Sony DCR-SR36E zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DCR-SR36E zilver, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Timosonyboy 02-01-2010

Geweldige camcorder,
Haarscherp beeld, prachtig geluid, degelijk.

Eerst had ik een Dv Camcorder, dus met bandjes.
Nou dit is echt veel fijner en dan ook nog voor zo een lage prijs.

Ik had nooit gedacht dat ik voor deze prijs een Sony goede camcorder kom vinden maar dit is hem dus toch echt wel.

Echt een aanrader

bobo3101 16-02-2009
Geschreven voor: Sony DCR-SR36E zilver, zwart

ik heb hem een paar dagen en er zit een pixel fuit in (kan gebeuren) ik ben dus terug gegaan naar de winkel in ik krijg een nieuwe verder is het een wereld camera met een duidelijk scherm en een goeie lens ik ben er erg over te spreken het is een perfect kaduo

Semt-X 30-12-2008
Geschreven voor: Sony DCR-SR36E zilver, zwart

We hebben deze camera nu ongeveer 4 maanden en bevalt me prima.
De camera ligt goed in mijn handen en de touchscreen werkt naar behoren. Alleen bepaalde functies opzoeken via het touchscreen is soms weggestopt onder iets wat je niet zou verwachten.
Geluidskwaliteit is prima. Het is geen DTS of vergelijkbaars, maar prima voor standaard vakantie- of feestfilms. Voor mij zijn de geluiden in orde, soms pakt de camera geluid op die je liever niet zou willen, maar het is wel zuiver.
Beeldkwaliteit is prima in orde. Het is net een beetje beter dan mini-dv. Niets op aan te merken. Ook het contrast voldoet aan mijn verwachtingen. Een klein beetje meer rood en over het algemeen een koelbeeld. Het is maar net wat je mooi vind. Zeker overdag filmt deze prima. In de avond bij minder licht heeft deze wat moeite, maar er zit een soort infrarood-functie op en daardoor kan je prima filmen bij weinig licht. Dit geeft alleen een groenachtig beeld, niets mis mee.
Ik vind nog steeds dat analoge camera's een beter beeld geven bij weinig licht dan dit soort camera's.
Prijs/kwaliteit verhouding ligt in mijn geval prima in verhouding. Verwacht geen HD beelden of wat dan ook, maar voor standaard filmpjes is deze camera goed genoeg.

Anoniem 14-08-2008
Geschreven voor: Sony DCR-SR36E zilver, zwart

Veel van mijn films zijn gemaakt met een digitale camera van Sony, type DCR-TRV110 E. Een dijk van een camera. Maar ja Sony heeft ook een beperkt leverduur.
Met de SR63E is filmen iets anders. Klein formaat. Bij half inzoom moet je de handycam goed stil houden als je uit de hand wilt filmen. Wil je niet schokkerig filmen bij inzoomen dan is een statief niet weg te denken. Beeldstabilisator is traag. Bij afspelen is het geluid minder. Wel via de PC is het geluid goed.
Gebruik van een filmzon is en uitdaging. Voor de rest een goede camera.

Eric08 06-06-2008
Geschreven voor: Sony DCR-SR36E zilver, zwart

Prachtige video camera. Zeer eenvoudige bediening en prachtig kleurbeeld. Goede scherpe opnames. Uitstekend voor beginners met video die geen consessies willen doen aan kwaliteit. Ook het geluid is opvallen goed hoewel de microfoon wel windgevoelig is. Het bedienen via het touchscreen werkt prima. ook onder extreme omstandighedenm (woestijn met droogte, hoge temepraturen en veel stof) bleef mijn camera uitstekend functioneren. Top product!

Peter39 08-05-2008
Geschreven voor: Sony DCR-SR36E zilver, zwart

Prachtige camcorder, nu 2 weken in mijn bezit.
Geweldige beelden, haarscherp. Via touchscreen
eenvoudig te bedienen. Ook de knop direct branden
werkt uitstekend. Wat een verschil met mijn vorige
waar ik iedere keer met bandjes zat te wisselen.