BaByliss For Men E779E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E779E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

pchammer 09-01-2015
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

Prima apparaat met veel mogelijkheden. Scheert makkelijk en geeft een goed resultaat. Makkelijk te onderhouden.
Alleen de meest gebruikte opzetkam is na een half jaar ineens afgebroken. Een bekend probleem kennelijk, na een telefoontje met de klantenservice kreeg ik een nieuwe gratis toegestuurd!

Dondersteenxx 28-12-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

Een goede tondeuse. Ik gebruik maar 1 opzetstuk, maar deze breekt elke keer. Ik denk dat het plastic hiervan niet deugt. Ik heb wel op aanvraag gratis een nieuw opzetstuk toegezonden gekregen, zonder bijkomende kosten; erg netjes van ze...alleen is nu weer het opzetstuk gebroken (steeds op dezelfde plek). Je zou denken dat ze het zouden verbeteren in een nieuw model.

annelies hulshof 02-12-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

Een goed en degelijk apparaat. Het apparaat is makkelijk hanteerbaar en instelbaar en ligt goed in de hand wat het resultaat dan ook positief beinvloed

Janny-01 30-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

27-11-2013, Diverse tondeuses gehad, dit lijkt tot nu toe een schot in de roos. Mijn vrouw doet mijn haar elke 2 weken en ik ben uitermate content met het resultaat. Zij is zeer tevreden over het gebruiksgemak van de tondeuse. Kammetjes zijn snel te verwisselen. En na gebruik gemakkelijk te reinigen. Is vriendelijk in gebruik en goed vast te houden en mee te bewegen bijvoorbeeld rond de oren.

obelixus 29-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

een uitermate fijne tondeuse. Ligt lekker in de hand en de mogelijkheden zijn prima. Goed resultaat en daarna ook prima schoon te houden. Baard trimmen of haar bijwerken zijn met deze tondeuse een makkie.

M.P.Noordzij 28-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

De tondeuse ligt goed in de hand, perfecte afstelling voor het trimmen,gammelijk schoon te maken en gelukkig oplaadbaar, en niet binnen drie munuten de accu leeg.
1 nadeel, het koffertje, de sluiting springt telkens weer open, maar daar is een oplossing voor, een dik elasiek er om heen.

verkruijsse 28-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

Gewone tondeuse. Licht wel lekker in de hand,alleen als je de kam wilt verwisselen ben je wel even aan het prutsen. Maar heb je het door dan is het gemakkelijk

joycesiemons 27-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

Goede prijs/kwaliteitverhouding! Het apparaat is handig in gebruik met genoeg accessoires.Wordt gebruikt om hoofd te scheren in verschillende lengtes. Dus kan op veel verschillende standen gezet worden.Zonder opzetstuk goed te gebruiken voor bakkebaarden. Makkelijk schoon te maken.En zit in handige opbergkoffertje.Ben tevreden en heb geen negatieve opmerkingen over deze tondeuse

max1984 27-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

+ veel verschillende standen om te trimmen zodat je een 3a4 dagen baard kan laten staan

- het (glad)scheren doe ik er niet mee omdat het na mijn idee niet glad genoeg is, dus naast de trimmer gebruik ik nog wel mesjes omglad te scheren

Belinda16 26-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

Prima tondeuse, fijne kammetjes die niet snel breken, handzaam formaat. Gebruik hem voor mijn zonen en deze vinden ze veel fijner dan mijn vorige tondeuse van een ander merk! Handig ook de kammetjes voor rond de oren.

KJL000 26-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

Goed product, de gewenste lengte kan goed ingesteld worden via de draaiknop door de markering aan de zijkant. Het plaatsen van de opzetkam is een handigheidje. Handig is ook de "uitdun" mogelijkheid. Resultaat is goed, voor sommigen even schrikken maar het went snel, die verbaasde gezichten...

BaByliss For Armen 26-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

Het apparaat heb ik iets langer dan een half jaar in mijn bezit. Ben er erg tevreden mee en, behalve positieve kanten, heb ik geen aan-of opmerkingen over BaByliss For Men tondeuse E779E. Deze tondeuse gebuik ik weekelijks. Positief:
- scherpe messen
- te gebuiken voor hoofd-en baardhaar
- korte oplaadtijd en lange gebuikstijd
- makkelijk schoon te maken
- gewoon een degelijk apparaat, ZEKER het geld waard!
Negatieve opmerkingen heb ik niet. Hoop ik nog lang gebuik te mogen maken.

Immanuelv 26-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

Gebruik de tondeuse voor de baardtrimmer, met name het instelbare kammetje vind ik erg gemakkelijk. Scheert netjes alles op dezelfde lengte. Goede accu en degelijk apparaat.
Koffertje vind ik persoonlijk wat minder maar die heb ik ook niet nodig.

Immanuelv 26-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

Gebruik de tondeuse als baardtrimmer. Erg gemakkelijk in gebruik, degelijk en accu gaat lang mee. Met name het kammetje voor de baardtrimmer is gemakkelijk in te stellen op verschillende lengtes.

theo.a 26-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

Ik heb al verschillende tondeuses gehad, de meeste waren een stuk zwaarder om te hanteren. De Babybliss E779E bevalt prima, goed instelbaar en gaat lang mee indien opgeladen.
Helaas zat er niet een stevige opbergbox bij, de eerste week ging direct de kleinste (en meest gebruikte) opzetkam stuk hierdoor, één telefoontje naar de klantenservice van Babybliss en een nieuwe kwam per post, goede service.
Resumé een goed product.

hvandermeijden 26-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

Een degelijk product met een goed resultaat. Gemakkelijk in gebruik, stevig/robuust apparaat (ik heb eerdere tondeuses gehad die te veel plastic waren).
Goede stevige opzetkammen en veel accessoires.

vwjopie 26-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

al diverse tondeuses gehad allemaal waren het redelijke apparaten, dit is tot nu toe verre weg de beste.
hij werkt heel goed en zeer gebruiksvriendelijk.
zit in een goede opberg box met redelijke wat accessoires erbij wat niet altijd standaard is.
al met al dik tevreden.

yvettesuiker 26-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

De BaByliss tondeuse is makkelijk in gebruik en geeft een prima resultaat. het is handig dat hij gebruikt kan worden met en zonder snoer.je hebt ruime keuzen in verschillende scheerlentes.

jaap_85 26-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

Een super handige tondeuse voor het scheren tot op de meest gangbare lengtes tot 36mm. En het koffertje waar het apparaat inzit is echt ideaal, zo blijft alles netjes opgeruimd bij elkaar. Hij ligt lekker in de hand en het geluidsniveau valt niet tegen.

mb1989 26-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

De babyliss bevalt prima! makkelijk in gebruik en nauwkeurig te gebruiken. Ik raad deze iedereen aan. P.s. ik heb niet een koffer erbij gekregen zoals iedereen het over heeft.

Laus en Elze 25-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

Het is een degelijk apparaat.
Op het apparaat heb ik geen aanmerkingen, alleen maar lof.
Echter : de koffer vind ik een akelig ding.
En.............de kammetjes zijn slecht op het apparaat te bevestigen en er afhalen lukt eveneens slecht.
Het gevolg is dat het meest gebruikte kammetje kapot ging en gelijmd moest worden..............
Jammer...........anders was het apparaat een 9 waard.

Abedejong 25-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

Fijne tondeuse. De tondeuse werkt prima en op accu meerdere malen te gebruiken. De handige koffer is zeer compleet en makkelijk op te bergen.

arjenrotensen 25-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

De tondeuse nu een aantal maanden in huis, en bevalt prima. Er zitten ruim voldoende kammetjes en mogelijkheden op qua lengtes / mm voor haar en baard. De tondeuse voelt degelijk aan; de plastic kammetjes zijn wel wat lastig te verwijderen. Ik had al vrij snel een kammetje kapot. Na contact met de klantenservice van BaByliss had ik binnen een paar dagen een nieuw kammetje. Prima service!!

D.Hofstede 25-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

De tondeuse heeft een groot aantal mogelijkheden door de verwisselbare kammen. Ik vind het erg fijn dat er ook een speciaal - kleiner - mes bij zit om de baard bij te werken. Ik vind het apparaat degelijk omdat de batterij het goed doet, de knoppen goed zijn, de kammen er stevig op kunnen worden gezet en de mesjes makkelijk afneembaar zijn. Door de turbo functie komt dit apparaat zelfs door mijn dikke haarbos heen. De meegeleverde schaar voldoet, maar verwacht geen volwaardige kappersschaar. Er zit een harde opbergkoffer bij, die je echter wel nauwkeurig in moet pakken, anders gaat deze niet dicht. Al met al ben ik echter zeer te spreken over dit product. De prijs voor ons zeker waard.

Delacy 25-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E779E

Deze Babyliss tondeuse aangeschaft aangezien de accu van mijn Remington na een paar maanden niets meer deed. In de tussentijd (helaas) een Philips aangeschaft. Daarvan gaat de accu niet lang genoeg mee om m'n haar te trimmen. Deze Philips tondeuse heeft ook weinig kracht als de accu leeg is ondanks dat ie op netsnoer is aangesloten. Was dus niet erg handig.

Na lang zoeken op internet (internetreviews etc gelezen) deze Babyliss aangeschaft. En moet eerlijk bekennen dat ik daar geen spijt van heb. Mij haar is best dik en de tondeuse heeft er door de slimme W-vormige messen geen problemen mee. Ook super dat de accu lang mee gaat (gaat een paar trimbeurten mee) en als de accu leeg is dan kan ik 'm gewoon via netsnoer gebruiken. Aanrrrrrrrraderrrrr dus :-)