Logitech K290

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech K290 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Anoniem 30-09-2015
Geschreven voor: Logitech K290

Eerst twee toetsenborden K 120 'versleten'. Zie review.
Daarna binnen een half jaar weer overmatige slijtage van alleen de letter "A ". Het vierde toetsenbord in iets meer dan twee jaar hetzelfde probleem.Uiterst bizar! Logitech weigert mij nu binnen de garantietermijn van 3 jaar een nieuw exemplaar te sturen.
Logitech voor mij? NOOIT meer!!!!!

Anoniem 10-09-2015
Geschreven voor: Logitech K290

Al TWEE toetsenborden vervangen omdat ALLEEN ( je gelooft het niet!!!) de letter "A" binnen drie maande al bijna afgesleten was en alle andere toetsen niet.
Slechte kwaliteit en niet aan te bevelen.
Heeft ook een vrij zware aanslag. Inferieure kwaliteit en voor mij geen Logitech meer.

Anoniem 17-09-2013
Geschreven voor: Logitech K290

Het toetsenbord is wel praktisch geruisloos, maar ik vind dat je de toetsen best ver in moet drukken en het typt een stuk langzamer dan m'n vorige Logitech bord. Jammer dat je bij de toekenning voor een standaardtaak bij de f toetsen niet kunt 'bladeren' om een specifieke map te laten openen. De handsteun is erg prettig en het geheel ziet er degelijk uit. Logitech belooft dat de tekens niet meer van de toetsen zullen slijten, want dat was toch wel een minpunt.

Anoniem 19-09-2013

Ik kom even terug op het 'bladeren' dat is toch wel mogelijk.
De 'home' toets zit voor mijn gevoel op de verkeerde plaats en had verwisseld moeten zijn met de 'insert' toets.

Ivan07 18-01-2014

Heeft het toetsenbord ook een email/browser-toets? Dat is 1 van de dingen waarvan ik vind dat een multi-media toetsenbord moet hebben. Op foto's zie ik bij sommige toetsen een symbool staan waarvan ik niet weet waar dit voor dient.
En gaat het typen na verloop van tijd steeds makkelijker of blijft dit een euvel (toetsen staan verder uit elkaar als bij een normaal toetsenbord).

Anoniem 19-01-2014

Ja hoor Ivan07, links boven zitten 4 toetsen
waaronder 'programma' starten (2e van links) dat kan dus je browser zijn, gebruik ik zelf ook daarvoor en met de meest rechtse van de 4 kun je je e-mail starten.
En het typen op zich gaat ondertussen inderdaad super snel, erg fijn toetsenbordje.

Ivan07 20-01-2014

Ik ben gewend dat de email/browser-knop van de media-toetsen meestal een duidelijk herkenbaar symbool heeft. Je zegt dat de browser/email-toets linksboven zitten. Moet je ze via software zo instellen of zijn ze standaard al zo? Dit wilde ik nog even weten.

Anoniem 23-01-2014

Het knopje voor e-mail heeft standaard deze functie, je kunt hiermee het programma zoeken waarmee het geopend moet worden.
Het knopje voor de browser heeft geen standaardtaak, en daarmee kun je elk programma starten wat je maar wilt. Ik had al Logitech software van m'n vorige toetsenbord geïnstalleerd en dat werd automatisch bijgewerkt.