De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo P12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

FeenstraV 30-10-2023

Aanrader, erg tevreden.

Geschreven voor: Lenovo P12

Ik mocht de Lenovo Tab P12 inclusief de meegeleverde pen testen voor review.nl. Over het algemeen was ik behoorlijk onder de indruk van wat het te bieden had.

De tablet is gemakkelijk mee te nemen is. Het OLED-scherm biedt levendige kleuren en scherpe details. De meegeleverde pen is een leuke toevoeging, waardoor het een uitstekende keuze is voor het maken van aantekeningen en creatieve taken.

De batterijduur van de tablet is goed. De tablet hield het een dag goed vol bij actief gebruik. Wanneer ik alleen een film dagelijks keek hield de tablet het ruim een week vol.

De luidsprekers op deze tablet zijn luid en duidelijk en van goede kwaliteit. Je kon goed muziek luisteren of films kijken.

Dus als met al ben ik erg tevreden met de mogelijkheden op deze tablet, de batterijduur en de kwaliteit van het scherm en de audio. Ik zou deze tablet aanraden.

Pluspunten

• Kwaliteit audio en scherm
  • Functionaliteiten
  • Batterij

Jaroon369 28-10-2023

De Lenovo Tab P12, een aanrader door de veelzijdigheid.

Geschreven voor: Lenovo P12

Met een 12.7inch scherm en een resolutie van 20.44x1.840 pixels krijg je met de Tap P12 een zeer krachtige tablet voor een sterke prijs. De veelzijdigheid is opmerkelijk en met de vele mogelijkheden wat Lenovo aanbied is dit zeer sterk uit te breiden met de juiste apps die voor jouw belangrijk zijn. Deze zijn net als met alle andere Lenovo tablets makkelijk te installeren.

Dankzij de 4 Dolby Atmos luidsprekers kun je overal genieten van je films, Youtube video's en andere ontspanning als muziek. Hierdoor is het zeer fijn om deze lichte tab P12 mee te nemen in de trein of op reis en waar je ook maar heen gaat.

Het enige wat ik mis is de mogelijkheid om de Tab P12 te kunnen gebruiken voor notities. Er is een pen bij die makkelijk te gebruiken is. Maar met de bijgeleverde programma's om te kunnen schrijven moeten er meerdere handelingen uitgevoerd worden en kun je niet op een natuurlijk wijze schijven net als sommige andere tablets welke dit wel aanbieden.

Alles bij elkaar was het jammer dat mijn test periode voorbij was, ik had de Lenovo Tab P12 graag langer willen gebruiken.
Jaroon369

Pluspunten

• 4 Dolby Atmos speakers
  • Veelzijdigheid
  • Makkelijk in gebruik
  • De pen is zeer fijn in gebruik

Minpunten

• geen fijne handeling voor schrijven met de hand

Niels163 27-10-2023

Goede tablet, voor een mooie prijs

Geschreven voor: Lenovo P12

De afgelopen weken heb ik de Lenovo Tab P12 mogen testen en ben ik eigenlijk blij verrast! Een tijdje terug heb ik een vergelijkbare tablet in deze prijsklasse met ook een styluspen gehad (en ontevreden teruggestuurd) en deze Tab P12 biedt absoluut meer waard voor het geld.

Wanneer je de doos opent kom je een mooi verpakte tablet tegen, met helaas wel wat goed vastzittende stickertjes. Wanneer je de verpakking verwijdert, komt een mooie slanke, maar wel stevig en hoogwaardig aanvoelende tablet tevoorschijn.

Om eerst te beginnen met het scherm: het scherm is lekker groot voor bijvoorbeeld het kijken van films, surfen op internet, maar ook om bijvoorbeeld notities te maken of creatief bezig te zijn. Ook voor het kijken van films is het een heel fijn scherm met mooie kleuren voor de prijsklasse. Ik heb zelf qua telefoons altijd high end telefoons, maar heb me niet gestoord aan de kleuren of scherpte. Wat wel een nadeel van het grote formaat, is dat bijvoorbeeld het kijken van een film in bed, niet handig is.

De tablet is daarnaast voorzien van speakers die bij JBL van de planken komen, waardoor het geluid eigenlijk best wel goed is. Het is niet fantastisch, maar dat mag je voor dit geld ook niet verwachten denk ik. Voor het geld is het geluid zeker goed te noemen, er zitten best wel wat details in en qua bass is het ook niet eens echt heel erg slecht voor apparaatspeakers.

Dan het unieke dingetje voor deze tablet, de stylus die meegeleverd wordt. De stylus werkt nagenoeg perfect en reageert heel goed op aanrakingen. Daarnaast kun je wanneer de pen in de buurt van het scherm is, je hand laten rusten op het scherm, waardoor je kan schrijven op de tablet alsof het normaal papier is. Je kan er vervolgens voor kiezen om het handschrift om te zetten naar tekst, of het handschrift zo te laten. Daarnaast is het ook mogelijk om met de stylus te tekenen waarbij de tablet een handgetekende cirkel bijvoorbeeld automatisch omzet naar een perfect ronde cirkel.
Al met al is het eigenlijk gewoon een hele goede tablet voor dit geld, voldoende snel, prima scherm, goede speakers en een fijne styluspen.

Pluspunten

• Scherm
  • Styluspen
  • Speakers

Minpunten

• Geen hoes bijgeleverd

Mitchell 23-10-2023

Een aanrader

Geschreven voor: Lenovo P12

Ik mocht de De Lenovo Tab P12 testen voor review.nl. Het is een solide tablet met een uitstekende beeldkwaliteit en meeslepend geluid. Het scherm is levendig en scherp, waardoor foto's en video's tot leven komen met heldere kleuren en diepe contrasten. De combinatie van dit indrukwekkende beeld met het krachtige geluid zorgt voor een geweldige video-ervaring.

Een ander pluspunt van de Tab P12 is de gebruiksvriendelijke pen die ik gebruikt heb tijdens mijn werk. Het is perfect voor het maken van notities en tekenen. Het reageert soepel op aanraking en is erg gebruiksvriendelijk Voor degenen die notities willen maken of illustraties willen maken, is dit een handige toevoeging.

Helaas laat de batterijduur enigszins te wensen over. Voor intensief gebruik kan de tablet snel leeg raken, wat een minpunt is voor degenen die onderweg zijn. Het zou fijn zijn geweest als de batterij langer meeging.

Al met al biedt de Lenovo Tab P12 een geweldige kijk- en luisterervaring, en is het een handig hulpmiddel voor notities en tekeningen. Het enige wat je in gedachten moet houden, is dat je misschien een oplader bij de hand moet hebben vanwege de beperkte batterijduur.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Geluid
  • Pen
  • Grootte van scherm

Minpunten

• Batterijduur

DB97 22-10-2023

Fijne tablet!

Geschreven voor: Lenovo P12

Ik heb deze tablet mogen testen via review.nl en ben hier zeker tevreden over. Goede beeld- en geluidkwaliteit, fijn besturingssyteem en niet geheel onbelangrijk: de tablet ziet er mooi uit! Je kunt er heerlijk films en video’s op kijken op alle streamingsdiensten. Ook is de bij geleverde pen een toevoeging op dit apparaat. Notities maken tijdens een overleg gaat makkelijk en snel. Ook kun je in een creatieve bui met deze pen mooie tekeningen maken.

Klein minpuntje? De tablet is qua formaat voor mij net te groot; waardoor hij ook net iets te zwaar is om lekker in de hand te houden.

Pluspunten

• Beeld- & geluidkwaliteit
  • Batterijduur
  • Gebruiksvriendelijk
  • Pen werkt goed

Minpunten

• Grootte
  • Gewicht