000

Helaas, we hadden eerst een "goedkope (chinese) stoomreiniger" wat ons best beviel alleen deze was kwalitatief wat minder stoomde zeer goed, alleen de behuizing was slecht.Dus dachten we een karcher. De sc3000 is voor ons een totaal nutteloos apparaat, omdat hij de vloer zo nat maakt als een onuitgewrongen dweil, de tijd dat deze op stoom is duurt vrij lang. er zijn maar 2 stoomstanden. volgens karcher had ik een zwaarder apparaat moeten kopen, dan had ik meer stoomstanden gehad, goed advies en service dus(nee dus). Omdat deze zoveel water achterlaat is hij ongeschikt voor laminaat. Nee zeker geen karcher meer.

Peter8000 19-04-2014
Geschreven voor: Kärcher SC 3.000

Effect van deze stoomreiniger valt mij iets wat tegen:
- Soms komt er aan het begin een plens water uit i.p.v. stoom
- Zonder boenen verwijdert het stoom niet echt vuil.
- Met de vloerdoek wordt de vloer nog steeds vrij nat.

Op zich doet het apparaat wat het moet doen, mij persoonlijk valt het stoomreinigen mij gewoon wat tegen.

20 jabo 18-12-2013
Geschreven voor: Kärcher SC 3.000

ik heb hem net een jaar en 2 maanden en plof zegt hij lekt nu water dit is nu al de 3 de keer ik geef het op pak wel weer een dweil ik zal vast niet de enigste zijn denk ik

anaaqntony 05-10-2013
Geschreven voor: Kärcher SC 3.000

Ik heb net een Kärcher SC3000 na dat ik drie dagen geleden een B.DEC stoomreiniger FSMH1621 gekocht had.
De Kärcher SC3000
-produceer zo veel stoom dat ik bijna niets kan zien
-lang wachten tot de water op temperatuur is om gebruikt te kunnen worden
-om bij te vullen moet weer wachten tot de aparat gekoeld is
-de raamwisser is gewoon als los onderdeel
-er zijn twee kleine doekjes van slecht materiaal bij geleverd

anitavdtuuk 28-03-2013
Geschreven voor: Kärcher SC 3.000

ik haat dweilen ramenwassen en voegen schoonmaken....maar nu ik de karcher sc 3000 heb gekocht sta ik lachend te dweilen en ramen te wassen....zelfs de voegen tussen mijn tegels (grauw) worden met het borsteltje de helft schoner en met de stoomtuit helemaal weer schoon(kost wel wat tijd maar ze zijn bij mij dan ook echt vies)kalkaanslag is geen probleem en alles ruikt fris en blinkt in huis..wat een heerlijk en handzaam apparaat van mij een dikke 10 maar aangezien ik hem nog maar net heb weet ik niet hoelang hij meegaat ...denk dat ook dat geen probleem gaat worden.ook schimmels verwijderen is geen probleem voor deze topper
Dus makkelijk handzaam en zuinig aparaat en geen reinigings middelen meer nodig..zelfs de oude laminaat vloer ziet er bijna weer uit als nieuw.
klein compact licht en zeer makkelijk op te bergen omdat hij haast geen ruimte in beslag neemt.

tsg 16-03-2013
Geschreven voor: Kärcher SC 3.000

Heb de karcher sc 3000 nog maar net ben er erg tevreden over. De steel mocht wat mij betreft wel iets langer, maar verder een super apparaat. Om de kraan wordt het ook weer super schoon.

Bosh 23-03-2012
Geschreven voor: Kärcher SC 3.000

Ook voor de tegels op het balkon. Worden weer prachtig schoon.
Het apparaat is bovendien zeer licht en handzaam.

marijke007 01-03-2013

Krijg ik met deze Karcher SC 3000 ook de groen aanslag op de tuin tegels verwijderd hoef ik niet de karcher hoge druk te gebruiken...

Ananasbloesem 16-02-2012
Geschreven voor: Kärcher SC 3.000

Fantastisch apparaat! Binnen no-time is mijn huis weer helemaal schoon. En dan bedoel ik ook echt schoon, frisse badkamer, frisse keuken, alles is ontvet.

Ik was in eerste instantie op zoek naar een ander dweilsysteem voor de vloer en die heb ik in de Karcher zeker gevonden. Minder werk voor een schonere vloer.

Niet twijfelen, het is investeren in een schoon huis.

mjtje1960 16-09-2013

Ik heb lichte plavuizen in de hal, woonkamer en keuken en de voegen waren ook licht maar zijn nu donker geworden. Is dit apparaat geschikt om de voegen eenvoudig schoon te maken? Om moet je echt voeg voor voeg met een mini borsteltje doen?

TheaKW 26-03-2013

Hallo,
Ik ben bezig mij te verdiepen in het wel of niet aanschaffen van een stoomreiniger.
Ik ben benieuwd hoelang je met het water doet.
Ik wil hem vooral gebruiken voor de vloer, ik heb nogal wat vierkante meters? Ik heb geen zin om steeds het water bij te vullen. Kun je mij daar antwoord op geven? Alvast bedankt

beste review of the house 09-11-2011
Geschreven voor: Kärcher SC 3.000

Wij hebben dit toestel onlangs aangekocht en de eerste "testen" zijn meer dan voldoende.
Het reinigen van afwasbak, bad en keukenkasten verloopt moeiteloos en zonder producten.
Het is wel aanbevolen om een raam te openen in kleine ruimtes, zodat de stoom niet blijft hangen.
voor het reinigen van kastdeuren(keuken) zet men beter de stoomkeuze op de middelste stand

marcocbr 14-10-2011
Geschreven voor: Kärcher SC 3.000

handig in gebruik schoon is ook echt schoon zonder schoonmaakmiddelen . laminaat word ook weer echt schoon.
ik ben er zeer tevreden over .

Favorietje 03-10-2011
Geschreven voor: Kärcher SC 3.000

Het gemak van deze stoomreiniger is enorm, de watertank is groot genoeg, je hoeft hem zelden bij te vullen, alle onderdelen klik je eenvoudig in elkaar en het grote voordeel: geen reinigingsmiddelen nodig, dus enkel met stoom wordt het sneller schoon en het millieu wordt gespaard.

sylvie h 16-09-2011
Geschreven voor: Kärcher SC 3.000

Kuisen is een plezier geworden sinds ik dit toestel bezit. Geen dweilen meer uitwringen, of rondzeulen met sponzen om de ruiten te kuisen... de voegen van de grond zien er weer als nieuw uit en mijn kookplaat glanst als nooit tevoren. Ik heb enkele huisdieren die de vloer nogal s durven vuilmaken, wel nu even stofzuigen en de karcher 3000 erna en mijn vloer glanst weer. Is ook veel properder voor het beter want je hoeft geen kuisproducten meer te kopen.
Echt Toppie dit toestel.

evelinetje 07-09-2011
Geschreven voor: Kärcher SC 3.000

Nu een paar weken in het bezit van dit toestel en ben er nog steeds heel tevreden over. De putjes van de afvoer in de keuken glanzen weer zoals nooit tevoren, net zoals de spiegel in de kinderkamer. Dweil en trekker horen bij mij alvast tot het verleden, ik reinig mijn vloeren nu gewoon met deze karcher. Alvast geen strepen meer van achterblijvend reinigingsmiddel. Een topaankoop!

serena58 24-08-2011
Geschreven voor: Kärcher SC 3.000

Goede stoomreiniger met veel mogelijkheden.Hulpmiddelen makkelijk aan te klikken .Werkt goed .Voldoende watertank.

Orgelist 18-08-2011
Geschreven voor: Kärcher SC 3.000

Geweldig apparaat, ik heb nog nooit zo lekker schoon gemaakt, het knapt er echt van op en je hebt het idee dat het niet schoner kan dan met 100 graden stoom.
Wel heb ik wat extra hulpstukken besteld, zoals borsteltjes en doeken.