Bosch SMU59M25EU - Reviews

Ciska Vilten 04-02-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch SMU59M25EU Vaatwasser

eergisteren gekocht.
Vandaag ontvangen , klasse service betreft de bezorging en het bedrijf is ook super .
Mooie uitstraling en geen vinger afdrukken op het front . Makkelijk plaatsen en hij is bijna geluidstil , de vaat is gemakkelijk in te delen mede door de lade die verstelbaar in hoogte is en de rekjes die je in kunt klappen of verschuiven voor grote borden en of pannen , schalen . Ben zeer tevreden .

ron 10-11-2015 Product paar dagen in bezit

wij vinden het een mooi afgewerkte vaatwasser die heel mooi staat in onze open keuken. Vaat is prima schoon en maakt weinig tot geen geluid!! duurzaam kan ik niet zeggen omdat we hem pas hebben, onze 3e bosch

Ewa 25-09-2015 Product paar dagen in bezit

mooie machine die ook nog een perfect schoon de vaatwas wast.Bosch, moet wel duurzaam zijn en er blijven geen vingertasten achter op de rvs afwerking

b.oerkamp 08-04-2015 Product paar dagen in bezit

we hebben de vaatwasser nog niet zo lang maar de eerste resultaten zijn prima, zeker de prijs/kwaliteit verhouding

arieferrari 23-03-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben voor Bosch gekozen gezien onze eerdere ervaringen met de kwaliteit en het gebruiksgemak van Bosch producten. De vaatwasser is stil heeft een gemakkelijke programmakeuze en past prima in ons interieur. Tevens waren wij gecharmeerd van de aanblik van deze vaatwasser met de RVS voorzijde. Ook het installeren leverde geen problemen op alles was erbij en kon in record tijd geïnstalleerd worden. Al met al een prima keuze voor een goede prijs

Peter Paul Boer 02-03-2015 Product paar dagen in bezit

Duidelijke aanwijzingen over instellingen als waterhardheid en hoeveelheid spoelglansmiddel. Wasresultaat is prima, glaswerk is streeploos schoon. Droogresultaat vind ik ook erg goed. Het apparaat is vrij stil te noemen, in een verder stlle ruimte hoor je het apparaat wel.
Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

Wouter3408 25-02-2015 Product paar dagen in bezit

Een duidelijke en eenvoudige vaatwasser waar ik goed mee werken kan en daarnaast niet geheel onbelangrijk het wasresultaat is perfect evenals het droog resultaat.

Ewa 49 21-02-2015 Product paar dagen in bezit

veel betere kwaliteit van de machine de de Bauknecht die vervangen is, zeer stil ,makkelijk in gebruik en energie zuinig. zo hebben we allemaal wat aan

Ecrin 16-02-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb mijn vaatwasser ongeveer twee weken. Ik ben er nu al heel blij mee. Ik had nog niet gehoord over een onderbouw vaatwasser. Het paste heel goed in mijn keuken. Het is heel ruim, in onderste vak passen 3 pannen en ook nog borden. Het heeft een kinderslot en kinderbeveiliging kan ik goed gebruiken met een peuter en een baby. Dat je ook alle rekken kan inklappen is heel handig. Ben heel blij met mijn aankoop.