Siemens iQ700 SN278I07TE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 SN278I07TE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Bertie 18-02-2017

super vaatwasser ..... mooi en werkt super !!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I07TE

Prachtige RVS vaatwasser ... veel wasstanden en een prima resultaat zelfs op lage temperaturen !
Staat mooi en de verlichting en besteklade zijn ideaal !
Echt een aanrader !!!

Pluspunten

• mooi
  • wast goed af
  • handig met verlichting
  • besteklade

Minpunten

• geen

Marius Brouwer 02-01-2017

Siemens vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I07TE

Zeer mooi en stil apparaat. Wast goed schoon en is makkelijk in gebruik. Ook genoeg instellingen om je eigen voorkeur te kiezen. Gaat om de Siemens SN278107TE. Ordernummer BKI577734.

Pluspunten

• Stil
  • Mooi uiterlijk
  • Instellingen.

Sander 19-12-2016

Stil, ruime indeling, maakt goed schoon en droog

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I07TE

We hebben deze vaatwasser gekozen na uitgebreid onderzoek. Omdat de consumentenbond de machine geduid heeft als beste uit de test, hebben we besloten deze dan ook aan te schaffen.

De iQ700 is een hele mooie en strak uitziende vaatwasser en voorzien van de nieuwste technieken! Zojuist geïnstalleerd en de eerste vaat laten wassen. De machine is bijzonder stil (we vroegen ons af of hij het eigenlijk wel deed!). Door de ingebouwde sensoren, bepaalde de vaatwasser hoe schoon, of vies, de vaat is en past de doorlooptijd hieraan aan.

De vaat kwam er droog en glanzend uit en we zijn bijzonder tevreden met de machine! Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Stil
  • Verbruik (energie/water)

Silvia 12-12-2016

Vaatwasser met licht

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I07TE

Prachtig apparaat met verlichting welke een mooie handige bestek lade heeft. Veel opbergruimte en verstelbare. Lades. Vaat mooi schoon. Prima apparaat. Dij tevreden. En voldoet aan al mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Sierraad in de keuken
  • Voldoet aan alle verwachtingen
  • Verstelbare lades
  • Verlichting

Arno 11-12-2016

Wat een rust!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I07TE

Wat een mooi stil apparaat!
We hebben deze vaatwasser nu een week. Het is niet alleen dat de vaatwasser er mooi uit ziet in onze nieuwe keuken. Onze oude vaatwasser was ook mooi RVS en stil. Deze vaatwasser is mooier en stiller. Op display wordt ook fijn aangegeven tot hoe laat het programma loopt. Verder is het rekmachanisme erg fijn en slim. Je kunt de indeling op zeer veel verschillende manieren indelen. Dus of je nu veel borden, Pannen of glazen heb door de rekjes al dan niet weg te klikken kan alles er in zonder het rekje te beschadigen/verbuigen. Ook het nu gratis meegeleverde wijnglazen rek maakt dat alles nog beter in te delen is. Want het enige minpuntje dat grote wijnglazen niet in het bovenste rek kunnen is hiermee weggenomen.
Verder is het lampje natuurlijk niet echt nodig maar moet zeggen dat hierdoor het zicht toch nog iets verbeterd.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Helemaal droge vaat
  • Indeling van de rekken verstelbaar

Arya 06-12-2016

Siemens vaatwasser sn278107te

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I07TE

Ik heb voor deze vaatwasser gekozen, omdat hij het meest zuinig is qua energie en water (verhouding), er een vervuilings(meet)sensor in zit, ook is er de mogelijkheid om te kiezen vakje voor wassen op halve belading, zit er een systeem in op basis waarvan het wasmiddel beter gebruikt wordt en dit model heeft een besteklade. Pluspunten daarbovenop vind ik dat de knoppen bestaan uit sensortoetsen die zijn weggewerkt, er zit een kinderslot op, er is licht in de vaatwasser, de hele indeling kan aangepast door rekjes naar beneden te doen en het bovenste rek is ook nog verstelbaar in hoogte, het servies wordt gedroogd met restwarmte (zeolithe) en er kan voor 13 couverts in. Ook de uitstraling en afwerking van het apparaat is erg mooi, hij is heel erg stil en ik ben gillend enthousiast over hoe schoon alles wordt!

Pluspunten

• Meest zuinig
  • Droogfunctie
  • Besteklade
  • Vervuilingssensor
  • Toetsen weggewerkt

Minpunten

• Geen gevonden

R. De Laat 01-12-2016

Mooi design, zeer zuinig maar vooral zeer stil!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I07TE

Wij hebben deze vaatwasser gekozen omdat wij een vaatwasser met rvs look zochten en deze als beste getest was door de consumentenbond.

De vaatwasser is niet alleen heel energie zuinig maar verbuikt ook weinig water en geeft een heel mooi eindresultaat. Hij droogt goed en de glazen blinken. De vaatwasser kent een hoop programma's en de ingebouwde ledverlichting geeft hem een luxe uitstraling. Maar wat ons vooral opviel, of eigenlijk juist niet, is dat de vaatwasser muisstil is!

Ook de besteklade is heel handig en naar onze mening stukken handiger dan de reguliere bestekkorf en hierdoor zul je dus ook niet snel je vingers bezeren aan bestek dat rechtop staat.

Het enige dat als minpunt ervaren zou kunnen worden is dat de programma's redelijk lang duren. De vaatwasser geeft wel netjes van te voren aan hoe laat hij klaar is met de vaat.

Maargoed de vaat zelf komt er heel mooi, schoon en droog uit en mede door zijn energiezuinigheid mag hij daar van ons dus best wat langer over doen.

Wij zijn in ieder geval tevreden en raden de Siemens iQ700 SN278I07TE dan ook aan iedereen aan bij wie het budget dit toelaat.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Zeer zuinig
  • Heel goed eindresultaat
  • Veel ruimte (13 couverts)

Minpunten

• Sommige programma's duren vrij lang

Tromp 16-11-2016

Uitgebreide prettig leesbare handleiding, omslag onhandig

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I07TE

Verstelbare Besteklade is even wennen maar veel fijner in gebruik, ruimt sneller op en al het bestek is nu schoon wat bij bestekkorf (hiervoor) niet het geval was.
Binnenverlichting is zeker een plus (praktisch en leuk!), jammer niet automatisch aan vanaf 1/2 geopende deur, steeds op on/off knop drukken doe je niet als je er even iets in zet..
Eco programma is superzuinig en milieubewust (A+++) maar duurt ook superlang: 4,5 uur, is dus goed plannen.
Fraaie RVS- ellipsvormige front vormgeving, jammer van tov overige keukenkastjes 2cm uit stekende hoeken.
Waarom deze uitvoering niet in 40dB??
Verder zeer gebruiksvriendelijk en praktisch door verstelbare rekken en -rek indeling en door uitgebreide duidelijke en makkelijk instelbare programma keuzes.
Hiernaast doet doet ie gewoon uitstekend wat hij uiteindelijk moet doen : afwassen met een schone en goed droge vaat als resultaat!

Pluspunten

• Verstelbare besteklade en rekken
  • Uitgebreide gebruiksvriendelijke programma keuzes
  • Binnenverlichting (is praktisch en leuk!)
  • Eco programma is superzuinig
  • Fraaie RVS-ellipsvormige front vormgeving

Minpunten

• Besteklade mag best ook in hoogte verstelbaar zijn
  • Binnenverlichting alleen aan met aan/uit toets
  • Eco programma duurt superlang: 4,5 uur
  • Waarom geluid 42dB en geen 40dB of minder?
  • Uit stekende hoeken vaatwasser

Orka 01-11-2016

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I07TE

We hebben deze machine gekocht omdat hij een besteklade en goede reviews heeft. En hij voldoet echt aan de verwachtingen. Hij maakt alles goed schoon en droog. En een mooie glans op alle servies en pannen. Alleen plastic materialen moet nog na gedroogd worden, maar dat is bekend en waren we van op de hoogte. Dus al met al een geweldig apparaat.

Pluspunten

• Alles goed schoon,droog en glanzend
  • Hij is stil,
  • Ziet er goed uit

Bertie 31-10-2016

Mooi, stil en zuinig

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I07TE

Prachtige zuinige machine .... Ik heb deze gekozen omdat wij in onze keuken alles RVS of RVS look hebben, de zeer handige besteklade en de verlichting !
Verder de goede energie besparing en ja eigenlijk alles is lovend !! Van de bediening etc ... Gewoon een prachtige vaatwasser in je keuken die alles in zich heeft : stil, zuinig, mooi en teveel om op te noemen !
In reviews las ik dat de programma's te lang duren, ja en dat maakt hem nu juist zuinig .... en je moet bijna gaan kijken of je hem wel gestart hebt, zo stil (en dat op plavuizen en een open keuken !!)
En het allerbelangrijkste een schone vaat !!
Deze Siemens machine is gewoon prachtig en super ! Eerder met veel plezier een Siemens gehad en dan de prijs .... Gewoon alles echt TOP !!!

Pluspunten

• mooi
  • stil
  • makkelijk te bedienen
  • energie zuinig
  • verllichting in de vaatwasser

danny lacroix 12-10-2016

super mooie vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN278I07TE

hele mooie en stille vaatwasser veel mogelijke heden en makkelijk in gebruik echt een aanrader is wel een beetje aan de dure kant maar dat zie je wel alles is veel beter afgewerkt de extra lade voor het bestek echt super ik ben er echt blij mee.

Pluspunten

• bestek lade
  • kleur
  • afwerking