Bel naar 088 - 550 0176

• Bewaar
  • Print
Review:
19-09-2013
Mijn note heeft sinds een aantal weken oplaat problemen. Van de ene op de andere dag was de tab leeg en kon niet worden opgeladen. Opgestuurd en binnen een week terug. Hij deed het weer maar het opladen duurt extreem lang (uit, ongeveer 48 uur). Nu al 2x geen wifi connectie gehad. Terug naar fabrieksinstellingen gezet en dan werkt het weer (tijdelijk). Valt me ook op dat de tab niet meer oplaad wanneer deze aanstaat en vaak staat er een rode kruis. Als je de steker en weer opnieuw insteekt is de kruis weg. Op internet lees ik veel klachten over de accu. Schijnbaar door een update? Maar waarom lees ik nergens een oplossing. Hoe vaak moet ik mijn note opsturen voordat dit probleem is opgelost. Ik download geen apps meer, moet de tablet toch binnen 3 dagen terug zetten naar fabrieksinstellingen. Dus een vraag aan uw allen: Wat is er met de note aan de hand?! Hoe kan het toch zo zijn dat veel mensen hier last van hebben maar er niks mee wordt gedaan...waar blijft de oplossing??
Naast dit probleem altijd erg tevreden geweest, maar de teleurstellingen stapelen zich nu wel erg snel op.
Totaal 6
3 sterren

• Beeldscherm
  • Opstartsnelheid
  • Accuduur
07-01-2014
Sinds december een nieuwe voedingskabel aangeschaft (qMust voor 19 euro). Tot op heden geen problemen gehad. Erg jammer dat de oplader niet getest is toen de note ter reparatie is opgestuurd.
Nu de tablet weer werk naar behoren ben ik weer erg tevreden. Laatst gewerkt met een tab 3 maar de note blijft fijner werken.

Conclusie, als iemand ook accu problemen heeft, probeer de qMust oplader. Helaas een in mijn ogen geen terechte investering maar wel de moeite waard.
joukek
01-12-2013
48 uur voor opladen is echt belachelijk. En steeds terugzetten naar fabrieksinstellingen... Volstrekt onacceptabel. Zou ik de mensen van Samsung maar duidelijk maken. Ik ben lid van de Consumentenbond, die willen vaak wel helpen in zo'n geval.
23-09-2013
Zoals je kunt lezen was ik ook altijd erg tevreden met deze tablet. Zolang de batterij wil/kan opladen is het een prima tab.
Er zijn diverse forums met klachten (ook de note telefoon kan dit probleem hebben). Mocht dit niet voldoende zijn kun je via Google meer vinden.

Michiel 362
23-09-2013
Recent heb ik een tab in mijn handen gehad, die dezelfde problemen had als omschreven door Ria1895. Uit haar tekst maak ik ook op dat het om een tab gaat. Beste Ria, je hebt jouw bericht bij de note 10.1 gezet. Dat is een ander apparaat.

Het wifi probleem (tab) kon ik trouwens oplossen door even aan te loggen op een ander netwerk (hotspot van telefoon)en daarna weer terug naar huis-wifi. Daarna ging ie weer op dezelfde snelheid als voor de update. Bij het forum van tweakers .net kun je nog wel eens wat info opdoen, dan wel je probleem delen met anderen. Succes, Grts, M
Rob Bogers
20-09-2013
Ja dat zou ik ook wel eens willen weten WIE er allemaal last van hebben want ik heb sinds een half jaar een Note en nergens last van. Dus Ria graag even wat meer info en natuurlijk een link naar die site(s) waarop blijkt dat velen last hebben met de Note!

Rob
Marcel-1966
20-09-2013
hoi

Je doet net of het een algemeen probleem is. Waar heb je dat gelezen dat er veel klachten zijn over de accu? Ik kon het nergens terug vinden dus graag een link. Heb de note alweer een poosje maar werkt perfekt...ook de accu duur is goed. En ik gebruik hem dagelijks zeer intensief.
Eerdere review [ Review 4 van 21 ] Latere review
Top 5 aanbieders met de laagste prijs

€ 403,03 Bekijk
  Naar alle prijzen
Sluiten

Extra beveiliging

Om misbruik te voorkomen mag deze actie maar beperkt worden gebruikt. Deze blokkade wordt over seconden weer opgeheven. Probeer het dan opnieuw.