Samsung UE60F7000SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE60F7000SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

andreandel 26-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Onze eerste Samsung televisie, mooi strak ontwerp, plat gemonteerd tegen de muur, doordat alle aansluitingen bij elkaar zitten kunnen de kabels onzichtbaar in de muur worden weggewerkt, geweldig beeld, bij lichtinval op het scherm past het beeld zich automatisch aan, met evolution kit uit te breiden zodat na twee jaar je de tv weer kunt upgraden tot de laatste stand van de techniek.
De camera op de tv ( om de tv met handbewegingen te bedienen) kan weggeklapt worden, zodat deze niet meer zichtbaar is.

edgarspruijt 21-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Geweldige TV, onze eerste smart TV en direct maar één van groot formaat. De afmeting went heel erg snel, zoals anderen al aangaven: een sierraad aan de muur. Nu al genoten van prachtige natuur-beelden (Dakar Rally). Aansluiten zeer eenvoudig, vormgeving perfect.
Zeer tevreden over deze aanschaf.

suusje78 02-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Sinds een paar dagen tv in bezit. Is erg gebruiksvriendelijk, alles spreekt eigenlijk voor zich. Scherp en goed beeld. Ook de 3D is zeker een toegevoegde waarde. Fijn dat er een digitale audio-out op zit zodat hem zonder problemen op je versterker kan aansluiten met een perfecte geluidskwaliteit. Heel handig is het meegeleverde IR-verlengkabel. Je legt deze simpelweg voor bijv. je UPC-kastje en je kunt alles bedienen met de Samsung afstandsbediening. De smart touch control werkt perfect. Je kunt de gewone afstandsbediening gerust weg leggen. Ook de functie Smart Hub geeft veel gebruiksgemak. Heel simpel overschakelen van de ene functie naar de ander. Het enige tot nu toe gevonden nadeel is dat je over het netwerk geen SMB-Share kan benaderen. (althans nog niet uitgevonden hoe dit wel mogelijk is)

Ton en Ria Hendriks 19-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

ik ben gewoon zeer tevreden tv is zeer duidelijk van beeld en geluid mooi plat model en een goed passend ophangsysteem

deAlmachtige 15-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Deze TV als opvolger gekocht van de 46C7700. Wederom een uitstekende TV. Het beeld is nog weer iets scherper dan de vorige maar ook de mogelijkheden zijn weer eindeloos. Daarnaast is deze TV een plaatje aan de muur.

Wel wat tijd nodig gehad om de beeld instellingen te personaliseren. Maar goed dat is het mooie van deze TV alles is bijna aan te passen.

Mevrouw Tevreden 15-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Top TV met veel mogelijkheid en een ongekende goede kwaliteit! Handige menu's en een E-help. Volledige integratie met Social Media. Inclusief 3D brillen. sieraad aan je muur.

mannie1970 15-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Een fijne televisie die goed beeld geeft. We hadden een plasma tv en zijn echt tevreden over het beeld van deze lcd. Aansluitmogelijkheden zijn ruim voldoende aanwezig en ook instellen ging vanzelf. Eigenlijk wilde ik wachten op de apple tv maar dit ging wel erg lang duren. Als apple-fan ben ik zeker tevreden met dit produkt en ben benieuwd naar de after-sales van samsung.

Wally Brandenburg 09-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Sinds enkele dagen een Samsung Smart TV type UE60F7000SL in ons bezit, hij hangt aan de muur en op zich is dit al een prachtig gezicht.
Maar als je dan de TV aanzet, dan krijg je een prachtig helder beeld, als je niet om natuurfilms geeft, dan veranderd gelijk je mening.
De TV heeft diverse mogelijkheden om het te bedienen, te veel om op te noemen, nieuw voor ons was de spraakherkenning alsmede dat je de TV kunt bedienen met een handbeweging.
Het is prachtig om te skypen, mijn schoonzus woont in Boinaire en je kunt haar nu levensgroot zien. Ook de Apps voorzieningen zijn er volop. Het is eigenlijk veel te veel om op te noemen.
Maar wij kunnen u deze TV absoluut aanraden en degene die denken volgend jaar is er weer iets nieuws, wacht niet en geniet nu, want ook deze TV heeft Updates voor de toekomst.
Ook zijn wij zeer tevreden over de service van Technica Nova, waar wij de TV hebben gekocht.
Zij hebben alles geïnstalleerd, zelfs de goten om de bedradingen weg te werken hebben zij voor hun rekening genomen.
Wat ons betreft Samsung en Technica Nova hebben een pluim verdient.
Wij gaan gauw verder om de overige mogelijkheden nog te bekijken en uit te proberen.

RADJ1994 08-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

GEWELDIGE TV!ZIET ER MOOI UIT. TALLOZE MOGELIJKHEDEN. REAGEERD OP SPRAAK EN HANDBEWEGINGEN, DAT IS TOCH BIJZONDER!

Robert1975Bies 05-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Top toestel met prachtige opties! Ook de vormgeving is goed over nagedacht. Stijlvol plat en licht scherm met een mooie zilver metalen afwerking. Een meubel aan de wand!

janpieter van rooijen 01-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Heb de tv nu drie weken in huis en vindt het echt een geweldige tv! Heb de tv gekocht bij Correct en hun service was ook echt top! TV bedien je met je hand of met je stem, ideaal dus als je lekker op de bank wil liggen! Het beeld is van een hele goeie kwaliteit,het geluid is iets minder dan dat ik gewend ben van samsung. De smart tv mogelijkheden zijn gebruiksvriendelijk en erg makkelijk te bedienen!

j.schilperoort 27-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

geweldig wat een tv ,geweldige beeld haarscherp, mooie kleuren.
geluid [voor platte tv] goed, menu overzichtelijk .
had hiervoor al een smart tv maar dit is een SMART smart tv.
communicatie met settopbox en homecinemaset geeft geen problemen . alles werkt bijna als vanzelf en snel.
bij duurzaamheid ga ik af de vele goede reviews

stefanieenaddi 26-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Het is een mooie apparaat met een geweldig beeld en geluid. er zijn veel mogelijkheden die wij nog moeten ontdekken. Het is waard voor je geld.

laraboyla 24-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Goed beeld voor een 60 inch tv.
Mijn keuze voor deze tv is voornamelijk gebaseerd op uitgebreide internationale reviews op internet en de aanwezige dubbele tuner.

Het koppelen van de kabelontvanger en homecinema receiver gaat vlekkeloos. Groot comfort is het dat de externe ontvanger bijna volledig te bedienen is met de Samsung afstandsbediening. Dit geldt ook voor de basisfuncties van de homecinema receiver.

Ondanks dat de beeldinstellingen redelijk goed zijn, heb ik de tv handmatig ingesteld. Instellingswaardes zijn te vinden bij verscheidene reviews op internet.

Bij kabelontvangst van Ziggo met externe ontvanger is het beeld van Standaard digitaal redelijk goed.
Bij HD zenders zeer goed. zelfs poriën in gezichten zijn zichtbaar.
Bluray weergave is enorm gedetailleerd en scherp. De kleuren zijn realistisch.
Zoals uit de reviews bleek, is er bij zwart beeld lichtlekkage (bleeding) in de hoeken zichtbaar. Bij normaal beeld zie je hier echt niets van. Het komt bij de meeste LCD tv's voor.

Een minpunt is de zeer beknopte papieren handleiding. Deze is op de tv als E-manual uitgebreider.
Bij Smartfuncties vergt het bedienen middels beweging met je hand enige oefening. Dit geldt tevens voor spraakbesturing. De dubbele tuner (kabel en satelliet)ga ik binnenkort testen.

Geluidskwaliteit had beter gemogen. Er ontbreekt warmte in het geluid, maar spraak is uitstekend verstaanbaar. Op stand 'muziek' is het acceptabel.

Wij zijn al met al zeer tevreden met deze tv.

j.schilperoort 23-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

geweldig wat een tv ,geweldige beeld haarscherp, mooie kleuren.
geluid [voor platte tv] goed, menu overzichtelijk .
had hiervoor al een smart tv maar dit is een SMART smart tv.
bij duurzaamheid ga ik af de vele goede reviews

SHNATA 19-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Samsung UE60F7000 Is een moderne Led TV met goede geluid en beeldkwalitiet, scherpe contrast en tal van mogelijkheden.Gebruik is klantvriendelijk en de vormgeving is een primeur voor het oog.
Een aanrader voor de bewuste consument.

Sati Bal 18-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Ik vind de geluidskwaliteit heel goed en er is veel mogelijkheden.de gebruiksgemak is makkelijk en dat vind ik wel fijn de vormgeving vind ik strak uit zien en de zijkanten zijn mooi afgewerkt.de beeldkwaliteit ziet er heel scherp en levendig uit.

Mette-Marie 17-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Super televisie, met veel mogelijkheden. Internetten, televisie kijken, het werkt prima. De interface is fantastisch en gebruiksvriendelijk. Het beeld is haarscherp.

arbor1962 14-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Mooi beeld, fraaie uitvoering. Beeld is haarscherp en het geluid prima. Ik koop er wel een soundbar bij voor films

timmybeetle 10-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Geluid: in mijn ogen moet je deze tv aansluiten op een AV versterker om optimaal te kunnen genieten van de tv.
Beeld: ziet er perfect uit, de instellingen zijn persoonlijk echter op stand film bevalt hij mij erg goed.
Mogelijkheden: Het is een SMART tv dus de mogelijkheden zijn legio, neem je de tijd om alles door te bladeren en de instellingen te veranderen. Spraak besturing werkt goed, echter de beweging besturing werkt bij mij niet zo goed wat te maken heeft met het licht in de ruimte waar de tv staat.
Vormgeving: smalle tv en staat perfect op mijn tv meubel.
Duurzaamheid: Je krijgt 2 jaar garantie en je mag verwachten dat deze tv het minimaal 8 jaar volhoud?!

Lauter 09-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Sinds vandaag hebben we deze tv. De eerste indruk is zeer positief.

Geluidskwaliteit:
De geluidskwaliteit is ruim voldoende voor normale tv uitzendingen. Voor films moet het zich nog bewijzen maar met iedere tv tot nu toe heb ik nog steeds mijn Bose surround gebruikt.

Beeldkwaliteit
De beeldkwaliteit is uitstekend. De kleuren zijn zeer natuurlijk waarbij zwart ook zeer goed wordt weergegeven. 3D beeld ziet er perfect uit.

Mogelijkheden
De mogelijkheden zijn legio. Afspelen van films vanaf usb stick tot streamen vanaf de computer. Voice control is een leuke optie en werkt redelijk maar ik denk niet dat dit veel gebruikt zal worden. Wij geven de voorkeur toch aan de normale afstandsbediening.

Gebruiksgemak
Het gebruik van de tv is eenvoudig en intuïtief.

Vormgeving
De tv staat op de meegeleverde standaard en ziet er strak uit. De dunne geborstelde metalen rand ziet er mooi uit.

Duurzaamheid
Hier valt nog niet veel over te zeggen. Wel is er nagedacht over een komende upgrade. Wat hier voor waarde aan mag worden gehecht moet de toekomst uitwijzen

Hill149 03-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Sinds enkele dagen hebben wij deze tv. De eerste indruk tot op heden is zeer positief.

Geluidskwaliteit:
De geluidskwaliteit is voldoende voor normale tv uitzendingen. Maar voor films is naar mijn mening de geluidskwaliteit van groter belang en niet voldoende. Ik raad daarom ook aan om een Surround set te gebruiken. Vandaar het cijfer 7.

Beeldkwaliteit
De beeldkwaliteit is adembenemend. De kleuren zijn zeer natuurlijk waarbij zwart ook zeer goed wordt weergegeven. Wij hebben wel de achtergrondverlichting iets minder fel gezet. Maar dat is een meer persoonlijke keuze.
Ook in 3D ziet het beeld er perfect uit.

Mogelijkheden
De mogelijkheden zijn enorm. Afspelen van films vanaf usb stick tot streamen vanaf de computer. Voice control is een leuke optie en werkt redelijk maar ik denk niet dat dit veel gebruikt zal worden. Wij geven de voorkeur toch aan de normale afstandsbediening.

Gebruiksgemak
Het gebruik van de tv is eenvoudig en intuïtief.

Vormgeving
Wij hebben de tv aan muur hangen. Het is gewoon een plaatje. De dunne metalen rand maakt het geheel af. Let wel op bij het ophangen van de tv aan de muur in combinatie met een Vogel’s Ultra thin muurbeugel (Thin 305). Omdat de TV zeer dicht tegen de muur komt te hangen is de kans zeer groot dat je de achterkant van de TV, waar de camera zit, beschadigd. Dit komt omdat je de TV bij het ophangen enigszins moet kantelen. Hierdoor schuurt de achterkant tegen de muur waardoor je helaas krassen krijgt. Ik denk dat dit te voorkomen was geweest als we een doekje er tussen hadden gehouden.

Duurzaamheid
Hier kan ik niet veel over zeggen. Vanwege de upgrade mogelijkheden geef ik het cijfer 8.

Vinny99 02-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Prachtig vormgegeven toestel, fantastische beeld- en geluidskwaliteit.
Tevens ondanks de vele mogelijkheden eenvoudig te bedienen.

aagje 123456 30-10-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

super tevreden ,echt heel mooi beeld ,internet tv ook handig te bedienen,ziet er zeer fraai uit aan de wand

Jan van Raam 30-10-2013
Geschreven voor: Samsung UE60F7000SL

Ziet er prachtig uit en ook het beeld is zeer scherp,ook het menu is zeer duidelijk.
Verder heeft hij zeer veel mogelijkheden zowel qua aansluitingen als via het smart menu