Kärcher SC 3 Premium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher SC 3 Premium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

p*****@h********** 28-11-2023

Defect,het opsturen van de schakelaar

Geschreven voor: Kärcher SC 3 Premium

Ik heb een karcher stoomreiniger ,ben erg tevreden,maar de schakelaar is defect ,ben nu al 3 maanden bezig het te bestellen,via de firma Parts ,burgermeer de vlugt laan ,hoe lang gaat dit nog duren ,nnu word gezegd 10 december,( andere optie opsturen ,sorry je kan hem er zo inklikken ,dit voelt niet fijn )

Pluspunten

• Erg goed

p************@g******** 22-04-2023
Geschreven voor: Kärcher SC 3 Premium

Vloeren blijven veel te lang nat
Spijt als haren op mijn hoofd voor zoveel geld had ik wel wat beters verwacht
Kijken of hij terug kan
Cp pastor Assendelft

Geert ariens 07-10-2018

Valt tegen

Geschreven voor: Kärcher SC 3 Premium

De stoomreiniger valt ons toch wel tegen .
Het vuil (wat wel word beweerd) gaat er niet af.
Overal waar het apparaat staat plassen water .
Het vuil wat er wel af gaat is het vuil wat ook met een doekje verwijderd kan worden.
Apperaat heeft bijna geen meerwaarde.
Het idéé is goed maar resultaat valt tegen.

Pluspunten

• Snel gebruiksklaar

Minpunten

• Plassen water
  • Vuil niet weg
  • Korte steel
  • Klein reservoir

Jofrest 20-06-2017

Geweldig, had ik deze maar eerder in huis gehad!

Geschreven voor: Kärcher SC 3 Premium

Schoonmaken als je fors reuma hebt is een drama, maar nu met de Karcher, het gasfornuis perfect schoon in een paar minuten, de deuren/deurposten waar de honden langslopen, vetvrij en superschoon, ik hoef nu alleen met een doekje droog te maken. Door de lange slang is hij zo licht in gebruik. Ik heb er zelfs de buitenramen/posten supersnel mee schoongemaakt, even een trekker erover, doekje langs de posten....klaar. Het is zo fijn om zelf weer iets in huis te kunnen doen, geen schoonmaakmiddel nodig.

Pluspunten

• Zeer licht in gebruik
  • Maakt superschoon
  • Geen schoonmaakmiddel nodig
  • Hulpstukken passen naadloos

Minpunten

• Er hadden wel meer doeken bij mogen zitten.

Eddie 20-02-2017

waardeloos apparaat

Geschreven voor: Kärcher SC 3 Premium

Zeer slecht apparaat, vloeren zijn zeiknat na gebruik. Karcher beweert dat je er goed mee schoon kunt maken maar niks werkt ! Ik heb hem december gekocht en maar direct in de schuur gegooid. Ik heb diversen dingen in huis geprobeerd zoals voegen / ramen / vloeren / tegels maar alles is zeiknat maar niet schoon. Ik begrijp niet dat ik de enige bent die klaagt....maar goed ik heb mijn miskoop geaccepteerd maar ik zou zeggen mensen koop dit waardeloos apparaat NIET.

Minpunten

• Alles nat na schoonmaken
  • Beweringen van leverancier zijn niet waar
  • Korte kabel
  • Niet te gebruiken voor voegen / douche / tegels
  • Niet te gebruiken voor ramen

vvangeus 05-02-2017

Geen blijvertje

Geschreven voor: Kärcher SC 3 Premium

Apparaat zojuist weggegooid. Stoomkracht is 0 geworden. Misschien 10 x gebruikt over 5 jaar.
Eigenlijk nooit echt goed gereinigd. Met de hand en een borsteltje beter resultaat en.... goedkoper!

Lisa 09-01-2017

Lekker snel dweilen

Geschreven voor: Kärcher SC 3 Premium

Ik ben geen schoonmaakprinses, maar van de Kärcher stoomreiniger word ik wel heel erg blij. Je kan heel snel je kamer dweilen. Geen gedoe meer met uitwringen van doeken, 2 verschillende emmers. Het is multifunctioneel, je kan ermee ramen lappen, kleren stomen, spiegels schoonmaken. Je schijnt ook kalk te kunnen verwijderen van je kraan. Dat was mij nog niet goed gelukt, misschien lukt het als ik het vaker schoonmaak met de stoommachine, ook lukt het mij niet goed om hardnekkige vet uit de oven te verwijderen. Ik heb apart nog een extra accessoire gekocht zodat ik gordijnen en kleren kon stomen, deze accessoire verfrist wel ,maar het is niet zo dat je echt kreukels eruit haalt of vlekken verwijdert, het is puur ter verfrissing en het idee dat je de bacteriën dood. Ondanks deze minpunten word ik nog steeds heel blij van de Kärcher, omdat ik zo makkelijk kan dweilen en de ramen kan lappen. Wat wel vervelend is de doek die erbij zit, het is niet superdere lens, maar een elastiekje om de doek zodat hij steviger om de stofzuigerend blijft zitten zou wel handig zijn. Helaas is dit ook het enige doek wat jekrijgt. Ik heb nog de 5 doekenset apart besteld en daar zit de originele doek, die ook al niet zo handig was ook niet eens bij. Bij de 5 doekenset krijg je gewonen doeken.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • Multifunctioneel, veel toepassingen

Minpunten

• Doekniet stevig om stofzuigermond
  • Reinigt niet de hardnekkige kalk
  • Reinigt niet de hardnekkige vet

irma 08-01-2016
Geschreven voor: Kärcher SC 3 Premium

eerst een Kärcher SC3 besteld. Deze bleek het na ontvangst niet te doen. Werd wel warm maar gaf geen stoom. Teruggestuurd maar deze was uit de collectie. Daarom de duurdere SC3 premium besteld. In november ontvangen en de badkamer mee schoongemaakt. Werkte prima. Deze week wilde ik hem weer gebruiken maar hetzelfde probleem als met de eerste. Wat ik ook doe, hij wordt wel warm maar geeft geen stoom. Ook deze kan dus retour. Vreselijke tegenvaller en dat voor 160 euro. Voor mij geen Kärcher meer

Danielle 30-11-2015
Geschreven voor: Kärcher SC 3 Premium

Met deze stoomreiniger kom je op plekken waar je normaal het vuil met een oude tandenborstel moest wegpoetsen. Je bespaart tijd, want wanneer je met een emmer sop een half uur bezig was om je badkamer te soppen, ben je nu met 10 min tijd klaar en alles is door de hoge temperatuur ook nog eens hychenisch schoon.

Waarom ik voor de sc3 premium heb gekozen is omdat het apperaat snel opwarmt en tijdens het werk bijgevuld kan worden (kan niet bij elke stoomreiniger).

Het snoer kan niet net als een stofzuiger in het apperaat opgeborden worden. Net als alle losse onderdelen.
Het snoer is niet heel lang. Voordeel is dat het dan ook niet in de knoop raakt als je het oprold, nadeel is dat je vaker een stopcontact moet zoeken.

Apperaat is niet zwaar. Dat is fijn. Ligt lekker in de hand. Je moet hem wel op kinderslot zetten als je een mondstuk verwisselt, want anders stoom je perongelijk terwijl je bezig bent. Wel heel fijn dat het kinderslot er op zit.
Als je start, eerst in een wastafel stomen, omdat er dan nog water uitloopt voordat er echt stoom uitkomt.

Al met al een heel fijn ding. Ik kan deze aanraden!