Tefal FV8042 Puregliss FV8042 stoomstrijkijzer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal FV8042 Puregliss FV8042 stoomstrijkijzer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

T****@d************* 23-12-2023

Naast een mooie kleurencombinatie is hij licht van gewicht en strijkt het strijkijzer zeer prettig. De waterinhoud maakt het strijkijzer niet te zwaar, hij is zuinig.

Al met al een van de betere aankopen die je kan doen. Aanrader voor het nieuwe jaar.

r********@h********** 23-01-2023

Licht strijkend, fijn strijkijzer

Ik strijk nu een aantal weken met dit strijkijzer en ben er blij mee. Nog wel af en toe spelen met de instellingen, maar zeker een mooi resultaat. Licht in gewicht.
Handige vulopening voor het kraanwater.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Handig in te stellen
  • Kan goed extra stoom gebruiken

Minpunten

• Raak soms het knopje aan dat water sproeit

y*********@h********** 22-01-2023

fijn strijkijzer

Fijn strijkijzer om mee te werken.
Dit ijzer is snel warm en dus klaar voor gebruik.
Ligt goed in de hand, glijdt vlot over de stof en strijkt de kreuken en zo uit.
Met extra stoom makkelijk te gebruiken om lelijke vouwen eruit te strijken.
Ideaal dat het gewoon met kraanwater kan! Het kalkstaafje is makkelijk te verwijderen en schoon te maken om weer verder te kunnen met een schoon strijkijzer.

Pluspunten

• handzaam formaat
  • gebruik van kraanwater
  • snel klaar voor gebruik

jaco**bl 21-01-2023

Mooi stoomstrijkijzer dat prima zijn werk doet.

Ten eerste ziet dit product er prachtig uit. Na meerdere keren gestreken te hebben met dit nieuwe strijkijzer blijf ik erg enthousiast. Het product ziet er niet alleen mooi uit, maar ligt tijdens het strijken ook prettig in de hand. Weliswaar even wennen dat je de stoomknop gemakkelijk indrukt ook als dit niet bedoeld was, maar na enkele strijkbeurten ben ik goed gewend en is het geen probleem meer. Het strijkresultaat is uitstekend en dat wil je toch? Ik hoop er nog zeker lange tijd van te kunnen genieten, want strijken is voor mij een fijne en rustgevende bezigheid. Ik beveel dit product zeker aan.

Pluspunten

• vormgeving
  • strijkresultaat
  • gewicht

Bas73 21-01-2023

Fijn strijkijzer

Ik heb dit strijkijzer nu 3 weken in gebruik en ben zeer tevreden. De glade zool de het lange snoer en de snelle opwarmtijd. Het strijken is nog steeds geen feest maar is nu wel een stuk aangenamer.

Pluspunten

• Fijne zool
  • Snelle opwarmtijd

j******@h********** 20-01-2023

Tefal stoomstrijkijzer.

Het is een fijn licht stoomstrijkijzer.
Het voldoet aan mijn verwachtingen.
Gaat soepel over de stof.

Pluspunten

• Licht in de hand
  • Voldoende stoom

Minpunten

• Prijs

Linda 20-01-2023

Fijn strijkijzer

Het strijkijzer is lichtgewicht waardoor het strijken heel makkelijk gaar. De stoomfunctie werkt goed en is makkelijk te regelen. Je hoeft geen uren te strijken om een goed resultaat te hebben.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Stoomfunctie

Daphne 17-01-2023

Meer dan tevreden!

Een beetje sceptisch was ik wel, ons vorige Philips strijkijzer had het begeven na 12 jaar, maar dit was er ook 1 met "stoom", hij deed alleen precies niks qua gladheid en stoom. Daar ging ik dan, op een middag, aan de strijk. En WAUW! Ik hoef er niet duizenden keren overheen, na 1 keer is het gewoon al super glad. De kreukels gaan er echt goed uit en de stoom doet goed zijn werk. Waar ik bij mijn vorige strijkijzer ook lang moest wachten is deze ook echt binnen no time warm! Mijn eerste indruk is dus echt meer dan positief!

Pluspunten

• Snel
  • Efficiënt

Justinsane 16-01-2023

Prima strijkijzer

Sinds een tijdje heb ik dit strijkijzer in mijn bezit. Ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop. Al bij het uitpakken ziet het er erg mooi, zelfs luxe uit. Wat mij erg opvalt is dat het strijkijzer erg fijn in de hand ligt, de greep is niet te dik maar ook niet te dus, gewoon prima.
Wat ik ermee strijk wordt goed en makkelijk glad, de extra stoomstoot helpt daar natuurlijk ook bij. Kortom: ik ben erg blij met mijn aankoop en raad hem zeker aan!

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Strijkt alles heerlijk glad

Minpunten

• Waterreservoir had ietwat groter gemogen