Samsung UE40C7700WS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40C7700WS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

ed83 16-07-2011
Geschreven voor: Samsung UE40C7700WS

We zijn eingelijk vooral gevallen voor de vormgeving. de tv ziet er strak uit en niet zo standaard. verder zijn het beeld en de mogelijkheden ook prima.

Loek1203 10-05-2011
Geschreven voor: Samsung UE40C7700WS

Een fantastisch scherm, wat er mooi uitziet maar ook fantastisch beeld geeft. Het beeld wat je bij het afspelen van een blu ray of het spelen van een game (via hdmi) ziet er echt super uit. Het geluid heeft van mij een hoog cijfer gehad omdat het een stuk beter is als verwacht. Bij de standaard instellingen is het niet erg mooi maar je kan in het menu alles afstellen. Dit geld overigens ook voor het beeld. Ik heb het geluid altijd op heldere spraak staan, en het beeld op dynamisch. Het enige probleem wat ik tegenkom is dat ik het motionplus (100hz) erg storend vind. ik heb beneden een tv die ook 100 hertz is en dat ziet er fantastisch vloeiend uit. Alleen ik heb last van een hele lichte hapering bij de samsung tv. Alleen als ik de motionplus uitzet of op helder is dit verholpen maar dan lijkt het wel 50 hertz. Dit is wel een beetje jammer maar voor de rest is deze tv echt een aanrader.

RdH1961 11-04-2011
Geschreven voor: Samsung UE40C7700WS

Gekocht via internet, na lang zoeken want niet overal beschikbaar, moeilijk te krijgen, in Belgie voor 1136 Euro (geleverd 3 dagen na bestelling, zelfs hulp gehad deze op verdieping te dragen pluim voor leverancier, inclusief 3d bril (niet actief), had er een bijbesteld(actief) want er stond niet bij dat er een in de doos zat, prima tv, erg tevreden. Heb hem sinds midden januari, geen problemen, digitaal HD is een plaatje, ga dadelijk upgrade software uitvoeren..Dit is een aanrader...:)

Adrie66 08-02-2011
Geschreven voor: Samsung UE40C7700WS

geweldige tv.super beeld.geluid is zeer acceptabel.
Ruim voldoende mogelijkheden.gekocht bij een vakhandel voor een internet prijs.nog geen moment spijt gehad van de koop.

Robert van Schaijk 01-02-2011
Geschreven voor: Samsung UE40C7700WS

Top toestel! op 2 januari gekocht bij Platte tv.nl goede service en uitstekende advisering. Ik heb mij uitvoerig via internet geïnformeerd en na alle verhalen omtrent de geluidsqualiteit van platte tv's had ik weinig vertrouwen en des te aangenamer is dat deze alleszins goed is. Zeker voor dagelijks gebruik. Voor films heb je wat te weinig body maar dan kan de home set aan. Mooie beeld qualiteit ik heb sinds een week canaldigitaal en via ci module op de tv de smartcard en werkt perfect. En super HD beeld. Al met al niets dan positief over deze tv. Absolute aanrader.

jcsmid 21-01-2011
Geschreven voor: Samsung UE40C7700WS

Geweldige tv, uitstekende beeldkwaliteit. Gebruik hem met Ziggo interne module. Bij opstarten laat hij een foutmelding zien, waardoor het beeld enkele seconden later opstart. Dit is storend. Voor de rest een perfecte tv met veel mogelijkheden.

Sattje 03-01-2011

Prima beeld / goed geluid / leuke apps voor internet@TV

Veel korter kan ik niet schrijven dat ik zeer tevreden ben!
Wij kijken via satelliet (veel HD en 3D zenders) en het verbaast mij dat Samsung niet meer reclame maakt voor de ingebouwde DVB-S2 (satelliet) tuner. Ruim 40 modellen van Samsung zijn inmiddels door Canal Digitaal gecertificeerd. Een aanrader!

mts62 16-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C7700WS

Twee weken geleden deze fantastische televisie aangeschaft. Scherp beeld en goed geluid. Ik heb wel problemen gehad met de CI+. Uiteindelijk na 2 dagen is het me toch gelukt en heb ik via Ziggo digitaal ontvangst. De 3D doet het helemaal goed. Bij de televisie zit een bril en omdat ik ook een Blue-Ray speler heb gekocht krijg ik van Samsung een starterspakket met nog eens 2 brillen. Voor de televisie heb ik met aftrek van 100 euro via Samsung uiteindelijk 1249 euro betaald.

Guitarley 15-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C7700WS

Bij Mediamarkt gekocht voor 1299 euro. Daarnaast kan ik een cadeau uitzoeken of 100 euro terugkrijgen van Samsung.

Bij de TV zat een 3D bril.

Binnen een uur had ik beeld en geluid van de kabel, UPC mediabox, AC Ryan Multimedia Player, DVD Home Cinema set, Harddiskrecorder en USB stick met foto's, films en MP3s.

Zorg wel dat je de instellingen van al deze apparaten controleert: Zo stond mijn Home Cinema Set nog op 4:3 pan scan en dat was even schrikken.

Verder had ik Planet Earth 1080p (Full HD) even bekeken. Ongelofelijk mooi beeld.

In 3D modus met de 3D bril geven normale 2D beelden een extra diepte. Zelf foto's leken 3D. Leuk om eens te proberen.
De bril werkt op batterijen.

Internet is leuk. Ik heb em met een netwerkkabel aan de router gehangen en kan zo - via de TV - bestanden op mijn laptop afspelen, internet apps als buienradar, Youtube etc bekijken.

Het geluid van de TV valt niet tegen, maar kan ook niet perfect zijn: De TV is 3 cm dik.

Mooie, duidelijke afstandsbediening.

Kortom: Voor 1200 euro (na retour Samsung) koop je veel waar voor je geld.

ilovesamsung 09-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C7700WS

Je wordt gek van alle negatieve reacties die je leest. PS3 werkt niet, UPC HD Box werkt niet op dit toestel enzovoort, allemaal bullshit. Ik haal mijn spullen bij de vakman voor de service. De prijs is exact dezelfde als bij de grote jongens, alleen het toestel wordt door de vakman bij me thuis afgeleverd en geinstalleerd, GRATIS. Ik had 2 merken in mijn hoofd of een Sony of een Philips. Toch deze gekocht, geen seconde spijt, wat een beeld, wat een mogelijkheden. De vakman heeft alles aangesloten, alles werkt draadloos. Ik heb fiberpower 60 van UPC, onze laptops werken allemaal via onze thuisnetwerk en de TV. Je kunt zelf wel invullen wat de mogelijkheden zijn. Het geluid is niet echt super maar zeker niet slecht. Ik houd niet van 5 of meer boxen in de woonkamer, dus een 2.1 systeem op aangesloten van Bose (had ik al), indrukwekkend. Duurzaamheid, moet nog blijken, vandaar de 7 als cijfer. Dit toestel en de mogelijkheden is genieten geblazen, niet aarzelen, halen dat ding.

nootje12 21-09-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C7700WS

Wij hebben sinds 2 maanden een UE40c7700. Een prachtige TV met heel veel mogelijkheden, maar dan moet het ook allemaal wel doen. De opname functie werkte niet nu blijkt dat ik geen digitale ontvanger aan de TV moet hangen maar de CI kaart moet gebruiken. Hadden ze dat maar gelijk gemeld. Nu moet ik nog zo'n sleuf voor de CI kopen.

Weet iemand toevallig hoe het gaat als ik HD wil ontvangen, gaat dat dan ook via de CI?

Ik heb er een harde schijf aanhangen maar als ik films kijk heb ik geen ondertiteling bij de film. Zodra ik er een mediaplayer tussen zet dan heb ik wel de ondertiteling. Bij Samsung weten ze ook niet wat ik daaraan kan doen. Heef iemand daar een oplossing voor.

Verder is het een prachtige TV en helemaal als alles het doet waar ik hem voor gekocht heb.

petere 07-08-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C7700WS

TV van een uitzonderlijke kwaliteit. Het beeld is haarscherp, zeker in combinatie met HD. Ik moest eerst nog wel een software-update uitvoeren. Volgens ZIGGO was dit noodzakelijk.
Ik heb nog geen ervaring met 3D, ik hoop binnenkort de brillen te ontvangen.
Er zitten vele extra's op deze TV, zoals internetTV en mediaplayer. Het is wel een dure TV, maar dan heb je wel wat. Geluid is opvallend goed.

EV Tim 21-07-2010

Beeld:

Het beeld is, in combinatie met HDTV, haarscherp. Een 10 voor de beeldkwaliteit is echt

niet overdreven. Ook maakt deze tv best aardig zelf 3D beelden (ook als deze niet 3D zijn

opgenomen). Hoe scherper het aangeboden beeld is hoe beter hij dit doet.

Geluid:

Voor zo'n platte TV is het geluid nog best aardig zolang je gewoon televisie aan het

kijken bent. Een goeie bass ontbreekt (uiteraard) en hij is daarom ook minder geschikt om

muziek mee af te spelen. Heb er daarom ook een versterker (Sony BDV-F700) achter gezet en

dat lost het probleem op. Als ik mijn sony setje aanzet neemt deze ook automatisch het

geluid over van de tv, dit is erg handig.

Mogelijkheden:

Media Player:
De ingebouwde Media Player kan een hoop bestandsformaten afspelen, maar zeker niet alles.

DVD bestanden (Video_TS) en Blu-ray (BDMV) die van bv de pc komen kan deze tv niet

afspelen. Divx (.avi) en .mkv zijn geen probleem. De Samsung PC Share Manager, die je op je pc

installeerd, laat niet netjes op je tv de mappen zien die gedeeld zijn, maar gooit alles

bij elkaar. Deze is daarom zeer onvriendelijk in gebruik.

Internet @ TV:
Zitten een aantal leuke widgets bij maar gebruik ze zeker niet allemaal. Buienradar,

fileindex, NOS Journaal en Youtube zijn eigenlijk de enige die ik gebruik, maar wel erg

handig. Verder is Internet @ TV nog beperkt tot wat er wordt aangeboden door Samsmung.

Guide:
Deze TV heeft 2 verschillende TV Guides waar je uit kan kiezen, gebruik zelf de Samsung

guide. Deze is erg gebruiksvriendelijk. Als je een programma aan klikt kan je kiezen of

deze moet worden opgenomen (hiervoor moet je wel een externe harde schijf aansluiten op

een van de USB poorten) of dat hij automatisch moet overschakelen naar het gewenste

programma. Ook dit is erg handig.
Opgenomen programma's zijn overigens alleen af te spelen op de tv zelf (en dus niet op een

pc). Dit komt door dat de tv de hardeschijf op een eigen bestandssysteem formatteerd.

Gebruiksgemak:

Door de Media Player die niet alles kan afspelen en de de Samsung PC Share Manager erg rommelig is krijgt deze tv voor het gebruiksgemak een 8.

Vormgeving:

Voor mij is dit een 9 waard, maar dit is persoonlijk.

Duurzaamheid:

Over de duurzaamheid kan na minder dan 2 maanden nog niets gezegt worden...

alexander meijer 15-07-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C7700WS

ik heb dank zij kieskeurig deze schitterde led televisie gewonnen,daar wil ik namens mijn vrouw en kinderen kieskeurig van hartelijk voor bedanken top!! nu de beoordeling van deze 3D tv ,het is in een woord FANTASTISCH.
ik stopte de stekker in het stopcontact en dan zie je het beeld GEWELDIG het geluid is ook prima,wat je bij een led tv niet verwacht en dan nog alle mogelijkheden wat er op de tv zit.
als je nu toch aan een nieuwe tv
wil kopen is deze tv op zeker een aanrader
groetjes dhr meijer

judomaster 20-06-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C7700WS

Wat een fantastische TV.(UE40C7700) In combinatie met UPC-HDtv echt als een schilderij en haal je die maximale resolutie echt,knetterscherp. Alles wat je nodig hebt om tv te kijken en je apparatuur aan te sluiten zit compleet in de doos. Geluid tv is goed. Gekoppeld aan AV-reciever is nog beter 5.1 geluid. De apps (Hyves,youtube,buienradar,fileindex enz.) van Samsung zijn handig,leuk en snel opvraagbaar. Internet en aansluiten van HDD / mediaplayer voor foto's e.d. is een eitje en werkt ook allemaal. Aansluitingen voor bijv. scart lopen via bijgeleverde adapters aan achterzijde. 3d-tv werkt met bril maar is toekomstmuziek. Echter een stap terug in tv-serie zonder 3d zou ook een stap terug in techniek zijn en dat wilde ik niet. Prijs is relatief hoog. Hou je van tv kijken en heb je daar wat voor over dan krijg je geen spijt en ben je die prijs ook snel weer vergeten.