Samsung Galaxy Note 10.1 grijs

• Beeldscherm8,0
  • Opstartsnelheid8,0
  • Accuduur8,0
borg1 27-12-2013 Product een paar weken in bezit
Sinds een paar weken deze Samsug Note 10.1 N8010 in mijn bezit. Mijn eerste tablet gekocht tegelijkertijd met een dockstation zodat ik meteen kan typen.
Voordelen zijn hoge snelheid van internet
Makkelijk installeren van alle e-mail accounts ook van mijn werk
Compatible met mijn Samsung tv en You Tube
Enige nadeel is dat Google Now App niet werkt, dit is een veel voorkomend probleem bij deze tablet, gelezen op Google App in Play Store. Verder zou je deze tablet kunnen besturen met spraak opdrachten, dit is echter geen aanrader omdat ie dan met touchscreen bijna niet reageert.
  • Beeldscherm9,0
  • Opstartsnelheid9,0
  • Accuduur9,0
Rene5050 18-06-2013 Product een paar dagen in bezit
Ik ben zeer tevreden over de tablet, maar kom 1 zeer hinderlijk probleem tegen: ik kan op mijn Galaxy Note 10.1 met androidversie 4.1.2. wel internetpagina's opstarten, maar als ik dan wil doorklikken naar een subsite lukt het niet en krijg ik de melding dat de pagina tijdelijk niet beschikbaar is of verplaatst is. Dezelfde pagina is met de PC wel te benaderen. Ik kan dus wel androidworld.nl opstarten, maar androidworld.nl/forum gaat dus mis.
WIFI werkt goed, email etc en sociale sites werken nl. wel goed. Heb ondertussen ook alle andere browsers geprobeerd, maar probleem is overal hetzelfde. In de instellingen kan ik niets ontdekken.
Waar kan dit probleem aan liggen, is zeer hinderlijk en beperkt internetgebruik behoorlijk.
5,3
  • Beeldscherm8,0
  • Opstartsnelheid7,0
  • Accuduur1,0
Eric026 04-06-2013 Product een jaar of meer in bezit
Ik heb de voorganger gekocht: De Galaxy 10.1 Tab.

Meteen vanaf het begin functioneert die al niet naar behoren. Het apparaat valt steeds uit, geeft een snelle melding dat de batterij leeg is, en schakelt uit.

Redelijk snel daarna kan ik het apparaat weer aanzetten en blijkt de batterij steeds helemaal niet leeg te zijn, maar het normale niveau te hebben dat op dat moment verwacht kan worden.

Het apparaat is onbetrouwbaar, en kan dus niet zakelijk gebruikt worden. Ook voor prove gebruik is het onvoldoende. Al 3 x teruggestuurd voor reparatie. Maar het enige dat gedaan wordt is het herinstalleren van nieuwe software. Daar schiet ik niets mee op.

Ergo, mijn gebruikservaring met Samsun Galaxy is erg slecht, kan het niemand aanraden, op deze manier.
  • Beeldscherm10,0
  • Opstartsnelheid10,0
  • Accuduur10,0
ro.es 11-11-2012 Product een paar weken in bezit
We hebben deze tab inmiddels ruim 1 weekje in gebruik. Witte hoes erbij gekocht en 3G is makkelijk voor in het buitenland met een prepaid data card. Ik ben zeer tevreden en had al ervaring met de Samsung Tabs, maar spant deze Note wel de kroon. Vooral de uitbreiding naar 2GB aan Ram en de Quad core processer is een merkbaar verschil in vergelijking tot de vorige modellen. Dit model is merkbaar sneller. De witte uitvoering is ook nog eens mooi i.p.v. al die donkergrijze modellen. De Pen is handig alhoewel ik die niet zo vaak zal gebruiken.

Pluspunten

*Snelheid
*Scherm
*Uitbreidbaar geheugen
*3G
*Design
*Pen

Minpunten.

Is vrij zwaar met het lang in de hand houden bij het bekijken van clips of lezen van E-books/nieuws.

Deze Tab is beslist een aanrader.