Sharp LC-32LE600E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp LC-32LE600E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Gozzze 24-04-2010

Prima Prijs/Kwaliteit keuze!
Mooi afgewerkt, licht, stabiel design met ECO-verbruik ~60 Watt (fine-tuned) Bij deze instellingen spatten de kleuren en helderheid gewoon van je scherm. Zeker ook i.c.m. digitale media als een PS3, HD ontvanger. Over analoge ontvangst wil ik het in deze tijd maar liever niet meer over hebben. Kortom voor digitaal zeker een aanrader dus! Tevens nu via internet 2+1 jaar garantie mogelijk. Groeten

josuha 29-03-2010
Geschreven voor: Sharp LC-32LE600E

moest wel eerst wenne aan deze led tv er hing een lichte grijse achtergrond constant achter het beeld dat irriteerde mij behoorlijk ma nu na 3weke verder is het haast niet meer te zien
en als je een zuinige tv wilt hebbe moet je deze neme is de zuinigste kwa 32inch op de markt gebr 43watt das wel heel weinig toch en het geluid is redelijk en beeld gaat ook wel had er wel meer van verw als ik eerlijk moet zijn en geluid is normaal stel ik niet veel eisen aan en de kleuren zijn ook wel goed voor de rest kost hij weinig en aanfezien zijn verbruik zo laag ligt vergeleke met andere televisies met zelfde formaat verdienje hem zekers weer terug toch beter kan niet en is ook nog goed voor je eige portemonnee toch

manecas36 21-03-2010
Geschreven voor: Sharp LC-32LE600E

Mijn vriendin heeft deze tv sinds een paar dagen in huis. LED zou veel mooier zijn, een veel betere techniek dan lcd en ook nog zuiniger. Ik ben niet zo jaloers van aard, maar in alle eerlijkheid vind ik mijn Sony Bravia (dat is dan geen led!) véél beter dan deze sharp.
Analoog vind ik het beeld van de sharp eigenlijk gewoon slecht te noemen. Is dat misschien ook een kwestie van instellingen? Gelukkig heeft zij een decoder voor digitale tv.
Voor het geluid geef ik een zes. Ik zou deze tv op een hifi set aansluiten. Goed, ik ben wel kritisch als het om geluid gaat.
Conclusie: Mits goed ingesteld is dit een redelijk tot goede tv te noemen.

ruuddieren 08-03-2010

Zaterdag gekocht.

Heb hem met HMDI op me xbox 360 aangesloten je weet niet wat je ziet.

Haarscherp beeld
Kleuren spatten van het scherm af
100 HZ mooie soepele bewegingen.
En zeer snel scherm.

1000 % tevreden

Goede prijs kwaliteit verhouding.

jenny70 26-01-2010
Geschreven voor: Sharp LC-32LE600E

Deze week voor het eerst de LED TV. Hiervoor Loewe Individual. Deze Sharp LED doet zeker niet onder voor de oude Loewe.
Wat is LED toch mooi. Zeker de contrastratio 2.000.000:1 is super. Geluid is matig maar heb toch bij films home cinema-set aan.
Ik vind goede prijs kwaliteitsverhouding.

Paulus1atgmail 23-01-2010
Geschreven voor: Sharp LC-32LE600E

Ik kan alleen maar zeggen dat ik voor 570 euro inclsufie kosten en 3 jaar garantie een:
-superzuinig (43 watt meest optimale ecostand)
-mooi gedesinged
apparaat in huis heb gehaald.
Het geluid is ok maar niet super.
Het beeld is heeel goed en de kleuren kunnen goed afgesteld worden. Maar de ene zender zend anders uit dan de andere.
Je zou hem zelfs als pc-monitor kunnen gebruiken.
Hij is geen 100 Hz maar ik zie geen wezenlijke beweginsverschillen vergeleken met mijn oude 100Hz Matchline buis.
Eigenlijk ben heel tevreden over alles.
Echter dat deze tv maar 43 watt nodig heeft is extreem zuinig.
Mijn vorige had 140 watt, en dat is het minimale van de gangbare lcd-tv's
Die leds zijn dus zo gek nog niet.
Ook met 2 scarts en mijn t hdmi's kom ik goed genoeg uit.
Vertrouwend op 3 jaar garantie denk ik voorlopig verzekerd te zijn van troubles.
Mijn Logitech Harmony 525 software herkende ook al direct deze tv.

tyro 05-09-2009
Geschreven voor: Sharp LC-32LE600E

Wij hebben vandaag deze TV gekocht en het beeld is ongelooflijk scherp. Het is echt een genot om naar te kijken. Wat ik erg fijn vind is dat er een echte uit-knop op zit en dat ik via de tv ook de beelden van de laptop kan gebruiken. Voor velen misschien gesneden koek maar voor ons niet. Het beeld is heel makkelijk in te stellen en je kunt het eindeloos bijstellen net zoals je het zelf wilt hebben.
We werden er wel op gewezen dat Sharp niet veel aandacht besteed aan het geluid maar als je surround insteld is dat ook meer dan behoorlijk. Via de stereo is het natuurlijk gewoon super.