Sharp LC-32LE700E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp LC-32LE700E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

P.de Graaff 20-03-2010
Geschreven voor: Sharp LC-32LE700E

Na het overlijden van mijn pas 5 jaar oude plasma scherm moest er toch iets anders komen. Uiteindelijk op deze Sharp uitgekomen, was eigenlijk van plan om een led Samsung aan te schaffen. Deze werd me overal afgeraden omdat het geluid zo slecht is en ik wil eigenlijk niet mijn versterker gebruiken omdat er geen afstand bediening op zit. Deze Sharp zou beter moeten uitkomen op dat gebied. Maar ook hier is het niet echt veel. Ze gaan er gewoon van uit dat je het via versterkers gaat uitzenden. Verder en prima Tv, zeer simpele bediening en het beeld is top, en alles wat ik er ook op aansluit werkt ook echt meteen! Kortom een aanrader. Twee maanden in bezit.

P. de Graaff

snake73 26-01-2010
Geschreven voor: Sharp LC-32LE700E

ik heb de tv nu een week perfect beeld maar geluid is wat minder maar went ook wel na een paar dagen.
de tv werkt perfect met digitenne heb de kaart in ci slot zitten en heb kraakhelder beeld.
gtp over de sharp

Peter Woody 25-12-2009
Geschreven voor: Sharp LC-32LE700E

Ik heb deze led TV nu 2 weken in bezit en ben er zeer tevreden over.De zenders zoeken gaat allemaal automatisch.Het is de gemakkelijkste TV's die ik ooit gehad heb.Ook een usb herkent hij meteen (voor foto's of MP3)
Ik heb er een analoog signaal gebruikt(coax)van UPC en ik heb heel mooi beeld.Het enige nadeel is het geluid, bij de Samsung led Tv was het geluid helemaal slecht en deze is matig.
Ook de output voor analoog geluid die er op zit ijlt na.
Dat is zeer irritant, ik heb nu de koptelefoon aansluiting op mijn stereo installatie aangesloten en dat werkt perfect.

voorne 21-12-2009
Geschreven voor: Sharp LC-32LE700E

Recent aangeschaft als opvolger van een 5 jaar oude Sharp LCD.
Uitstekend beeld, zelfs bij analoge kabel. Goed scherp en bij gebruik van DVD bioscoopkwaliteit. Geluid valt wat tegen en kan het beste via de stereo installatie lopen. Meer dan genoeg aansluitingen voor mij.
Al met al bijzonder tevreden met deze aankoop.

nampook65 14-11-2009
Geschreven voor: Sharp LC-32LE700E

na 10 jaar m.n oude beeldbuis tv (loewe)aan de dijk gezet voor een Lcd hier een aantal tv vergeleken (philips,lg,samsung)maar in de winkel sprong de sharp er toch uit in de goede zin beeld,vormgeving,stroomverbruik kunnen niet tippen aan boven genoemde merken wel wat duurder maar het geld waard al met al een super tv het beeld met analoog kabel signaal is prima

rcdeursen 30-09-2009
Geschreven voor: Sharp LC-32LE700E

Heb deze LED TV enkele dagen in huis. Formaat: 40 inch (102cm). De TV heeft het beste van twee werelden. De scherpte van een LCD TV en de kleurendiepte van een Plasma. Zwart is op dit toestel ook echt zwart en niet donkergrijs. Het voordeel t.o.v. bijv. Samsung is, dat er, doordat de TV wat breder is gehouden, er plaats is voor 2 speakers van 10 W. Daardoor zeer acceptabel TV geluid voor normale programma's. Bij Samsung ben je al gauw verplicht er een Soundbar bij te kopen (ca. € 400), wil je een behoorlijke audio hebben.

Voor afspelen van films, muziek e.d. gebruik ik altijd mijn 5.1 installatie.

Mooi design, voorzien van een fraaie glazen voet(plaat). Nadeel: niet draaibaar. Blauwe onderkant is niet hinderlijk en s'avonds helemaal niet te zien. Het blauwe Led lampje onder het Sharp symbool, kan worden uitgezet.
Zeer energievriendelijk. Mijn vorige Sharp (LCD 94 cm) verbruikte 171 kwU. Dit app. 72 Kwu. Een verschil dus van bijna 100 kwU.

Doordat dit een Full backlight TV is, is het gehele scherm gelijkmatig verlicht.

Aan de instellingen hoef je eigenlijk niets te veranderen, gewoon op stndaard laten staan. Het scherm spiegelt iets meer dan een normale LCD.
Kortom... fraai toestel. Ben zeer tevreden.

agoed 07-09-2009
Geschreven voor: Sharp LC-32LE700E

Ik heb deze lcd gekocht zo op het eerste gezicht.
De beeldkwaliteit in de winkel sprak er zo duidelijk zodat een keus maken niet moeilijk was
Maar de verrassing werd nog groter toen ik thuis de lcd moest instellen. Zo makkelijk en eenvoudig als dit bij toestel ging heb ik nog nooit meegemaakt.
De mogelijkheden om in te stellen zijn heel uitgebreid en de kwaliteit erg goed.
Ik heb de lcd een week en de kwaliteit van het beeld en geluid vindt ik fantastisch.
Voor mij is het een grote aanrader.

Aad