Philips DesignLine 55 PDL 8908 S/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DesignLine 55 PDL 8908 S/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Ingrid 24-11-2019

Slechtste service ooit!

Prachtige tv voor 5 jaar en 5 maanden!
Toen stopte hij er plotseling mee ( 5 maanden na garantie) volgens Philips kunnen we hem weggooien want een nieuw moederbord is niet meer te leveren.
Nooit meer een Philips voor ons!

avv26 12-05-2015

mooi vormgegeven design , super beeld kwaliteit veel mogelijkheden goede service van het verkooppunt

jacobpost86 01-12-2014

Ondertussen de TV iets langer in bezit. Het blijft een prachtig apparaat. Mooie beeldkwaliteit, ambilight echt prachtig en een toevoeging aan de kijkbeleving en goede kwaliteit geluid. Wat me wel ontzettend stoort is de traagheid van de software. Wij doen elke dag de TV helemaal van de stroom af want anders loopt hij de volgende dag vast. Wanneer we dit niet doen dan valt hij soms ook uit

slootr 15-11-2014

Hele gave tv! Zeer gemakkelijk te installeren door de heldere gebruiksaanwijzing en simpele ophangbeugel. Het ontwerp is echt schitterend en de beeldkwaliteit is super!

Met 4 HDMI aansluitingen, meerdere USB ingangen en SMART TV kan deze tv alles wat je wilt.

Soerender 22-09-2014

Een Top tv
De Philips DesignLine 55PDL8908 is uniek door zijn innovatieve glazen ontwerp en ziet er adembenemend uit! Deze 3D Smart LED televisie wordt geleverd met de DesignLine Smart Mount, waarmee deze prachtige televisie bevestigd kan worden aan de muur. Je kijkervaring zal met de Philips nog intensiever zijn dankzij de driezijdige Ambilight XL! Ook is deze Philips DesignLine voorzien van 1400 Hz Perfect Motion Rate waardoor beeldbewegingen er gedetailleerd, vloeiend en natuurlijk uitzien. Met de 55PDL8908 beleef superieure beeldkwaliteit en is een aanwinst voor je woonkamer!

jacobpost86 05-08-2014

Prachtige TV om te zien. Je moet er wel de ruimte voor hebben. Ambilight vinden wij ook heel prettig een mooi.
Beeld is superscherp en helder. De geluidskwaliteit verbaasde mij nogal; zonder extra boxen krijg je hier prima geluid uit. Qua mogelijkheden hebben we nog niet alles uit kunnen proberen; wat me opviel is dat het actief 3D is (dus met dure brillen) en USB is 2.0 ipv 3.0. Dat zijn dus de mindere punten die ik nu ontdekt heb. Maar wij zijn verder super tevreden met deze prachtige tv.

jacobpost86 21-03-2015

Nu de TV meer dan een half jaar in bezit en we beginnen ons toch steeds meer te storen aan de traagheid van de software, het vastlopen van de de TV en het spontaan uitvallen en aangaan van de TV. Daarnaast is door de traagheid de TV gids en smart tv amper te gebruiken.

Contact met de helpdesk van Philips is echt om tranen van in je ogen te krijgen: het ligt aan ons internet (volop WIFI bereik en nu ook direct verbonden aan de kabel), maar absoluut niet aan de TV. En de nieuwe software zou zeker helpen, Niet dus!

Wat trouwens wel een beetje hielp: alle onnodige apps van de TV verwijderen! Daarmee werkt smartTV iets beter.

Jolanda 25-06-2019

Mag ik u vragen of u nog meer problemen met deze tv heeft gehad. Ik heb nl nu problemen en wilde even kijken wie er nog meer last van heeft aangezien het vaker voor komt.

gr Jolanda

Rudib01 22-07-2014

Erg mooie TV met mooi beeld, hou erg wel rekening mee dat de glasplaat spiegelt dus geen direct licht erop. TV Gids en Smart functies werken erg traag

Rushmore 11-07-2014

Een korte update: Ik heb de tv nog een kans gegeven maar inmiddels ben ik er "klaar" mee. Hij gaat er uit. Ik heb me nooit eerder zo geïrriteerd aan een apparaat. Wat zit de interface van deze tv onlogisch in elkaar en wat is alles traag! Een mooi maar totaal onwerkbaar product. Exit.

Jolanda 25-06-2019

Goedemorgen, mag ik vragen wat de problemen zijn geweest?

A&M1976 18-05-2014

Super TV met mooie design. We zijn vooral tevreden over de goede beeld- en geluidskwaliteit…………………………………………………………………………………

Rushmore 23-03-2014

Het design trok me over de streep, maar wat heb ik een spijt. Hij staat prachtig, het geluid en de beeldkwaliteit is prima. Maar dan... Als je hem aanzet staat er eerst een minuut lang Philips in beeld, de smart tv interface is onlogisch en bijna niet te bedienen, het wisselen van zenders enorm traag, als je de tv gids opent ben je je beeld kwijt, etc. Maar het allerergste is de afstandsbediening. Dat ding is zo hypergevoelig dat als je je hand er naar uitsteekt er al van alles gebeurd. Zo onwerkbaar dat ik maar een universele ab koop ter vervanging. Zou niet mogen bij een tv van deze prijs. Voor mij nooit meer een Philips tv. Ze hebben overduidelijk de strijd verloren.

Jolanda 25-06-2019

Hebt u nog meer problemen gehad met deze tv, ik heb nu nl problemen en wil kijken wie er nog meer problemen met de tv hebben