De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo M11 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans3P 12-02-2024

Gewoon een hele fijne tablet met super prestaties

Geschreven voor: Lenovo M11

De Lenovo M11 tablet is een top tablet en heerlijk in gebruik. Met name door de beeldkwaliteit, design en streammogelijkheden, wist deze tablet mij te verbazen. Heb ooit eerder een tablet gehad (jaar of 15 geleden) maar is natuurlijk geen vergelijk. Het moderne design in combinatie met de metalen behuizing geven een premium gevoel. Beeldkwaliteit is dik in orde en de heldere, levendige kleuren en haarscherpe details maken het kijken van bijvoorbeeld een serie op Netflix tot een waar genot. Ook het geluid is met 4 luidsprekers en Dolby Atmos dik in orde. Met de meegeleverde active pen is het een genot om met bijvoorbeeld Calculator 2 (voor geïnstalleerd) te werken en zorgt voor een accuraat geheel. Wilde al wat langer een tablet zodat ik sommige programma's op TV voor het gezin lekker kan overslaan.Gaat met deze alleskunner zeker lukken.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Toepassingen
  • Geluidskwaliteit
  • Batterijduur

Minpunten

• Nog geen ontdekt

l***********@h********* 07-02-2024

Bevalt zeer goed!

Geschreven voor: Lenovo M11

Ik heb deze Lenovo M11 de afgelopen weken mogen testen en deze is mij zeer goed bevallen.
Het installeren van de tablet liep wat stroperig en nam redelijk wat tijd in beslag.
Toen dit eenmaal klaar was bleek het gelukkig niet in verhouding te staan tot de snelheid van de tablet.
Ik heb de tablet meegenomen tijdens het reizen en heb hier toen boeken op gelezen, series op bekeken en zelfs online games (COD) op gespeeld. De tablet heeft op geen enkel moment moeite gehad met de apps en de batterijduur is prima en heeft mij geen enkele reis in de steek gelaten. Ook de apps die gebruik maken van de pen zijn erg handig. Zo heb ik hem gebruikt om woordspinnen tijdens projecten op te maken en zelfs mijn handschrift werd makkelijk herkend! Het beeldscherm van de tablet is super helder en scherp ook dit vind ik echt een pluspunt. Het testen was een groot plezier en ik zou deze tablet dan ook zeker aanraden!

Pluspunten

• kwaliteit van het scherm
  • snelheid
  • Batterij gaat lang mee
  • handschrift herkenning werkt prima
  • handige apps m.b.t. de pen
  • kwaliteit van het scherm
  • snelheid
  • Batterij gaat lang mee
  • handschrift herkenning werkt prima
  • handige apps m.b.t. de pen

Minpunten

• pen is niet te bevestigen
  • puntjes van de pen slijten redelijk snel
  • pen is niet te bevestigen
  • puntjes van de pen slijten redelijk snel

Michelle 06-02-2024

Prima tablet voor deze prijs

Geschreven voor: Lenovo M11

De Lenovo M11 is een fijne tablet voor deze schappelijke prijs. Ik heb hem een paar weken getest, niet voor school-doeleinde, maar ik kan me voorstellen dat hij daar uitermate geschikt voor is. Als gezinstablet kan hij goed doorgaan. Voor zwaardere/high end toepassingen is een duurder segment aangewezen.

De Tab pen: die schrijft heel fijn en soepel. Ik moest even wennen aan het schrijven op glas, maar dat was zo gebeurd. Ideaal in combinatie met de apps die al zijn geïnstalleerd: Nebo voor visuele plaatjes en teksten (hij zet heel slim je handschrift om in tekst - dat werkte niet met apps die ik al gebruikte). Ook de MyScript rekenmachine een vondst: tijdens het rekenen vervang je makkelijk delen van de som via de pen. Ook kun je vraagtekens in een vergelijking kwijt en dan lost MyScript de vergelijking op.

De beeldkwaliteit vind ik erg goed. Het scherm kijkt helder en scherp en dat is fijn bij het lezen/maken van documenten, maar ook het streamen van video. De donkere kleuren zijn mooi diep. En het streamen doet de tablet soepel. Het schakelen tussen schermen vind ik iets minder soepel gaan, maar alsnog wil het prima.

Splitscreen, als je iets kijkt en daarbij aantekeningen wil maken bijvoorbeeld, werkt goed. De invoer in veldjes met de Tab pen vind ik dan wel iets lastiger: het toetsenbord komt na het schrijven van de eerste letter tevoorschijn en dan schrijf je ineens midden in beeld.

Ook is er een handig quick access menu voor je pen, waarmee je snel een post it notitie maakt. Ik hou wel van die slimme foefjes, zodat het ook een handige tablet is voor onderweg of in een vergadering.

De batterij gaat voor mij lang genoeg mee, zeker een dag terwijl ik de tablet intensief gebruikte. Voor het opladen zit er alleen een kabeltje bij, niet een laderkop. Zelf vind ik dat wel jammer.

Pluspunten

• Batterij
  • Beeldkwaliteit
  • Geluid
  • Werking Tab pen
  • Multitasken met splitscreen

Minpunten

• Schakelen tussen schermen gaat wat traag
  • Alleen een kabeltje voor opladen
  • Invoer met Tab pen tijdens splitscreen

Frank 02-02-2024

Hele fijne tablet voor dagelijks normaal gebruik

Geschreven voor: Lenovo M11

Voor Review.nl heb ik een aantal weken deze tablet mogen testen.
Bij het uitpakken van de tablet blijkt dat ook hier geen standaard oplader wordt bijgeleverd. Dat is vrij normaal tegenwoordig maar hou hier rekening mee. Verder valt vooral de mooie plaate doos op.
Er zit ook een pinnetje bij waarmee je eventueel extra opslag kunt bijplaatsen in de vorm van een extra SD kaartje. Ik heb tijdens de review periode genoeg aan het interne geheugen gehad.
Ik heb geen andere tablet dus heb gekozen voor een schone installatie.
Wat op is gevallen tijdens deze installatie is dat het wat langzaam aanvoelde. Misschien was dat mijn ongedurigheid maar uiteindelijk kon dan aan de slag.
Eerste indruk is dat de tablet snel opstart en mooi helder scherm heeft.
Het scherm, waar je toch de meeste tijd naar kijkt, is mooi en helder. Het smoelt erg prettig.

Ik heb gekozen om Gesture navigation te gebruiken voor het bedienen van de tablet. Het feit dat er verder geen fysieke knoppen aanwezig zijn op de tablet is dan niet zo erg. Was even wennen maar werkt erg intiutief. Je swiped door de menu’s en opties heen.
Om de bijgeleverde stylus te gebruken is ook wel fijn echter is het scherm vrij glad. Het is dus geen papier ervaring bij het schrijven op de tablet. Als je daar op zoek naar bent dan moet je even doorzoeken. Maar als tablet met mogelijkheid om ook handgeschreven notities of berekeningen te kunnen maken is hij uitermate geschikt
Al na enkele minuten had mijn dochter van 9 de tablet in haar handen en als vervent tablet gebruiker kon ze er direct mee weg. Tussen mijn net aangemaakte notitieblok om te gaan gebruiken op mijn werk was een mooie tekening van de Oempa Loempa uit Wonka verschenen.
Toen ik vroeg hoe de tabet beviel was het: “Heel erg fijn”.
Ook het spelen van Minecraft gaat prima maar op het moment dat hier online gespeeld wordt op een server met veel addons dan blijkt dat het werkgeheugen van 4 GB net te kort schiet.
Verder werkt de tablet erg vlot en lekker.

Ook een dagje werken op kantoor en aantekeningen maken met stylus werkt heel fijn en prettig. Je merkt hier wel dat het glas wat glad is waardoor je handschrift wel wat minder netjes is dan op papier. Echter het herkennen van geschreven tekst in Nebo en omzetten naar digitale tekst werkt prima. Een kleine kanttekening, als je dus wat minder netjes schrijft kan de applicatie zo maar bedenken dat je Engels praat en dan krijg je soms vreemde of lachwekkende opties.
De applicatie Nebo werkt veel beter dan OneNote. Hier mis je echt de functies die de applicatie wel bied.

Ook het gebruiken van Myscript Calculator 2 werkt prima!
Wiskundige berekeningen of zoeken naar een andere banadering van diezelfde berekening is heerlijk.
Lekker doorkrassen wat niet goed is of welk gedeeltje van de vergelijking je naar op zoek bent en de tablet/applicatie geeft het antwoord.

Als laatste puntje qua techniek, het is heel fijn dat je je scherm gesplitst kan gebruiken. Dus twee apps naast elkaar gebruiken werkt ook echt. Hierdoor kun je tijdens het maken van aantekeningen prima een filmpje kijken of textverwerken naast de rekenmachine.
Super efficient!

En dan uiterlijk en beeldkwaliteit. Dit zit gewoon goed.
Zoals ik eerder al zei, het beeldkwaliteit is prima. Lekker vel en niet vervelend aan de ogen. Geluid is prima en daarmee film kijken een genot.
Ik heb genoten van de tablet.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Scherm/helderheid
  • Handschrift herkenning / Stylus

Minpunten

• Glad scherm
  • Geheugen 4GB is niet veel

n***********@g******** 02-02-2024

Mooie en goede tablet

Geschreven voor: Lenovo M11

Het is een hele fijne tablet voor het hele gezin. Waar de kinderen er heerlijk op los gaan met het teken programma, waren wij blij dat we alle lampen op 1 plek konden bedienen. De beveiligingscamera was ook goed te bekijken door het duidelijke beeld.Ook het streamen van oa Netflix en videoland ging soepel en snel en bleef niet hangen. Al met al raden wij deze tablet aan voor alle huishoudens. Maar wel inclusief een cover, de tablet kan nl na een langer tijd wat zwaar in de hand liggen.
Met de meegeleverde pen kan er uren op los worden getekend deze ligt ook soepel in de hand. Hier zijn er mooie ontwerpen ontstaan.
Wij hebben de tablet 2 werken mogen testen, en zijn enthousiast.

Pluspunten

• Duidelijk beeld
  • Goed geluid
  • Lekker snel

Minpunten

• Kan na langere tijd wat zwaar in de hand voelen

l************@g******** 21-01-2024

1e klas tablet

Geschreven voor: Lenovo M11

Gekocht bij mediamarkt als setje met case en pen erbij.
Super mooi en erg blij mee.
Werkt super

Pluspunten

• Snel
  • Scherp scherm
  • Zeker goede prijs kwaliteit verhouding