Samsung UE46D6500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46D6500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Geerd1 29-05-2013
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Ik heb deze televisie ondertussen ruim een jaar voor een spotprijzen in Stijn bezit en tot dusverre ben ik nog steeds onder de indruk en verre van teleurgesteld.

Deze televisie doet exact wat hij moet doen: met het prachtige, heldere beeld geniet ik iedere keer weer van iedere film die ik opzet. Met een lange HDMI kabel sluit ik de laptop aan op de televisie en zonder ook maar enige problemen geeft de televisie mijn laptopscherm weer.
Het geluid van iedere LED tv is bagger, zou ook bij deze televisie. Hier hoef ik dus verder niet op in te gaan.

Het gebruikgemaakt is wellicht even wennen, maar zodra je de tv hebt leren kennen ben je meteen twee handen op een buik. Iedere stap staat online prima uitgelegd wanneer je het een keer niet weet, maar zover heeft het bij mij nog niet vaak hoeven komen.

Van Smart tv had ik van te voren iets hogere verwachtingen. Dit stond nog wat in de kinderschoenen en hoewel mijn verwachtingen wat hoger waren heeft het me eigenlijk nIet teleurgesteld daar ik de laptop altijd aansluit op de televisie en ik hierdoor met (nog meer) gemak naar o.a. YouTube kan kijken.

Roberto07 24-08-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Een prachtige smart-tv met een fantastisch beeld. Het schakelen naar een ander net duurt mij te lang. Verder valt die vaak uit of stil als melding krijg je iets met smartcard smi3 of zoiets zeer irritant.
Ook films die ik download met ondertiteling krijg ik niet in beeld terwijl er toch duidelijk op een ander tv dit wel wordt afgespeeld.
Voor de rest een prima tv, geen klagen.

Nost 17-06-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Perfecte TV. Het beeld is super scherp. Ben heel blijf deze TV gekocht te hebben. Opmerkingen:
1. Overschakelen naar een ander net duurt lang
2. Internetten kan je hierop echt niet (met AB).
3. 3D kijken met 3D-bril is werkelijk prachtig. (2 brillen meegeleverd), gekocht bij MediaMarkt
4. (niet specifiek voor deze TV): Samsung Allshare is verschrikkelijk. Ondoorzichtig en werkt vaak niet.

EVA1966 13-03-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Mooi superplat scherm en een smalle glazen rand.
Staat op een stevige voet.
Beeldkwaliteit is spatzuiver en een blu-ray schijf komt nu echt tot zijn recht.
3D kijken met de 2 geleverde brillen is mooi, wel even wennen.
Verder het voordeel van deze tv is dat men via aansluitingen op internet kan, en vandaar uit vele site kunt bezoeken.
Wel een aanrader om sneller te internetten is een draadloos toetsenbord er bij aan te schaffen.
Verder prijs en kwaliteit, een top tv.

Peter I. 04-03-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Mooie T.v., ik erger mij alleen aan het trage overschakelen naar een ander net. 5 sec. wachten naar de volgende zender moet in 2012 niet nodig zijn. Mijn oude analoge t.v. schakelde direct.
Van de Samsung apps vind ik het vervelend dat hij zelf apps toevoegt, ik wil zelf bepalen welke apps daar staan en niet elke keer onzinnige apps verwijderen.
Iemand had het hier over updates, als ik hier naar zoek dan worden er geen nieuwe updates gevonden, ik hoop dus dat ik bij ben.
Lijkt een negatieve beoordeling, maar we zijn er erg blij mee. Mooi beeld, alle benodigde aansluitingen aanwezig, en een mooi ophang systeem.

Dennis F. 05-03-2012

Peter,

Mijn ervaring sinds ik hem heb:

- Als je met de prg.toets op/neer schakeld op de a.b. duurt het max. 1 seconde voor er weer beeld is als je stopt. Uiteraard als je cijfers intoetst, moet je even wachten. Dat was ook bij mijn analoge tv.

Ik heb alleen de kabel erop, verder niet.
Alles & HD kijk ik allemaal via USB stick.

- Het menu is gevuld door Samsung maar apps kun je gewoon weghalen of aanvullen, vanzelf komen de gratis apps nooit erbij bij mij.
Jammer dat je het menu niet zelf in kunt delen ;)
(maar dan ga ik misschien wel erg ver)

- Updates haal ik zelf via de samsung site. Gaat simpeler via USB stick die file en hij herkend dit meteen. Hoef ook niet moeilijk te doen dan verder via tv downloaden.

Onder de groene knop bij "ondersteuning" in het menu en dan software upgrade zie je de versie. (bij mij nu 001018 door updaten)

Had zelf toch liever een 55 inch gehad, maar je kunt bezig blijven..
Ben ook verziekt door het grote beamer-scherm waar ik weleens een race-game op speel.
Verder erg goede en fijne tv die nog steeds mooi op de voet staat en me overtuigde met het 3D gebeuren, veel fun!

Grt, Dennis

T.Yazar 11-01-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Ik heb deze tv al een paar maanden hangen in de slaapkamer dus het wordt gebruikt als tweede tv

ten eerste is het een prachtige tv voor een ok prijs

alleen zijn er bepaalde min punten waar je goed moet opletten als je van plan bent om dit product te kopen

- Smart Tv ( Smart Hub )

deze tv is de zogenoemde smart tv dat betekend dat je hier mee ook kunt internetten video's bekijken etc

alleen is het internet vreselijk traag en de website's bijna onmogelijk te navigeren

je mist hierbij een toetsenbord en muis want met de afstandbediening is het erg onhandig

je kunt wel als je een smart Phone ( iphone etc ) hebt die koppelen dat werkt wel beter maar niet vlekkeloos

dus echt een smart tv is het niet ...!!

- Gaming

gaming fan's opgelet :) als je met deze tv snelle game's gaat spelen krijg je motion problemen

dat betekend als je snelle actie scene hebt of de spel camera snel van beeld moet veranderen bijvoorbeeld het bal moet volgen die ver door de lucht wordt gespeeld krijg je wazig beeld

dit is tot een bepaalde niveau te minderen met instellingen maar niet helemaal op te lossen

ik heb zelf een ps3 het kan zo zijn dat mensen met andere spel computers andere ervaringen hebben.

3D

3D werkt prima als je een 3d film en 3d speler hebt of je moet een legale 3d film op je usb stick hebben dan kan ook

maar zet geen hoge verwachtingen in 2d naar 3d (platte beelden tot 3d tover functie ) want je merkt er heel weinig van

tot slot

als je deze tv koopt voor zijn uiterlijk en beeldkwaliteit ( zoals ik dat heb gedaan ) dan zit je goed want het is een mooie tv met haarscherp beeld

Dennis F. 20-01-2012

Kijk ook even je routerinstellingen na, hielp bij mij veel: een ander kanaal op mijn netgear.
Hang ook gewoon een notebook eraan op hdmi lange kabel, Persoonlijk gebruik ik nooit internet van de tv maar het kan, dan koop je gewoon een qwerty a.b. van samsung.
Vooral die dunne rand is top he?!
Vind dat nu zo lelijk een dikkere rand..

(wil misschien wel de 55 inch gaan nemen ipv deze/huiskamer gebruik)

Populair 27-12-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Ik heb deze tv nu enkele weken in mijn bezit. De beeldkwalileit vind ik uitstekend en ook het 3d kijken is een aanrader. Bij mij geen vorm van clouding te zien en het zwart is echt zwart. Wel is het zo dat het iets zichtbaar is dat de ledverlichting vanuit de zijkanten wordt uitgezonden (bij volledig zwart beeld, bij tv, film kijken of gamen niet merkbaar). Echter vind ik dit te verwaarlozen.
Het geluid is voor een dunne tv als deze zeker niet slecht. Toch tipt er niks aan een goede set boxen er omheen.
Het enige wat mij nog tegenvalt is de snelheid van het internet op de SmartHub. Maar dit kan ook aan mij/mijn verbinding liggen. De snelheid is vooral te merken in het bekijken van trailers en films vanaf samsungs 3d hub.
Zijn er meerdere mensen met dit probleem?

Verder uitstekende tv voor deze prijsklasse!

Dennis F. 20-01-2012

Heb zelf geen supersnel internet 25Mb, maar smarthub werkt stukken beter als je modem of router goed insteld gewoon snel!

Klopt van dat Ledlicht in de hoeken, idd. verwaarloosbaar in de praktijk/niet zichtbaar vind ik ook.

ergee_er 25-12-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

in september 2011 deze Samsung LED tv gekocht. Vanaf het begin problemen met het digitale kabelsignaal. Een monteur van Selectro heeft inmiddels een PCB ontvangen. Zelf had ik al de CI+ module uitgewisseld. Monteur van Selectro weer langs. Denkt nu dat het ligt aan het verbindingsstukje naar de CI+ module. Selectro vervangt echter niet en ook de helpdesk van Samsung geeft steeds aan: sorry, we kunnen het probleem niet oplossen. Verder heeft de tv nogal last van het zogenoemde bleeding (witte wolken bij zwart scherm). Maar volgens de monteur van Selectro is dit nu eenmaal een effect van de backlight LED techniek. M.a.w. je moet het er maar mee doen.

T.Yazar 13-01-2012

Beste,

ik heb de zelfde tv maar deze problemen heb ik niet ervaren.

laat je niet gek maken door grote merken die je niet willen helpen of simpelweg de makkelijke weg kiezen om iemand anders te beschuldigen

desnoods bel je ze ( samsung ) elke dag tot dat je krijgt waar voor je heb betaald.

mvg,

Tol

pharm68 09-12-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Paar dagen in bezit,voldoet aan de verwachtingen .
Mooi design en haar scherp beeld . hangt nu aan de muur is net een schilderij ,ongemak is de iets lastige bediening van internet met afstand bediening . verder toptv

hjc bennaars 27-11-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Deze tv springt er boven vele merken boven uit,wou eerst een philips ambilight kopen maar ben daar snel
van afgestapt.Deze geeft veel problemen,maar ben over de samsung UE46D6500 zeer maar dan ook zeergoed te spreken.
Een aanrader.

Dennis F. 22-11-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Iets meer dan een maand in mijn bezit.

Wilde eerst een 5700 type aanschaffen maar door beter zoeken en 100 euro meer kwam ik via kieskeurig & tweakers.net uit op deze gelukkig!
De 6500 is hardwarematig meer Hertz en gewoonweg veel beter en een dunnere (12mm plastic) zwarte/plexiglas rand.
De hoogste types hebben een andere voet en een zilveren/metalen rand maar dit is gewoon beter voor het beeld maar hangt ook af van je smaak.
Ik vind persoonlijk deze platte voet mooier en dat je alleen beeld moet zien, geen omlijsting..vandaar.

In de doos zaten 2x3D brillen a 40 euro bijgevoegd!

Ook kon ik nog meedoen door de winkel met de aktie voor een qwerty-dubbelzijdige afstandsbediening, die 99 euro waard is maar dan gratis, superservice!

Geluid: prima en mooi middengebied voor dit soort tv's.
Voor ECHT geluid heb ik nog een Samsung HC-7550W HomeCinema set 5.1 met draadloze achterspeakers eraan hangen.Kost wat maar dan heb je pas echt geluid(!)

Beeld: Gewoonweg super! (zit op 3,5Mtr afstand en ben allang gewend aan 46inch)
Zeker op HD en hogere resoluties prachtig scherp. Heb wel instellingen naar het scherpst en wat minder fel allemaal ingesteld. Ook analoge kabel is geen straf of vervormd om naar te kijken, de interne omvormer gaat er prima mee om.

Mogelijkheden: Meer dan je nodig zult hebben, ruim voldoende! USB-recording kan en alle aansluitingen usb/hdmi/optisch en ga maar door.
Makkelijke bediening, geen hulp nodig van de handleiding zowat, ook zie je uitleg bij elk menu op de tv.

Ik gebruik de tv vooral om via hdmi mijn notebook (MSI Wind U270) aangesloten te hebben en download veel series/films..

Internet op de tv is leuk, of een spelletje doen maar je pc is toch vele malen sneller en handig.
Het werkt wel hoor allemaal via de ingebouwde Wifi van de tv!
Maar nogmaals, geef mij de tv funkties maar en gewoon de notebook met 5 meter HDMI kabel en de 6500 als monitor.

Oja dat beetje "clouding" waar sommigen het over hebben klopt maar ik heb er helemaal geen last van met films o.i.d. in de praktijk!
Misschien hebben diegene hun beeld intentie erg hoog staan wat echt niet nodig is.
Is een nadeeltje van LED backlit-LCD's maar nogmaals, bij mij op HD ook, geen last mee!

Updates voor de tv gaan prima via Samsung en een USB stick.

Groet, Dennis F.
uit Hellevoetsluis

p.s: Ik heb hem gekocht bij Homemediaservice winkel online.
In de avond kwam hij nog op afspraak en tijd langs en erg rustige kerel die service hoog in het vaandel heeft!
PAS OP voor winkels die slechte beoordeling hebben in aftersales!! Sommige kunnen naar Frankrijk bellen of weet ik wat allemaal doen als er wat is......ben je mooi klaar mee.
Let dus op bij de allergoedkoopste winkels online op de service recentie!

karin0004 20-10-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Prima televisie met uitstekend beeld en geluid kwaliteit.Prijs technisch waar voor je geld.Snelle levering na telefonisch overleg over het te leveren tijdstip

chris.l 16-10-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

2 dagen in bezit. beeldkwaliteit is echt geweldig, maar ook zeker wennen (zo scherp) tegenwoordig standaard geleverd met 2 x 3d bril. ook dit is een hele beleving. internetbrowser is niet heel erg snel, maar wel leuk. extra toetsenbord is bij veel gebruik noodzakelijk.

kimbo72 27-10-2011

Waar heb je deze gekocht? want normaal zit er geen 3d bril bij.

De aal 24-12-2011

Hallo,kan je aangeven waar je deze tv gekocht hebt?

Rolpadje 28-01-2012

Volgens Samsung site krijg je overal 2 x 3D brillen bij ook bij type D7000 serie.

jobelink 18-10-2011

Chris,
Waar heb jij hem gekocht, zodat je 2 x 3D brillen meegeleverd kreeg?

sjeng12345 13-09-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Mooi apparaat om te zien. Er is echter een grote maar aan dit toestel. Voor diegenen die het willen kopen om uitzending gemist te zien zijn bij Samsung aan het verkeerde adres. Er is geen app beschikbaar om dit te zien en via de webbrowser lukt ook niet omdat hiervoor silverlight benodigd is en dat ondersteund samsung tv software ook niet. De mogelijkheden zijn dus beperkt.
Qua gebruiksgemak kan ik zeggen dat het browsen via de afstandbediening lastig is. Met de pijltjes toetsen moet je navigeren. Zowat direct grenzend aan de pijltjestoetsen is de end toets, waarmee je de browser uitschakeld. Regelmatig druk ik net iets naast de pijltjestoets en kan ik weer opnieuw beginnen.
Ik had dit toestel aangeschaft om volledig open internet te hebben en uitzending kon terug kijken. Dus voor mij is het een domper.

rene1952 16-03-2012

heb uw recatie en bevindingen gelezen en het ws erg heftig die teleurstelling; zelf ben ik ook van plan om een LED of plasma ( panasonic ) te kopen maar het is voor mij heel moielijk om te kiezen :
moet 3D zijn
full HD
met internet aansluiting
gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te bedienen( ik ben geen WIZ-kid )
energiezuinig.
ingangen aan de zijkant of onderkant omdat ik het appartaat wil ophangen met een muurbeugel
welk apparaat zou je dan kiezen ipv die Samsung UE46D6500, mocht je een andere nemen...?

RH12 27-08-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Ik was in het bezit van een Philips 42pfl9803. Dit was de eerste Philips met full led a 2500,-- euro. Net 2 1/2 jaar oud en is het ledscherm overleden. Kosten 500,--. Geen garantie meer. Vervolgens op zoek gegaan naar vervanging en bij deze Samsung terecht gekomen. Tst net gisteren opgehangen en ik ben aangenaam verrast over de goede kwaliteit. Het beeld is zelfs beter dan onze oude 9803 die volledig LED was. Nu edge led maar scherm geeft geen vlekken oid. Ook geluid van deze tv is zeer acceptabel. Verder zijn de mogelijkheden zeer uitgebreid zoals bijvoorbeeld de applicatie moviemax. Zojuist maar is een film besteld. Verbinding loopt via de WIFI en het werkt prima. Geen uitval oid. Kortom een zeer tevreden gebruiker. Ik kan op dit moment niets negatiefs noemen over deze TV.

Hariapepa 26-08-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Ik ben het eens met de andere reviews. Het is een schitterende tv, super strak beeld en veel mogelijkheden. Maar: mijn tv heeft last van clouding. Savonds bij weinig omgevingslicht valt het sterk op en zie ik wolkachtig licht bij donkere beelden. Ik krijg van de leverancier een nieuwe tv. Prima service. Maar ben wel beniewd natuurlijk of dit geen euvel van deze serie blijkt.

kylian123 10-08-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Een geweldige tv ! Echt een aanrader.
Zeer mooi scherp beeld en veel leuke en handige mogelijkheden.

Aangesloten op mijn router, zodat je verbinding met het internet kunt maken voor allemaal leuke gadgets/apps, zoals youtube, facebook, twitter, nu.nl etc, etc.

Via een externe harddisk, aangesloten via usb, kun je foto's, films en muziek gemakkelijk afspelen.

Een aanrader.

elaijh 29-07-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

dit is echt een super tv super beeld vooral met een bluray film en 3d films geluid is ook zeer goed
ook het smart gedeelte is zeer mooi je kunt trailers kijken spelletjes doen de krant lezen muziek luisteren enz enz
ik ben helemaal verliefd op haar

Har1955 17-03-2012

hoe kun je nou overal een 10 voor geven terwijl je 80% niet toelicht.....

Wilma Overbeeke 03-07-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Wat een verademing!! We hadden nog een kleine Sony en na alle reviews doorgespit te hebben op de Kieskeurig site, besloten deze TV te kopen via Graus online. Donderdag besteld, vrijdag in huis aan de muur en binnen een half uur was alles ingesteld en aangesloten zoals wij het willen. Natuurlijk al ettelijke uren gekeken met veel plezier. Vandaag zijn onze favorieten aan de beurt.

Het is heerlijk om met je Smartphone de web-browser te bedienen, met Skype facetime te bellen, een flimpje huren van Moviemax etc.

Gewoon een mooie, goede Smart TV waar we jaren plezier van zullen hebben!!!!!

Agnes12 26-06-2011

----------Update review, 26-6-2011---------
Ik ben nu voor het eerst op Hyves geweest. Leuk om een artiest op te zoeken en die vervolgens via je TV te zien. Ik heb wel in de gaten dat deze t.v. zoveel mogelijkheden heeft en dat ik ze nog lang niet allemaal weet.

Nadeel van de smart pack actie (2 gratis brillen en 50 euro film tegoed ) is dat samsung de actie niet aankan vanwwege het groot aantal aanvragen.(doen zij nooit marktonderzoek vraag ik mij dan af.) Wel kreeg ik een keurige brief met excuses. Aangezien er in deze doos geen 1 3D bril zit duurt het niet 4 weken maar waarschijnlijk maanden voordat ik de 2 3D brillen ontvang. Een bril kost in de winkel tussen de 50 euro (batterij) en 100 euro (oplaadbare bril)

Het controleren van de tv moet niet binnen 5 maar binnen 10 dagen (ook de 3D functie)

Ik ben teleurgesteld vanwege de zeer late levering van deze brillen, het is gewoon niet leuk meer.

---------1e review, 18-6-2011----------
Vandaag opgehaald uit de winkel. Ik heb de recenties van het eerdere model hts7200 gelezen, vond het merendeel van de mensen positief over dat model. Ook dat Philips de laatste tijd actief op deze site is om mensen te helpen gaf voor mij de doorslag om de hts7202 te kopen.
Aansluiten in 10 minuten klaar, dvd-tje er in en spelen maar.
Helaas bij het indrukken van de Source-Knop op de afstandsbediending wordt het scherm van de TV zwart. Ook na meerdere malen de Source knop te hebben ingedrukt gebeurt er niets meer. Met de Home-knop kom ik wel weer terug in het menu.
Dus vandaag nog geen radio kunnen luisteren, of het geluid van mijn media-player die optisch is aangesloten kunnen horen.
Morgen maar even contact met Philips opnemen.
Ik laat weten wat de oorzaak is....

Basic010 14-06-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Sinds enkele weken in het bezit van deze schitterende tv. De geluidskwaliteit is voor een tv goed maar je moet er eigelijk een goede home cinema set op aan sluiten.
De vormgeving is super: Je hebt namelijk maar een hele dunne rand. Zeekr als je hem aan de muur hangt geeft dit een mooi resultaat.
Het internet en de samsung apps zijn leuk maar niet altijd even praktisch. Het youtube kanaal op de tv vind wel leuke bijkomstigheid.

Al met al een mooie tv met een schitterende beeldkwaliteit en redelijk wat mogelijkheden. En momenteel krijg je er 2 3d brillen en 50 euro film tegoed

rcs 14-06-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6500

Nu een maand in mijn bezit en ik kan hem iedereen aanraden.Het beeld vindt ik echt schitterend mooi in combinatie met upc digitaal met CI+ kaart. Ik had nog wat twijfels door de geringe spiegeling van het beeld maar dit valt wel mee, het heeft zelfs wel iets omdat als hij uitstaat het niet zo dood element is aan de muur,je ziet tenminste nog wat leven uit de huiskamer.De vormgeving vindt ik schitterend met het smalle randje en die is gedeeltelijk doorzichtig en neemt dus de kleur over van de muur erachter.Ik had nog twijfels over de keuze tussen deze en de 46D7000 maar die was 400euro duurder dus de keus was gauw gemaakt.Het geluid vindt ik zelf ruim voldoende voor dit dunne toestel.De afstandbediening voldoet ook in mijn ogen en de structuur van het menu is ook duidelijk en eenvoudig.Tot zover de pluspunten en dan nu de dingen die ik minder goed vindt,
HDMI CEC werkt alleen met andere samsung toestellen, dus als je denkt van ik sluit mijn mediabox via de hdmi aan en dan gaat het beeld vanzelf op de hdmi ingang dan werkt dit dus niet, dit gaat alleen met de scartaansluiting.Je kan wel natuurlijk de tv laten staan op de hdmi ingang maar dan zit je nog met die beroerde teletekst.
De smarthub functies lijken meer dat dat het is, hoop geschreeuw en weinig wol zal ik maar zeggen.
De tv ondersteunt geen mov bestand.
De PVR doet het wel leuk maar je kunt niet opnemen en gelijk naar een ander programma kijken.
Tekst invoeren via de afstandbediening is erg omslachtig en langzaam.
En de apps van samsung stelt ook nog niet veel voor.
En de zoekfunctie van het internet is erg traag voor iemand die gewend is aan een Ipad.
Ik zeg er wel eerlijk bij dat ik niet erg handig ben met dit soort mogelijkheden dus het kan ook aan mij leggen. Kortom voor iemand die alleen tv wilt kijken is het een schitterend toestel. m.v.g.

Bouke1 13-12-2011

Ik ben erg tevreden over de samsung UE 6500. Alleen het internet is erg traag De eerste tijd kon ik al geen verbinding krijgen met mijn router. Nu in de meeste gevallen wel verbinding, maar als ik wil internetten via de SAMSUNG tv kan ik beter naar mijn laptop lopen, dat gaat 10 x sneller dan via de tv. Één grote ergenis.

Bob

robkloek 23-11-2011

Hallo ik ik zie bij upc dat de ci+ module niet gescikt is.Maar bij deze review zegt u dat het wel kan.Hoe kan dit?