Canon EOS RP Body + EF - RF Mount Adapter + RF 35mm F/1.8 IS Macro STM - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS RP Body + EF - RF Mount Adapter + RF 35mm F/1.8 IS Macro STM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

goudlokje 14-12-2020

Lichtgewicht met goede grip

Ik wilde een kwaliteitscamera van Canon, die niet te zwaar is en goed in de hand ligt. Die heb ik gevonden in de Canon EOS RP. Een fijne RF 35MM lens erbij gekocht om in de stad te kunnen fotograferen. Nog even wachten op de nieuwe Canon zoomlens.
Deze camera nodigt uit om er echt mee aan de slag te gaan. De Academy met digitale uitleg en workshops van Kamera Express helpen om alle mogelijkheden te ontdekken. Veel prettiger dan het lezen van een saaie handleiding.

Pluspunten

• goede grip
  • niet zo zwaar, lekker compact

Minpunten

• vormgeving van Canon kan beter

l.rombaut 06-12-2019

EOS RP 35 mm

Bij kamera Express een EOS RP 35 MM gekocht, door de cashback en sinterklaas was het erg druk
toch alles binnen drie dagen binnen.
Goede service goede afhandeling tevreden klant.