MSI N760 TF 2GD5/OC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de MSI N760 TF 2GD5/OC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

-KevIn- 21-08-2013
Geschreven voor: MSI N760 TF 2GD5/OC

Zeer krachtige grafische kaart met degelijke bouwkwaliteit. De kaart werkt samen met de Amd FX-6300 zonder problemen. Alle grote titels zijn op verry high tot ultra te spelen met een framerate die ver boven de 30 fps ligt. Veel kracht voor de prijs en makkelijk over te clocken d.m.v. de bijgeleverde afterburner software. Ik raad hem zeker aan voor mensen die graag gamen op hoge settings maar het prijssegment van de Gtx 770 Gtx 780 te hoog vinden.

Gustave 25-09-2014

Ik heb ook zeer goede ervaring met de GTX660. Alleen vond ik uit dat de Nvidia geforce experience software module de PC. veel trager liet opstarten. Ik heb toen deze software gede-installeerd net als de audio HD software. De snelheid en kwaliteit kan ook zonder deze software goed worden ingesteld. Deze software belast als achtergrondprogramma toch de PC. MSI als merk is wel heel goed lees ik vaak. Veel succes.