Salora TAB7201 7,0 inch / zwart, wit / 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora TAB7201 7,0 inch / zwart, wit / 4 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

fred 23-10-2015

wat een waardeloos ding. start regelmatig niet meer op, iedere keer hard resets nodig en dus alle apps weer kwijt. Ik kan er geen film helemaal op uitkijken. En geen garantie want ik heb de Salora gekregen bij een prijsvraag en heb dus geen rekening te overleggen. Dan helpen ze je niet.
Kan zo de kliko in.

Jacqie 28-07-2015

Ik heb hem nu een jaar en hij wordt steeds trager. Voordat het toetsenbord tevoorschijn komt duurt een poosje, webs bekijken duurt lang met downloaden. Wil je snel surfen deze beslist niet kopen. Hij wordt op den duur echt traag, valt mij tegen omdat ik eerst op testresultaten af ga en die waren positief.

Officiele reactie van Salora 29-07-2015

Beste Jacqie,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Net zoals bij een computer is het mogelijk dat een tablet met verloop van tijd trager wordt. Dit kan worden veroorzaakt door het aantal apps en bestanden dat is gedownload, apps die op de achtergrond draaien (zoals Facebook, Twitter etc.) en een vol cachegeheugen.

Wellicht wordt de tablet met het opschonen van het cachegeheugen en het verwijderen van apps welke u niet meer gebruikt weer wat sneller.

In het uiterste geval kunt u nog een fabrieksreset overwegen. maar maakt u in dat geval a.u.b. te allen tijde een kopie van data welke u wilt bewaren.

Salora.

Cook1927 10-04-2015

Ik vind onduidelijk aangegeven, waar ik de adapter moet aansluiten om op te laden!
Hij past in _-5v-+ , maar wat betekenen dan die plus en min tekens aan weerszijden.
Je kan toch niet zomaar ergens stroom opzetten!
Het zal wel het oplaadpunt zijn, want een ander is er niet, maar ik vind het wel onduidelijk aangegeven.
Wie moedigt mij aan om het er toch maar op te wagen

HENNYKER 02-02-2015

Het beeldscherm is heel goed.
Om de twee dagen zeker accu opladen.
Verder heb ik er wel schik mee

kezeman 19-10-2014

Kreeg het cadeau bij een abonnement op de NCRV, maar dan mag ik toch klagen!? Het scherm vertoont een paar rare streepjes maar die zie je alleen bij een egale kleur. Het grote probleem is het laden van een pagina op het web. Zo traag dat er meestal een time-out verschijnt. Erg frustrerend: dus die totaalscore is eigenlijk te hoog!

Officiele reactie van Salora 20-10-2014

Beste kezeman,

De TAB7201 is een van onze best lopende tablets, wij betreuren het dan ook zeer dat uw product een storing vertoont.

Graag willen wij het euvel inhoudelijk met u bespreken en verzoeken u derhalve vriendelijk contact met ons op te nemen via info@salora.nl.

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Salora.

jellema.w 29-12-2014

Hoe kun je een foto maken?
Of alleen maar van jezelf ?

Officiele reactie van Salora 30-12-2014

Beste jellema.w,

Dit model heeft 1 camera aan de voorzijde en is daarmee met name geschikt voor videoconferencing via bijvoorbeeld Skype of het maken van "selfies". Voor andere doeleinden is een model met een 2e camera aan de achterzijde wellicht meer geschikt.

Met vriendelijke groet, Salora.

Ot en Sien 03-08-2014

Fijne tablet, 7" is een ideaal formaat, vooral voor kinderen. Voldoende opslag capaciteit en werkt makkelijk en snel. Echt een aanrader! Ben benieuwd of er ook een autolader beschikbaar is voor deze tablet?

Officiele reactie van Salora 28-11-2014

Beste L.Van der Blom,

Hartelijk dank voor uw interesse in onze producten.

Voor een meer inhoudelijke behandeling van uw specifieke vraag is het v=wellicht raadzaam direct contact met ons op te nemen via info@salora.nl.

Wij zien uit naar uw reactie.

Salora

L.van der Blom 27-11-2014

Ik ben benieuwd hoe het gelukt is de e-mail te installeren.
Een kennis van, een deskundige, is niet in staat geweest deze functie te installeren. Mijn provider is versatel.
Kun je mij van advies dienen?