Samsung Galaxy Tab 3 Kids 7.0 7,0 inch / geel / 8,00 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab 3 Kids 7.0 7,0 inch / geel / 8,00 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

paulbro 07-08-2014

Mooie tablet voor kids.
jammer dat je geen apps naar de cd kaart kan zetten.
Verder is het gedeelte voor kinderen mooi opgezet.
en kan aangepast worden voor oudere kinderen

Gerard1938 04-08-2014

Ideaal voor kinderen, goed oudertoezicht mogelijk, lekker lange accuduur, veel speelplezier van. Een uitkomst bij lange autoritten.

Luka123 19-07-2014

Geweldig ding, voor mijn zoontje geruild ipv Kurio die een waardeloze ding was.
Mijn eerste indruk van Samsung is zeer positief.

GJantz 18-07-2014

Tab 3 Kids gekocht voor mijn zoon. Hij is er super blij mee. Even een paar stappen doorlopen zoals PIN code voor de ouders en de juiste applicaties die wel gezien mogen worden en hij kan er naar hartelust mee aan de slag. Heel handig is dat er tijdsloten kunnen worden aangegeven wanneer de Tab 3 Kids mag worden gebruikt. Echt een aanrader !!

Samsung tab3 kids 07-07-2014

Zeer fijne tablet. Fijn ook dat deze afgeschermd kan worden voor de kinderen en de speeltijd ingesteld kan worden. Mijn zoon (6) heeft hem zelf bij elkaar gespaard en vindt hem helemaal super!

Remas 07-07-2014

Leuk en leerzaam voor jonge kinderen makkelijk om mee te nemen vooral handig onderweg in de auto,echt een aanrader

WeDeKe 22-06-2014

Super leuke tablet voor kinderen!
Eenvoudig nieuwe leuke spellen te downloaden. En fantastisch de Parental Control!

HarryK1969 19-06-2014

Gekocht voor mijn zoon maar ik betrap mijzelf erop dat het allemaal erg leuk is. Leuke spelletjes en apps.

De tab voelt degelijk aan en met de rubber bescherming kan er prima mee gespeeld worden.

Groot voordeel: je kan er ook makkelijk een tab voor volwassenen maken, even wachtwoord invoeren en klaar.
Start snel op en werkt lekker soepel.

Don1999 13-06-2014

Super leuk Kids Tablet!
Makkelijk in gebruik, leuke frisse kleuren.
En een hele goede kwaliteit, waar je van op aan kunt.

Eefvandervegt 29-05-2014

Super fijn apparaat voor de kids en instelbaar voor de ouders!!! Mooi vorm gegeven en helder. Echt een aanrader.

Nathalie17 21-05-2014

Mooie tablet voor kinderen. Onze dochter van 6 jaar kan er prima mee uit de voeten. Leuke apps. Makkelijk om er extra apps bij te zetten. Timerfunctie ook ideaal.
Zeker een aanrader.

Miranda1235 28-04-2014

Prettig apparaat reageert snel en is makkelijk in gebruik. Mijn zoontje kan er prima mee overweg.
Prijs is best behoorlijk maar de kwaliteit is daarmee ook zeker goed.

Corinja 24-04-2014

Een hele leuke tablet! Gekocht voor mijn zoontje zijn verjaardag, hij krijgt hem as zondag pas maar ik heb er zelf al het een en ander op uitgezocht en het is een leuk ding!!
Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat er helemaal geen handleiding bij zit....

evelien76 23-04-2014

Mooi beeld en erg overzichtelijk,kan alleen niet tegen vallen.
Mijn dochter kan er goed mee overweg maar blijft voorzichtigheid geboden.
Ze is er erg blij mee en is erg leerzaam

Miran74 17-04-2014

Gekocht voor mijn dochter, erg leuk en leerzaam.
Zeker de kinderapps, en studio 100 Ap.
Zo kan ze haar filmpjes en alles bekijken, zeker vind ik het instellen van tijd dat ze op de Tablet mag erg ideaal.

franske74 30-03-2014

in de klasse voor de kids denk ik wel de beste kwaliteit.
goed beeld en geluid. leuke nederlandse apps.

bibbi4you 26-03-2014

mijn kids maken er ruzie om zo leuk vinden ze hem wel jammer dat ze erg duur zijn anders had ik er 2 gekocht

scorpionsworld 21-03-2014

Het beeldscherm is helder en scherp. Enigste minpuntje als je daar al van kunt spreken bij dit type is dat het beeldscherm slechts 7 inch is en geen 10 inch.
Deze versie van android start vrij vlot op en de meeste apps starten ook vrij snel.
De accuduur is redelijk, maar afhankelijk van gebruik van apps en wifi/bluetooth.

HansE73 20-03-2014

Gewoon een goede degelijke tablet met daarbij behorende prestaties.
Handig is dat je kan instellen de tijdsduur dat je kind op deze tablet mag spelen, ook kan je afschermen welke app ze mag gebruiken.
Met de unlock/ ouder code kan je dit beheren en tevens deze kids tablet als een gewone tablet gebruiken.

Ronald Kamerman 18-03-2014

Mooi toestel, leuke en veilige kids omgeving. Later ook te gebruiken als normale tablet. Sommige spellen in de kidszone in het Engels maar dat kan ook leerzaam zijn. Goed dat je zelf kan bepalen welke app's de kinderen zien en dat je ook speeltijden en de speelduur kan instellen.

papa 4 J's 17-03-2014

Hij is zeer kindvriendelijk. Mijn kind (net 3 jaar) geniet van deze tablet. Dit is 'MIJN' tablet.
Aandachtpunt: Hij pakt ook de 'apps' mee die ook vermeld op je android telefoon.

Peter2.0 13-03-2014

Wij hebben de Samsung Galaxy Tab 3 Kids aangeschaft het beeldscherm is prachtig. De tablet start wel iets traag op maar dat komt door het programma voor kinderen die een veilige omgeving creëert. Verder is hij helemaal top!

Anja7-5 11-03-2014

Voor een tablet mooi helder en lekker snel. Makkelijk te bedienen voor onze zoon van 5 jaar. Ideaal met het ouderlijke toezicht. Geen spijt van deze aankoop.

Eva70 05-03-2014

Een mooie kindertablet die ook in een gewone omgeving kan worden gebruikt. Zeer gebruiksvriendelijk. Switchen tussen kinderstand en gewone stand is eenvoudig. Limiet op de speeltijd is fijn. Apparaat ziet er goed uit en het beeld is uitstekend. Sommige spellen duren lang voordat ze geladen zijn. Accuduur is prima.

JasonD 27-02-2014

Hele mooie een simpele tablet voor kinderen. Erg leuk en helder beeldscherm. Mijn zoontje van 2 kan hier zelfstandig mee overweg zonder hulp