Samsung UE55F8000SZ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55F8000SZ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

robert1310 01-06-2014

Amazing.
Samsung Curve is een nieuwe fantastische manier van televisie kijken. Met deze TV wordt je opgezogen naar waar je naar kijkt.
Je zit niet in de kamer, maar bent waar je naar kijkt.
Alles is mogelijk. Zo mooi vorm gegeven, geen woorden voor.
Als de mensen aan mij vragen, wat kan deze TV allemaal, dan zeg ik "wat kan deze TV niet", nou ja nog niet telefoneren, maar dat is het dan ook.
Super blij ben ik er mee. Heb voor een nog mooier geluid een Samsung Soundbar met woofer erbij gekocht. Net een bioscoop.
Kopen, want er is geen betere TV.

Raoufjes 06-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F8000SZ

Waanzinnig beeld, ongelooflijke vormgeving, super snelle processor en voor mij heel veel kijk plezier. Samsung Curved is een lust voor je oog. Makkelijk te bedienen en je kunt heel makkelijk en snel surfen. Al met al heel blij met mijn aankoop.

Lezule 20-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8000SZ

Beste televisie die ik tot nu toe heb gehad. Ik heb voorheen de lg960v gehad en (na 1 jaar) teruggestuurd (met veel moeite bij LG) i.v.m. zware backlightbleed en banding. Vervolgens de lg 7408 gekocht, zelfde problemen.. ook teruggestuurd. Uiteindelijk de Samsung F8000 gekocht. Geweldige tv met prachtig beeld, ook bij snelle scenes e.d. De edge-led is wel zichtbaar onderaan de tv maar dit beperkt tot een smal lichtstraaltje langs de rand. Totaal niet hinderlijk en lang niet zo erg qua backlightbleed als de huidige LG tv's.
Gisteren nog een voetbalwedstrijd gekeken op de sportstand van de tv en het zag er zeer goed uit. Geen strepen of vegen op het scherm bij snelle bewegingen, beeld zag er indrukwekkend uit.
De bediening van de tv is m.i. redelijk. De voicecommand heeft voor mij geen voordelen omdat ik al moet schreeuwen voordat de tv mijn commando begrijpt. De bewegingssensor heb ik nog niet gebruikt en dat zal waarschijnlijk zo blijven. Het bedienenen met een afstandsbediening geniet bij mij de voorkeur.

Het design van de tv ziet er ook mooi uit. De afwerking is netjes en is mooie aanvulling op het interieur.

V.w.b. games moet ik zeggen dat de tv, in beginsel, een heel hoge inputlag heeft. Gelukkig ben ik, na lang lezen op internet, erachter gekomen dat je een console het beste via hdmi 2 kunt aansluiten en de ingang moet hernoemen naar PC. Dit heeft de inputlag zwaar verminderd en maakt online gamen een stuk aangenamer.

Al met al ben ik zeeeeeer tevreden over deze tv. Hij heeft voldoende functies maar daar gebruik ik zelf vrij weinig van.
Deze tv is een ware aanrader en ik raad mensen ook aan om bij LG tv's weg te blijven.. Samsung heeft op het moment de beste schermen met de beste uniformiteit bij zwart beeld. Kopen deze tv! U zult er geen spijt van krijgen.

geyseraurora 05-08-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8000SZ

Lijkt een prima tv met ontzettend veel mogelijkheden. Echter, ondanks de toegepaste geavanceerde technologie ontbreekt een essentiële functie, n.l. het opnemen van een programma terwijl tegelijkertijd naar een ander kanaal kan worden gekeken. Samsung vertelde mij dat dat met de codering van Ziggo te maken heeft maar met mijn nu alweer jaren oude Humax is dat geen enkel probleem. Bovendien zijn het grote aantal connectoren tamelijk zwak gemonteerd en om die reden is het moederbord al een keer vervangen. De ruim tweehonderd pagina's tellende handleiding heeft geen bladzijdenummering, dus de gedrukte versie, die ik speciaal heb gemaakt kan linea recta de prullenbak in. Een handleiding die keihard nodig is, vanwege het grote aantal instellingen en functies.
Op 1 uitzondering na is het personeel van zowel Samsung als Ziggo behulpzaam, bereidwillig en vriendelijk maar niet in alle gevallen (Samsung) behept met voldoende kennis van zaken. Kortom, zeker niet 100% tevreden met dit product en het is ronduit ergerlijk dat de opnamefunctie geen feitelijk praktisch nut heeft.

BartMan2007 06-08-2013

Dag geyseraurora,

Er zit een ingebouwde e-handleiding in (die regelmatig bijgewerkt wordt). In deze handleiding zitten direct koppelingen naar de betreffende menu functies.

Ik vind het knap dat je een functie gevonden hebt die niet naar wens werkt :)
Ben zelf overdonderd door het grote aantal nieuwe functies.

gr,

Bart