Verbatim V3 - USB-Stick 3.0 64 GB - Zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Verbatim V3 - USB-Stick 3.0 64 GB - Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,4

g.m. 16-07-2018
  • Product gekregen

niet goed

Kan niet gebruikt worden in een apparaat met USB. Geeft Error aan. Geeft exFat (standaard) of aan of NTFS. Heb er dus niets aan. Enig idee hoe dat te veranderen.

Minpunten

• slecht
  • slecht

Bert 27-11-2016

Verbatim: bestanden crashen

Een jaar geleden gekocht en hem aangesloten op een mediaplayer. Drie keer is alle muziek gecrasht, de bestanden piepten en de mediaplayer moest gereset worden. Ik wist eerst niet waar het aan lag. Onlangs wilde ik een film kijken vanaf de stick op de laptop en toen liep het beeld weer vast met heel rare strepen. Een andere stick genomen en daar speelde de film prima op.

Minpunten

• bestanden crashen

Henk Louwes 31-08-2014

Deze aangeschaft bij de mediamarkt voor 17 euro in de aanbieding, gezien de toch wel lage prijs meteen maar 2 stuks genomen.
De eerste gaf meteen al problemen want hij werd niet herkent door de pc maar wel na een herstart en dat was voor korte duur want toen was het afgelopen, beide heb ik eerst geformatteerd.
De 2e deed het meteen om vervolgens ook de geest te geven.
Terug naar de Mediamarkt en meteen weer 2 nieuwe gekregen waar ik niet bepaalt enthousiast over ben aangezien ze regelmatig uitvallen en op al de 3 pc,s met W-8 en W-7.
Jammer aangezien ik met dit merk heel goede ervaring heb op het gebied van externe harde schijven met usb-3, snel en goed.