Philips DesignLine 46 PDL 8908 S/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DesignLine 46 PDL 8908 S/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dhr. B.Wijtman 12-06-2014

Qua vormgeving beeld en geluid en bedieningsgemak is het een perfect geheel. Het is een ontwerp dat zicht onderscheidt van de andere van toestellen.
In een woord een tv om als bezitter trots op te zijn.

jmaas56 23-05-2014

pracht tv en geluid en vormgeving.
makkelijke bediening, mooi beeld.
Kan veel mee gedaan worden en is helemaal van deze tijd.

Christiaan189 02-05-2014

Prachtige design tv. Er zijn ongetwijfeld tv's met een betere beeld en/of geluidskwaliteit. Maar de combinatie van design, prachtig beeld en goed geluid maakt het verschil voor ons.

merijnannelies 27-08-2013

Ik heb een Bang en Olufsen van 18 jaar oud ingeruild voor deze TV. Het ontwerp sprak me direct enorm aan. Er staat geen televisie in de woonkamer, maar een fraai object. Het draagt bij in plaats van dat het afbreekt. Ondanks dat de verkoper bij Saturn mij de Samsung bleef aanprijzen boven deze Philips ben ik blij dat ik voor deze gekozen heb. Het is gewoon meer dan een TV, het is een plaatje ook wanneer hij is uitgeschakeld. Het alternatief bij Bang en Olufsen op 46 inch, de Beovision 12 kost - schrik niet - 11.000,- euro (met de Philips SMART TV module ingebouwd..). Dat vind ik in deze tijd van snelle technologische ontwikkeling HEEL erg veel geld. Ik heb nog gekeken naar tweede hands, maar dan mis je SMART TV, dus geen optie.

Dat gezegd hebbende door naar de techniek. Ik heb de TV in mijn eentje gemonteerd aan de bijgeleverde muurbeugel. Vervolgens is eigenlijk alles standaard ingesteld en kon ik direct TV kijken. Ambilight is leuk, maar persoonlijk vind ik het erg mooi om deze in de instelling "warm wit licht" te zetten, zodat er achter de hele TV een warm licht schijnt, waardoor de hele TV nog meer lijkt te zweven. Doordat de TV 5 - 12 cm van de muur af hangt (lijkt te staan) is dat effect erg rustgevend.

Beeld is wat mij betreft top. Series en films die ik eerder op 60 cm diagonaal keek lijken nu door de scherpte ineens "goedkope' studio-opnames. Dat zie ik in dit geval als positief.... Mijn broer heeft een Samsung en had direct wat commentaar. Maar binnenkort krijg ik Ziggo met alles HD, en ik verwacht dat het beeld perfect is.

Het geluid is voor TV kijken meer dan acceptabel. Voor films en vooral muziek (eenvoudig Youtube via Smart-TV) vind ik hem tekort schieten. Ik heb tegelijkertijd een Sonos Playbar en Sub aangeschaft en heb daarmee voor mijn gevoel ultiem geluid op een ultiem gave TV.

Smart TV is tevens een fijne optie. Ondanks een andere review onthoudt de TV het wifi wachtwoord gewoon en is het wat mij betreft echt een top optie.

Als je design belangrijk vind, is deze TV een "koopje". Ik vind het sinds tijden echt een onderscheidend product van Philips.

maarten2305 08-10-2013

Mooie review, ik denk ook aan het aanschaffen van deze tv. Hoe en waar heb je de sonos playbar geplaatst, deze heb ik nu nl voor mijn tv liggen op een meubel.