Samsung UE40H6640SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40H6640SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Sieswerda 28-09-2020

finaal disfunctioneren van interactieve mogelijkheden.

Geschreven voor: Samsung UE40H6640SL

Net binnen de garantieperiode hield de interactieve route er mee op, dus b.v. geen Netflix of Youtube meer te ontvangen. Aanvankelijk - zolang je de oorzaak nog niet weet - denk je dat de internetprovider het euvel veroorzaakt. Enfin, de remedie bleek vervanging van het moederbord in de tv, een behoorlijk dure grap als je buiten de garantieperiode valt. Vorig jaar weer malheur. Zitten nu niet meer in de garantieperiode. Dus reparatie is veel te duur. Aanvankelijk soms wel, meestal geen interactief bereik. Recent helemaal niks meer qua interactieve functies. De tv is nu verhuisd naar naar een slaapkamer puur voor analoge ontvangst en dus zonder interactieve functies.

Minpunten

• interactieve functie laat het afweten
  • reparatie door hoge kosten niet aan de orde
  • miskoop

Smart boy 14-08-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6640SL

Een mooie smart tv met veel mogelijkheden. Ben er erg blij mee. Het geluidskwaliteit zou wat beter kunnen zijn. Ik heb begrepen dat daar ook mogelijkheden voor zijn.

Gaico Toonen

P.J. Pot 24-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6640SL

De geluidskwaliteit is naar onze mening echt goed. We hebben alleen het geluid van de tv (dus geen home cinema set of zo) maar dit klinkt fantastisch!
Ook de beeldkwaliteit vinden we heel goed, want je ziet alles heel scherp, behalve als je natuurlijk filmpjes uit het jaar 0 gaat kijken, maar dat spreekt voor zich.
We vinden dat er weinig uitleg is over de mogelijkheden van de tv. Gelukkig hebben we kinderen die deze mogelijkheden gewoon allemaal uitvinden, dus daar ligt het probleem niet, maar wij als ouders hebben uitleg nodig.
Langzaamaan word het gebruiksgemak beter. Het is eerst toch even uitvinden hoe alles werkt, maar daarna gaat het vliegensvlug!
Over de vormgeving waren we van te voren al goed te spreken, Samsung heeft nou eenmaal strakke tv's die overal in huis passen :-)
Het energie label zegt het al A+, dus over duurzaamheid hoeven we het niet meer te hebben. Alles aan de tv is een plus!

Groeten van een gezin met 3 tieners en 2 Samsung tv's

seatbeltfvdw72 01-02-2015

Bedankt voor uw review, wij hebben hem ook gekocht en kwamen van een Philips en wilde eerste instantie geen Samsung maar mijn zoon is erg voor dit product, maar we zijn tevreden.

Alleen als de tv op stand-by staat (hoeft tegenwoordig niet meer uitgedrukt te worden) hoor je achter de tv een zeer zachte lage frequentie zoem/brom) hoe is dat bij u? (schijnt normaal te zijn bij smart tv's tegenwoordig) voor een test moet het wel stil zijn in de kamer..

mvg,

Fred van der Wende

Jaap Overbeek 22-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6640SL

Geluid valt tegen, is niet verwonderlijk zonder goede speakers.
Gebruik viel in het begin wat tegen, na verloopt van tijd lukt het wel.
Duurzaamheid kan ik niets over zeggen.

kevin150 16-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6640SL

super aan koop. zeker het geld waard. wat een helder en scherp beeld.
zit wel een hele mogelijkheden is dat moet ik nog zeker allemaal uit zoeken .
maar werk echt top ben er zeker blij mee :D

Herman Johan 19-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6640SL

Wat een tv. het installeren is zo gebruikersvriendelijk, een kind kan de was doen. Het geluid het beeld is super en de mogelijkheden zijn zo van deze tijd.
Een aanwinst en een echte Smarttv!!

eenmalige_klant 06-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6640SL

prachtig apparaat, moet enkel nog alle mogelijkheden onderzoeken. Vormgeving is perfect, smart hun moet ik nog aan wennen

seatbeltfvdw72 01-02-2015

beste gebruiker,

Ik heb je review gelezen en er nu ook een gekocht. Een erg mooi beeld en de mogelijkheden, tja blijft allemaal wel "verend kunststof"

wat bedoelde je met; moet nog wekken aan smart hun? of bedoelde je hum? die de tv geeft bij stand-by of aan met geluid uit? (zeer lage zachte frequentie gezoem/brom)

mvg,

F. van der Wende

onmagier 05-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6640SL

Voor het eerst in aanraking gekomen met en smart tv er ging een wereld voor mij open. Wat kan ik er nog meer over vertellen is dat ik nu ook via de smarthub alle Samsung apparaten kan bedienen en van mijn nas netwerk gebruik kan maken via deze tv met video en muziek.