Philips 5000 Series HD2350/80 Tosti-ijzer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 Series HD2350/80 Tosti-ijzer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Jdg 28-05-2024

Fijne tosti ijzer met meerdere opties

Afgelopen weken de Philips 5000 Series Sandwich Maker HD2350/80 mogen testen.

Het product gaat gemakkelijk aan en wat handig is, er zit ook een aan en uit knop is. Dit is niet standaard bij vergelijkbare sandwichmakers.

Product is gemakkelijk schoon te maken. Je kunt kiezen uit diverse sets, grill, tostimaker of wafelmaker. Ideaal. Deze zijn ook handig te verwisselen. De producten die er ook uitkomen smaken lekker.

Enig minpuntje is bij het schoonmaken je voorzichtig moet zijn, want de zwarte dopjes kunnen eruit vallen. Verder top ding!

Pluspunten

• Snel warm
  • Aan en uit knop
  • Grill, wafel en tosti set

GeaR89 15-05-2024

Fijne sandwichmaker

Yes! Wat een fijne sandwichmaker is dit. We hadden een soort grill welke je ook kon gebruiken voor brood maar deze beviel niet. We kregen de kans om deze te testen en we zijn er heel blij mee. Hij maakt de fijnste tosti’s en wafels. Hij is makkelijk is gebruik en ook makkelijk schoon te maken. De plaatjes kunnen eruit en kunnen in de vaatwasser. Ideaal! Het apparaat voelt stevig en degelijk aan. En hij is ook compact op te ruimen doordat het snoer mooi eronder gekruld kan worden. Al met al zijn wij heel tevreden en gebruiken we hem zeker meermaals per week.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Compact op te ruimen

Real 13-05-2024

Snel en compact

Lekker compact apparaat die wij er bijzonder makkelijk en snel bij pakken voor tosti's en wafels. Een broodje kaas is hier standaard een tosti geworden, sinds we dit apparaat mogen testen. De platen zijn makkelijk te verwisselen en hij is snel klaar voor gebruik. Wij kunnen niet meer zonder.

Asmae 11-05-2024

A must-have

Als tester van de Philips 5000 Series Sandwich Maker HD2350/80 kan ik met enthousiasme zeggen dat dit apparaat een must-have is voor elke tosti liefhebber. In nog geen eens 5 minuten tijd bereikte mijn tosti perfecte knapperigheid.  Het gebruiksgemak is indrukwekkend, en het schoonmaken is een fluitje van een cent dankzij het makkelijk verwijderbare en reinigbare tostiijzer setje. De resultaten waren voortreffelijk - het brood had een heerlijke crunch en de kaas was perfect gesmolten. Voor snelle, smakelijke tosti's is de Philips 5000 Series een absolute winnaar.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Makkelijk te onderhouden

Minpunten

• Klein

Jeroen87 11-05-2024

Fijn apparaat

Het apparaat is compact en daardoor makkelijk op te bergen, daardoor is hij geschikt voor 1 tot 2 personen.
Dit apparaat beschikt over 3 wisselbare platen voor het maken van tosti's, panini's en wafels.
Deze platen zijn handig te wisselen en daardoor ook makkelijk schoon te maken.

Voor de perfecte tosti zou je casinobrood moeten gebruiken, normaal brood is te groot.
De tosti's worden knapperig van buiten en zacht van binnen wat goed is.

De wafels zijn ook goed gelukt, heerlijk!
Wat wel kan gebeuren is dat er teveel beslag op de plaat ligt waardoor het over de rand gaat. Schoonmaken maakt het dan wel wat lastig omdat dit bij de knoppen komt waarmee je de platen verwisseld.

De knop om aan te zetten is handig, de lampjes voor de temperatuur hadden wel wat feller gemogen want bij daglicht zijn deze niet goed te zien.

Deze 5000 Series Sandwich Maker HD2350/80 van Philips heb ik mogen testen, en wat een fijn apparaat!
Ik ben tevreden met dit apparaat en kan hem zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Compact
  • Wisselbare platen

P Brussee 10-05-2024

Klein en makkelijk apparaatje

Klein en makkelijk op te bergen apparaatje. De drie verschillende ijzers zijn makkelijk te wisselen en schoon te houden. De buitenkant daarentegen is wat lastiger schoon te maken. Tosti's zijn met klein brood of een halve boterham te maken: het kookoppervlak is wat klein. Voor met z'n tweeën een prima tosti-ijzer.

Pluspunten

• makkelijk op te bergen
  • 3 soorten ijzers
  • tosti lekker knapperig

Minpunten

• wafels iets te hard

Mysteriewoman 10-05-2024

Handig 3 in 1 apparaat.

Deze Philips Sandwich Maker is echt een, waar voor je geld product. Je krijgt naast de tosti-ijzer platen ook wafel platen en panini platen. Zodat je met dit product diverse gerechten kunt bereiden. De platen zijn gemakkelijk te verwisselen, hebben een antiaanbaklaag, zijn goed te reinigen en kunnen in de vaatwasser. Hoewel ik dat met antiaanbaklaag spullen niet doe. Na het inschakelen duurt het een paar minuten voor hij op temperatuur is, wat je kunt zien aan het symbool aan de bovenkant. Daarna kun je je tosti, wafel of panini bakken. Echt snel gaat het niet vind ik, maar dat komt denk ik door de lage wattage van 750 W. Als je voor meerdere personen wafels wilt bakken moet je daar aardig wat tijd voor nemen. Tijdens het testen van het apparaat ervoer ik dat de tosti’s, wafels en panini’s er mooi gekleurd, krokant en smaakvol uitkomen. Door dat het niet snel gaat is de kans op verbranden klein, iets wat je in de pan of met andere apparaten wel hebt. Je kan het apparaat op zijn kant zetten om zo ruimte te besparen op je aanrecht of kast. Aan de achterkant kan je het snoer netjes opbergen. Ook is het apparaat niet zwaar en door de lage wattage ook zeker geschikt voor op de camping. Als je alleen of met z'n 2e bent is dit een handig apparaat, als je met meer bent duurt het te lang voordat iedereen voorzien is.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Gaat langzaam.

c************@i********* 10-05-2024

De Philips 5000 Series Sandwich Maker is echt een juweeltje in de keuken. Na het testen van dit apparaat kan ik vol vertrouwen zeggen dat het een fantastische toevoeging is aan mijn keukenapparatuur. Het biedt een scala aan mogelijkheden, dankzij de drie verschillende ijzers voor tosti's, wafels en sandwiches. Deze verwisselbare onderdelen zijn moeiteloos te reinigen, wat het gebruiksgemak verhoogt. De prestaties zijn ongeëvenaard, resulterend in perfect geroosterde broodjes. Met zijn intuïtieve functies en gebruiksvriendelijkheid, maakt de Philips 5000 Series Sandwich Maker elke culinaire ervaring moeiteloos en plezierig.

bengels 10-05-2024

Compact tosti ijzer

Sinds een paar weken dit tosti-ijzer mogen testen. In het kort: het is een prima apparaat.
De opwarmtijd zit net over de drie minuten (3.20), dan gaat het lampje aan dat hij op temperatuur is. In vergelijking tot mijn vorige apparaat is dat vrij snel. Tosti's, broodjes, wafels zijn in ongeveer een 5 minuten klaar.
Door het compacte formaat is het niet echt ideaal voor een gezin, maar voor 1 of 2 personen helemaal prima lijkt me. Dankzij de anti-aanbaaklag is hij heel makkelijk schoon te maken. Ook het wisselen van de bakplaten gaat heel eenvoudig.

Een paar nadelen die ik ervaar bij het gebruik is dat als er iets over loopt tijdens het bakken van bijvoorbeeld wafels dat het er dan onder loopt bij het warmte element waardoor het schoonmaken een stuk lastiger wordt. In dat geval is de kans ook groot dat het tussen de schuifjes voor het wisselen van de bakplaten komt en daar kom je eigenlijk niet bij (tandenstoker helpt). Ander klein nadeel (maar dat is een beetje zeuren) is dat de lampjes licht zijn van kleur en daardoor kun je in een lichte omgeving (of in de zon) niet goed zien of hij aan is.

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk schoonmaken
  • Eenvoudig bakplaten wisselen

Minpunten

• Vrij klein bakoppervlak
  • Als het overloopt zit het overal

p************@h********** 10-05-2024

Een compacte sandwich maker!

Wij mochten deze Sandwich Maker testen via Review.nl. Van onze oude grillplaat was de anti aanbaklaag af, dus deze was toe aan een vervanging.

Deze Sandwich Maker heel compact. Hij neemt niet veel ruimte in beslag. Aan de zijkant zit de aan- en uitschakelaar, beetje overdreven, al snel duw je en trek je de kabel in of uit het stopcontact. Wat de schakelaar overbodig maakt. Aan de voorkant zit een slotje zodat je hem niet kunt open klappen.

Samen met de kids hebben we het goed uitgetest. We hebben tosti's, wafels en een sandwiches gemaakt. Het maken van de wafels ging goed en werkt fijn. Het slotje aan de voorzijde zorgt ervoor dat de wafels niet verder omhoog kunnen rijzen. Het maken van tosti's en sandwiches ging lastiger. Met een te dikt belegde tosti of sandwich is het lastig om het slotje dicht te krijgen. Vooral als het ook nog een beetje bevroren zijn. Je moet goed drukken om de platen op het slot te krijgen. Daarnaast zijn de platen voor de tosti's alleen geschikt voor het formaat van tosti boterhammen.

Het eindresultaat is wel goed!

De verwisselbare platen (tosti, wafels & sandwich) zijn heel gemakkelijk uit te wisselen en zijn vaatwasserbestendig!

Pluspunten

• Gemakkelijk wisselbare platen
  • Energiezuinig

Minpunten

• Lastig met dik belegde tosti's/sandwitches

Pieter 10-05-2024

Super handig tosti apparaat met top resultaat.

Super product. Geeft lekker knapperige tosti's perfect gebakken wafels en lekkere paninis. Heb dit product mogen testen en ben erg tevreden. Naast super bakkwaliteit ook handzaam en makkelijk op te bergen. Heel tevreden!

Pluspunten

• Handzaam
  • Geeft lekkere producten
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Iets klein om de platen heen

AvdG 10-05-2024

Prima tosti en wafelijzer

Handig compact tosti ijzer. 3 verschillende platen tosti wafels en panini.
Deze zijn eenvoudig te verwisselen en schoon te spoelen met water.
Voor een klein huishouden makkelijk of mee naar de camping.

Pluspunten

• Compact
  • Verschillende opties

Minpunten

• Klein formaat onhandig voor gezin

Jorne 09-05-2024

Perfecte grill voor een snelle en lekkere snack

Deze Sandwich maker voelt degelijk en solide aan, heeft een handige aan-uit knop en een mooi design. Doordat hij compact is, kan ik hem gemakkelijk opbergen op het aanrecht.

Een van de grootste voordelen die ik heb ervaren tijdens de weken dat ik dit product heb mogen testen vind ik dat de kaas tijdens het grillen binnen het brood blijft. Dit scheelt enorm in schoonmaakwerk! De sandwichmaker vergt wel wat geduld, want het duurt even voordat de tosti's goudbruin zijn. Maar het wachten wordt beloond: de tosti's zijn altijd gelijkmatig bruin, hebben een heerlijke korst en zijn algeheel lekker knapperig.

De verwisselbare platen zijn een echte plus. Ze zijn heel handig in gebruik, makkelijk te wisselen en kunnen probleemloos in de vaatwasser. De vorm van de platen is goed zichtbaar in het brood, wat zorgt voor een professionele uitstraling.

Een klein minpuntje is dat de stroomkabel wat kort is. Ook is de grilltijd wat langer dan sommigen wellicht gewend zijn, het duurt even voordat de tosti’s goudbruin zijn.

Al met al ben ik erg tevreden met deze sandwichmaker. Hij is gebruiksvriendelijk, veelzijdig en maakt heerlijke tosti's, wafels en panini's. Een echte aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid
  • Weinig onderhoud
  • Veelzijdigheid
  • Resultaten

Minpunten

• Stroomkabel aan de korte kant
  • Grilltijd iets langer dan gemiddeld voor goudbruin

SimonevdB 09-05-2024

Prima Klein tosti/wafelijzer

Dit tosti/wafelijzer wordt geleverd met 3 platen. Zodra het keukenapparaat binnen kwam kreeg ik een dubbele smeekbede om wafels. Dus dat was het eerste gerecht dat eruit kwam. Ik heb Hollandse en Luikse wafels gemaakt, om de verschillende dingen goed uit te testen. De suiker van de Luikse wafels bakt aan de antiaanbaklaag, en is simpel te verwijderen door de aangekoekte suiker los te weken. Dus de antiaanbaklaag doet precies wat er nodig is, namelijk het schoonmaken makkelijk maken. Toen ik te veel beslag tussen de platen deed, stroomde het beslag eruit precies bij de knopjes om de platen te wisselen. De platen zijn zonder overstroming makkelijk te wisselen, aangekoekt beslag maakt het moeilijker. Met de tostiplaten kun je tosti’s maken. Het nadeel is dat een gewone boterham niet in het ijzer past. Alleen casinobrood. De tosti doet er vrij lang over om gebakken te worden (8 minuten). Daarna zijn ze wel erg lekker knapperig. Het kost tijd, dus een snelle tosti is het niet, maar lekkere dingen hebben nu eenmaal tijd nodig. Het apparaat heeft een aan/uit knop. Dat is echt een geniale toevoeging. Je kan gewoon met een knopje het apparaat uitzetten, en niet alleen door de stekker eruit te trekken. Hij is compact, verbruikt weinig stroom, en is veelzijdig. Een goede keuze voor deze prijs!

Pluspunten

• compact
  • makkelijker in onderhoud

Minpunten

• duurt lang voor het klaar is

U******@g******** 08-05-2024

Dit product mogen testen. Is, ontzettend goed bevallen.
Mooi apparaat, handzaam en doet gewoon heel erg goed wat het moet doen, nl: tosti's, panini's en wafels maken.
Met name dat laatste was voor mij nieuw.
Producten zijn lekker krokant aan, de buitenzijde en goed gaar aan de binnenzijde.
Daarnaast: heel erg makkelijk schoon te maken met de non-stick platen.
Kortom: toppertje