Panasonic TX-L42E6E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L42E6E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

perfecto49 20-06-2014
Geschreven voor: Panasonic TX-L42E6E

Dit Toestel is absoluut niet door ziggo gecertificeerd.Je kan dus geen module gebruiken.Heb bij ziggo geinformeerd waar men zei dat dit toestel niet in de lijst voorkomt.Ik had beide modules geprobeerd, maar geen van beide werkte,vandaar dat ik naar ziggo gebeld had. Gelukkig kan ik wel via mijn hardisk recorder van ziggo TV kijken. Dus let goed op bij de koop van een TV.

HaMaHe 06-03-2014
Geschreven voor: Panasonic TX-L42E6E

Heb de Panasonic nu meer dan een maand en kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.
Ik was vantevoren voorbereid op de niet zo denderende geluidskwaliteit en dat was maar goed ook. Het blijft natuurlijk erg moeilijk om uit zo'n dun kastje een volledig geluidsspectrum te persen. Daarom de Optische uitgang op m'n versterker aangesloten, en de kwaliteit is uitstekend. De kwaliteit van de optische audio-uit is ook wat me ervan weerhoudt om geluidskwaliteit op 4 te scoren.

De beeldkwaliteit is heel goed. Wit is echt wit en zwart is gewoon zwart. Scherpte is ook prima, zeker bij full HD resolutie geven zowel mijn (al wat verouderde) mediaspeler als de Gameconsole, maar ook de UPC tuner uitstekende scherpte, zonder dat er van die lelijke "randjes" om oppervlakken met dezelfde kleur ontstaan.

Qua mogelijkheden ben ik ook zeer tevreden en zit er zelfs meer op dan ik nodig heb. Toch blijft het leuk dat je Netflix, Programma gemist, Youtube, Skype etc. gewoon zó vanaf je televisie draait. Ook streamen vanaf laptops en telefoons gaat prima. Wat ik helemaal geweldig vind, zijn de mogelijkheden om de tv met bijvoorbeeld een tablet te bedienen. Een Youtube filmpje op een tablet zoeken is veel sneller dan op de tv. En als je het filmpje gevonden hebt, stuur je het met één druk op de knop zó naar je tv toe.

Gebruiksgemak: het is knap hoe de afstandsbediening van Panasonic door de jaren heen (dit is al weer mijn derde Panasonic) nagenoeg gelijk blijft, terwijl je er steeds meer mee kunt. Alles is overzichtelijk en wijst zichzelf.

Vormgeving: strak, zilverkleurig, degelijke aluminium(?) rand, knoppen aan de achterkant uit het zicht, maar makkelijk te bereiken. Gewoon een mooie verschijning. Het enige dat me tegenvalt is dat de voet statisch is, i.p.v. draaibaar.

Duurzaamheid: na één maand nog niet veel over te zeggen, behalve dat alles er stevig en solide uitziet en aanvoelt.

Ben erg tevreden met mijn aankoop.

Toin 18-04-2014

Ben na een half jaar nog steeds erg tevreden.

De remote app gebruik ik nooit omdat, ik een Humax tuner heb. Je kunt dan alleen het geluid harder en zachter zetten maar, geen zenders wisselen.

Kwam er laatst achter dat Youtube filmpjes vanuit de "gewone" Youtube-app op je Android/Apple apparaat naar je tv kan sturen. Alleen met een iPhone4 moet je eerst via de instellingen op de tv een code opvragen om eenmalig verbinding te maken.

Het is mogelijk om de tv-voet aan je meubel vast te schroeven maar, dit heb ik niet gedaan en hij staat toch stevig.

Had op slecht geluid gerekend. Dit valt reuze mee zolang je maar niet wisselt tussen een surround set en de tv.

Geweldig apparaat voor zo'n prijs (nu nog geen 400 Euro).