Bosch SMS53N18EU - Reviews

Ben 24-03-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser tegen een perfecte prijs!!

Dit is een supervaatwasser. Onze vorige vaatwasser was een AEG en heeft er na 8 jaar de brui aan gegeven.
Na lang twijfelen hebben we dan uiteindelijk voor deze Bosch gekozen.
Door zijn inoxlook is hij perfect geïntegreerd in onze keuken.
Dankzij de vele mogelijkheden, de stille werking en het gebruiksgemak is dit een zeer volwaardige machine!

Bas Sengers 11-02-2016 Product paar weken in bezit

Mooi vormgegeven vaatwasser die doet waar hij voor is aangenomen.
De vaat komt er schoon en droog uit. Kan zo in de kast.
Hij is stil in geluid, wat erg prettig is met een open keuken.
Wasbeurt is best lang, maar dat is niet echt een minpunt.
Wel hebben we af-en toe dat het blokje niet uit het klepje komt. Klepje staat aan het eind wel open. We gebruiken een alles in 1 blokje met een folietje erom. Misschien weet iemand hoe dat komt?

Ronald 29-11-2015 Product maand in bezit

Goed werkende vaat wasser.
Hij is ook erg stil, beduidend minder dan onze vorige bosch vaatwasser waar we nog geen 3 jaar plezier van gehad hebben, en de hoge reparatie kosten van bijna 200 Euro waardoor we besloten hebben om deze te kopen.
De afwas tijd is wel erg lang (3 1/2 uur) van deze nieuwe vaatwasser.

roblescuret 16-08-2015 Product paar dagen in bezit

BKI482525 Volgens afspraak geleverd door bemmel&kroon. Super stille vaatwasser die mooi schoon wast. Hier passen onze grote borden ook mooi in.

Antje. 30-06-2015 Product paar weken in bezit

Wie o wie heeft dit ook Ik heb een min punt de motor maak een onzettende iritante hoge piep toon ik had al gebeld naar coolblue want daar heb ik het gekocht ik moest bosch bellen die zei dat ik zout moest gebruiken dat het daar aan lag ik zei ja maar ik gebruik alles in een en in de boek staat dat het dan ook niet hoeft ik dacht gewoon doen kan nooit kwaad
maar helaas het mocht niet baten ik heb bosch gebeld die is wezen kijken die zei dat het niks met zout temaken had hij heeft er een nieuwe draaiarm ingezet omdat hij dacht dat daar het geluid vandaan kwam maar helaas die man zei dat ik gevoelig was voor hoge tonen die uit de motor komen want die man hoorde niks mijn man hoorde ook niks maar mijn thuiskapster weer wel en die vond het ook heel irritant geluid
dus gelukkig ligt het niet aan mij want ik begon aan mij zelf te twijfelen
bosch zegt niks meer voor mij tekunnen doen ik moest maar contact opnemen met coolblue

wie heeft ook dit probleem?

Voor de rest is het een mooi apparaat met praktische indeling je heb heel veel ruimte
genoeg keuze knoppen het is ook fijn dat de machine van zelf uitgaat als de was klaar is

Karin80R 14-04-2015 Product paar dagen in bezit

Een super apparaat niet alleen qua gebruiksgemak en wasresultaat, maar ook hoe stil het apparaat is en hoe mooi deze is!

ik42 02-04-2015 Product maand in bezit

9,6
dit apparaat is gewoon top ik zou het iedereen aanraden die opzoek is naar een vaatwasser het bespaart je veel tijd

Scooby2013 21-03-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving! Super stil en het resultaat is...super schoon!We hopen dat we ook weer jarenlang plezier hebben van deze bosch vaatwasser!

J. Doe 20-03-2015 Product paar weken in bezit

Wasresultaat is goed. Hiervoor ook een Bosch (Solitaire)_ gehad die na 13 jaar op was. Bediening is prettig grote knoppen duidelijk display. Voordeel met vorige machine is dat aan buitenkant zichtbaar is hoe lang machine nog moet draaien.

Illias 18-03-2015 Product paar dagen in bezit

Top vaatwasser maakt bijna geen lawaai
Makkelijk aan te sluiten op alles en alles wijst zich vanzelf heel erg gebruiks vriendelijk heel erg tevreden na een wasbeurt zien mijn glazen er als nieuw uit aanrader voor iedereen !!

een gezin uit Nieuwegein 23-02-2015 Product paar weken in bezit

De duurzaamheid kan ik na zo'n korte periode natuurlijk nog niet beoordelen. Wel valt me op dat de wasprogramma's allemaal nogal lang duren (ruim langer dan 2 uur), dat zou ik graag anders hebben gezien, zeker omdat deze machine als extra milieubewust werd aangeprezen. Ik meen dat onze vorige machine (ook een Bosch) er op de auto-stand zo'n anderhalf uur over deed. Ook heb ik nu gemerkt dat het aantal decibellen niet zoveel zegt: de motor mag dan vrij stil zijn, het rondpompen van al dat water blijf je bij een vrijstaande machine toch horen (als je een open keuken hebt en de tv 3 meter verderop). Verder niets dan lof: hij doet zijn werk goed en staat prachtig naast onze nieuwe rvs koelkast.

Sogand 19-02-2015 Product paar weken in bezit

Ik ben erg teverden heb een goede keuse gemaakt ik heb zeer schoone afwas en voldoende programmas.

Yous85 15-02-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Een prachtig model. Mooie uitstraling staat mooi in de keuken. Apparaat is zeer stil en gebruiksvriendelijk. Het resultaat is perfect. Kortom een goede vaatwasser voor een goede prijs

T.v.d. Werf 11-02-2015 Product paar weken in bezit

De Bosch afwasautomaat voldoet heel goed aan onze verwachtingen. De afwas komt er heel schoon uit. Fijn dat er verschillende programma's op zitten, zodat je zelf een keuze kan maken uit welk programma je kunt kiezen. Duidelijke omschrijving van het apparaat. Geruisloos doet het zijn werk. We zijn er heel blij mee.
We hebben de afwasautomaat besteld via internet, hier zijn we ook heel goed over te spreken. Konden zelf aangeven welke dag. Werd ook duidelijk aangegeven hoe laat ze ongeveer de automaat kwamen brengen. Kortom we zijn heel erg tevreden.