Sony Xperia Xperia Tablet S 9,4 inch / zwart, zilver / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Xperia Xperia Tablet S 9,4 inch / zwart, zilver / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

raymonde douma 22-06-2015
Mooie tablet, veel plezier van gehad. Ik kon hem alleen niet buiten gebruiken, dan is er niets te zien op het beeldscherm.
Ik heb hem nu twee jaar en van het ene op het ander moment start hij niet meer op. Reparatiekosten... DE NIEUWPRIJS!!!
Jammer dat dit mijn zoveelste apparaat van Sony is dat te vroeg kapot gaat. Nooit meer Sony!!!

Oscar-Nelson 29-04-2014
Ik heb in oktober 2012 mijn Xperia Tablet S gekocht en heb tot op heden geen spijt van mijn aankoop.
Hij voelt degelijk aan, ziet er mooi uit en het beeld is prima.
Jammer genoeg laten de rubbere afdichtingen van oa. de SD-slot en oplaad aansluiting los.
Ondertussen zijn er wel betere en gunstigere alternatieven en wat ik ronduit minder vind, is de beperkte hoeveelheid accessoires die er in de aftermarket te krijgen zijn.
Een simpele sony-hoes kost nog steeds de hoofdprijs en door de apparte vorm / formaat, zijn er niet zoveel alternatieven in de winkels te krijgen.
Wat ook teleurstelt, is de typische filosofie, die Sony erop nahoudt.
Ik heb meerdere Sony apparaten in huis (naast TV, ook PS[3/4/P]), maar er is geen mogelijkheid om één van de Playstations met deze tablet te bedienen.
Ook lijkt het erop dat Sony geen updates (meer) uitbrengt. Na het verschijnen van een opvolger, stopt de support.
De infrarood-functie en bijbehorende afstandsbediening apps zijn geniaal, maar inmiddels niet uniek meer.
Al met al, ben ik meer dan tevreden met de tablet; hij doet wat 'ie moet doen, maar mijn volgende tablet wordt bijna zeker eentje van een ander merk.

audity 22-05-2013
Ik had een van de eerste Sony S tablets gekocht in 2012.
Na 14 maanden ( dus lekker 2 maanden na 12 mnd garantie..hoe kunnen ze het zo uitkienen) schakelt het ding niet meer aan.
Sony weigert reparatie , ondanks dat je als klant van een dergelijk 450 euro produkt wel meer kwaliteit mag verwachten van Sony amper 2 maanden na het 1e jaar garantie.
Advies: NOOIT MEER SONY tablets.

KR1275 14-11-2014

Sony biedt 2 jaar garantie en nadien moet u bij de winkelier zijn, die u de tablet heeft verkocht. Er is al zoveel aandacht besteed aan garantierechten in de media. Ik heb m'n twijfels bij de oprechtheid van uw review.

George1984 05-05-2013
heel plezierig in het gebruik Prachtig beeldscherm. Bijgeleverde apps van goede kwaliteit. goed geluid. Gebruik het iedere dag. Internet, boeken lezen. En werkt snel.

George1984 12-03-2013
een zeer plezierige ervaring. uiterst gemakkelijk in het gebruik. wel even zoeken naar de handleiding, maar die staat op internet. Beeld uitstekend. Camera is een beetje onzin, die gebruik ik niet. Batterij gaat lang mee. Bij normaal gebruik 2 a 3 dagen. ook prettig dat je een sd-card erin kan doen. Geluid is erg goed.

dkerkhoff 04-03-2013
Plus: mooi scherp en helder beeld. Goed geluid. Makkelijk in gebruik.Jammer dat reeds ingestelde apps niet te verwijderen zijn. Gebruik liever moon+ reader dan de sony reader. Goed vast te houden. Reageert snel. Leuk detail: (nuttig? mwah, niet echt). Alle apparaten (radio/tv) met de tablet aan- en uitzetten.

Negatief: best nog wel zwaar. Kreeg de omslaghoes meegeleverd. Zodra de tablet daarin geplaatst is de knopjes voor volume en aan/uit rot te bereiken. En het losse klepje voor de oplader is een crime. Aangezien je hem toch wel dagelijks moet opladen, zal het niet heel lang duren voordat het klepje verdwenen is. Waarom niet met een plastic draadje vast net zoals het klepje van de SD kaart?

Tot nu toe zeer tevreden. Op vakantie mee en dan kan ik eens kijken hoe die zich in de zon houdt.

dkerkhoff 05-03-2013

Net mee in het zonnetje gezeten. Hij gaat dus niet mee als reader. Zie absoluut niets op het scherm.

mstyle 17-02-2013
Super mooie tablet.

Ze hebben mooie materialen gebruikt bij Sony.
De achterkant is van geborsteld aluminium.
Erg mooi beeld en hij is super snel en van de weinige met een quadcore processor. Enig nadeel is dat de hoekjes aan de onderzijde op lange duur niet prettig aanvoelen. Maar daar is goed mee om te gaan.

carlito 20-01-2013
Ik heb deze tablet nu een paar weken in mijn bezit en hij bevalt uitstekend! Het beeld is mooi en je kan hem goed vasthouden door het randje aan de achterzijde. Ik vind wel vervelend dat er een klepje zit bij de aansluiting voor de oplader. Omdat deze niet vast zit kan je hem dus snel kwijtraken. Verder is de tablet behoorlijk snel en ben ik erg tevreden met mijn aankoop.

Langoorr 13-12-2012
Geweldige tablet. Gebruiksvriendelijk en mooi design.
Goed en helder beeld onder verschillende kijkhoeken. Opstarten gaat snel. Accu gaat geruime tijd mee, ook bij het spelen van spelletjes. Door het androidsysteem voldoende beschikbaarheid van apps. Aanrader.

M.Janse 22-01-2013

Ik ben erg benieuwd hoe het scherm in 't zonlicht is, of alles dan nog goed te zien is. Heb je hier ervaring mee? Graag.