Hozelock Automatische haspel met 40 m slang - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hozelock Automatische haspel met 40 m slang op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,8

h********@c******** 19-07-2023

Hozelock slanghaspel, NIET KOPEN

Heb begin juni een haspel van het merk Hozelock gekocht, lengte slang is 30 m. Al snel blijkt de laatste 5 meter niet goed op te rollen. 6 weken later heb ik eindelijk bericht maar kan niet meer aanspraak maken op mijn herroepingsrecht. Na diverse mails met Wildkamp, daar heb ik het apparaat gekocht, kan ik het apparaat terugbrengen waar ze gaan checken en de veer willen opspannen. Het vreemde is dat ik zelf moet opdraaien voor de vervoerskosten. Wat een slechte service van een slecht apparaat. NIET KOPEN dus als de leverancier niet in de buurt is. Kost je veel ergernis, discussie en geld. Zelfs nog maar af te wachten of bij omruilen niet hetzelfde probleem ontstaat. Kan mij niet voorstellen dat iedere haspel anders oprolt. Ook niet na advies van Wildkamp om de slang geheel ut te rollen en langzaam op te rollen, helpt namelijk geen ene moer.
Advies: koop gewoon een goed apparaat die iets meer kost, bijvb. Gardena.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• rolt slecht op
  • slechte service bij klachten

den bart 22-06-2023

hallucinant slecht

Het exemplaar dat ik gekocht heb, een drama. Rolt na een aantal maanden niet deftig meer op. lekt!!
De sproeikop vliegt er bij de minste aanraking af, bij gewone waterdruk.
Hallucinant dat zoiets verkocht wordt....

Pluspunten

• geen

Minpunten

• rolt na verloop van tijd niet meer deftig op
  • lekt!!!
  • spuitkop blijft gewoon niet zitten

c******@g******** 20-05-2023

Hozelock, slecht apparaat

Waardeloos, het gele kapje waar de tuinslang door moet gaat er steeds af. En de veer die de tuinslang moet op rollen was binnen een jaar al veel te slap! Je moet de slang er zelf invoeren, oprollen gaat naar de eerst 10 meter al fout. Er werd mij gezegd dat deze net zo goed is als Gardena, ik heb zo mijn twijfels hier over!

Minpunten

• Rolt nauwelijks op
  • Het gele kapje raakt steeds los

j*********@h****** 11-05-2022

Te duur .Slechte kwaliteit

Gaat snel stuk. Oprollen en vast houden gaat niet meer. Dit is al de 2e die stuk gaat. Na 2 jaar is het op.

Minpunten

• Duur
  • Slechte kwaliteit

a*************@g******** 12-08-2021

Zeer slechte kwaliteit

Wij hebben er 8 hangen die wij dagelijks gebruiken. de modellen van 10 jaar geleden waren kwalitatief, degene die ze nu verkopen zijn waardeloos. Ze lekken, de veer gaat binnen een jaar kapot, ongeacht of deze binnen of buiten hangt. De slang rolt vaak verkeerd terug , bij sommige modellen moet de slang bijna terug geduwd worden omdat oprollen erg slecht is. Echt een drama, rotzooi dus.

Tuinliefhebber 11-06-2020

Geen reparatie mogelijk

Zoals vaak, gebeurt er niets met je product na afloop van de garantie.
Ook met de autoreal 40 mtr. Wat blijkt deze kan niet worden gerepareerd.
Hoewel in de gebruikershandleidingn wel staat dat reparaties kunnen worden verzorgd. Men had er geen zin in en hooptenop een nieuwe verkoop.
Mis gegokt, ander merk terug gekocht. Nooit meer Hozelock zonder service.

RichardSp 29-07-2022

Ook hier de 40m autoreel bevestiging gebroken. Contact gezocht met de klantenservice of hier iets aan gedaan kan worden cq. of er iets van een reparatie mogelijk is. Contact via messenger levert alleen maar een berichtje met de gegevens van de klantenservice (ik dacht die dus een bericht te sturen 🤔). Via mail alleen maar een verhaal dat garantie na 5 jaar verloopt, ik een bonnetje moet hebben en naar de winkel moet. Geen antwoord op mijn vraag en het is me wel duidelijk. Ik ga nu voor de Gardena.

Hans hfd 29-11-2014

Dit is echt een slecht product, de stalenveer is niet van roestvast staal en is doorgerot na 1 jaar omdat de interne wateraansluiting niet 100% waterdicht is, gevolg roestplekken op de grond onder de haspel en het enige wat je dan nog kan doen is weggooien, daaaaag 150,00 euro