Archos Xenon 70b Xenon 7,0 inch / wit / 4 GB / 3G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos Xenon 70b Xenon 7,0 inch / wit / 4 GB / 3G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

angelovb 24-11-2015

Eerder was ik heel tevreden over zee tablet, echter nu ik er wat meer data op wil zetten en er een 32 Gb sd kaart in heb gedaan is het niet mogelijk de data op deze kaart te zetten enloopt het kleine geheugen snel vol waardoor de tablet steeds vastloopt of de meldinggeeft dat updates niet geïnstalleerd kunnen worden doordat het geheugen vol zit.
Zelfs Archos zelf heeft geen passende oplossing voor dit probleem dus is mijn waardering zover gedaald dat ik een ander heb gekocht die dit wel doet en maar €10,- duurder is.

angelovb 05-08-2015

Prima tablet met telefoon functie die ook prima werkt kan zelfs via 3G internetten voor zijn prijs een goeie deal