Onkyo T-4030 - reviews

• Dab+
  • Golflengte
    FM
  • Voorkeuzezenders fm+am

Voor dit product zijn nog geen reviews. Klik hier om het eerste review te plaatsen.

Prijzen
Winkel Beoordelingen Bezorgtijd Afhaalprijs Bezorgprijs
Standaard prijzen zijn inclusief bezorging
Hificorner.nl
8.2 37 shopreviews
afhalen € 238,99 € 238,99 Bekijk product

Onkyo T-4030 (zwart)

Levertijd

Op werkdagen voor 17:30 besteld, volgende dag in huis!

Onderstaande tekst is afkomstig van ONKYO
Deze internetwinkel is een officiële ONKYO Europe Electronics partner. Bij deze partner ontvangt u de volledige ondersteuning, zoals u die bij ons merk verwacht. Dit houdt in dat deze partner volledig wordt ondersteund in het service- en garantieproces van ONKYO Europe Electronics.

BCC
8.6 14889 shopreviews Best beoordeeld
afhalen € 239,00 € 239,00 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Onkyo tuner T-4030B - Onkyo T4030B. DAB+/DAB/FM Tuner in de kleur zwart. Onkyo tuner T-4030B Onkyo T4030B. DAB+/DAB/FM Tuner in de kleur zwart.

Op werkdagen voor 22:00 besteld, de volgende dag in huis

Franklin