Tefal Ultimate Autoclean 500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Ultimate Autoclean 500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Andrea2810 30-05-2013
Geschreven voor: Tefal Ultimate Autoclean 500

Een fijn strijkijzer, glijdt gewoon over het strijkgoed. Is wel iets zwaarder dan mijn oude Tefal stoomstrijkijzer, maar daarvoor heb je ook weer een grotere strijkzool. En lekker lang snoer.

sannie1105 22-03-2013
Geschreven voor: Tefal Ultimate Autoclean 500

Ik vind het een heel fijn strijkijzer...
Hiervoor een paar dagen een stoom generator geprobeerd van Tefal.Deze weer heel snel terug gestuurd,en de FV9550 gekocht.
Strijkt netjes glad,zonder dat je er tig keer overheen hoeft.
Enig min puntje(voor mij dan)de extra stoom knop is voor een linkshandige niet makkelijk in te drukken.

saskia1964 20-03-2013
Geschreven voor: Tefal Ultimate Autoclean 500

Bij mij is het altijd een tefal strijkijzer geweest, gewoon het gebruikersgemak, en het fijne strijken, dan blijf je er gewoon bij

Jannekee13 13-12-2012
Geschreven voor: Tefal Ultimate Autoclean 500

Leuke prijs/kwaliteit verhouding. Hoog wattage, waardoor snel warm. Strijkt superfijn, ik had hiervoor ook een tefal, en de zool blijft altijd glad. Voordeel van dit strijkijzer is dat je er gewoon kraanwater in moet doen, dus niets extra hoeft aan te schaffen. Ik heb een waterflesje bij me staan, apparaat is dan zo ter plekke gevuld, en ook meteen weer heet.
Het extra dat hij na een bepaalde tijd vanzelf uitgaat is voor mij ideaal, want ik strijk op zolder en vergeet dan nog wel eens de stekker eruit te halen.
Kortom: aanrader

PlukThomas 20-05-2012
Geschreven voor: Tefal Ultimate Autoclean 500

Dit strijkijzer gekocht vanwege de vele mogelijkheden en op zich een leuke prijs. Iets duurder dan een simpele maar strijken is al vervelend genoeg. Vol verwachting aan de gang. Bleek na het vullen het strijkijzer te lekken. Ik denk dan doe ik vast iets fout. Na het vullen op de manier met alle knopjes ok, schuin houden etc. .....nog steeds een heel druppel festijn uit de onderste gaatjes als je het strijkijzer rechtzet.
Als hij heet is strijkt hij wel erg goed. Al had ik het idee dat het waterreservoir best snel leeg is. En even in de woonkamer bijvullen met een stroom water op de vloer....niet handig.
Vanwege het lekken,(niet een paar druppels maar echt veel straaltjes, druppels) terug gebracht.
Hoe kan tefal zo een mooi product maken wat lekt??? Snap dat niet. Als hij niet zo erg zou lekken had ik hem gehouden want verder was het een erg fijn strijkijzer.

mymyrthe 18-01-2013

Hier precies hetzelfde probleem, ik dacht ook dat het aan mij lag...Helaas kan ik hem niet meer terug zenden, ik heb er te lang mee doorgemodderd...en inderdaad, hij strijkt op zich wel goed. Omdat ik nu dus op zoek was naar toch maar een andere kwam ik je review tegen, dus toch maar even gereageerd.

Jannekee13 13-12-2012

Je kunt het niet getroffen hebben, maar dan hoort het apparaat volgens mij door de winkel vervangen te worden, en ligt het niet aan dit strijkijzer. Heb je wel gewoon kraanwater gebruikt, zoals in de gebruiksaanwijzing staat, aangezien door strijkmiddelen lekkages kunnen optreden.