Nilfisk Bravo Special blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Bravo Special blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Niek_2010 04-06-2013
Geschreven voor: Nilfisk Bravo Special blauw

Prima stofzuiger met een grote zuigkracht. Zeer goede verstelbare steel met slang. Gewicht had minder gekund en het handvat bovenop moet je even aan wennen. Voor de rest een prima product!

pinksterblom 11-05-2013
Geschreven voor: Nilfisk Bravo Special blauw

enthousiaste stofzuiger. moest hem wat temperen (schuifknop regelt zuigvermogen) want hij trok het kleed omhoog! volgt je ook heel licht dus niet meer dat zware gesleep zoals bij de vorige stofzuiger(philips vision) . hij is ook heel makkelijk op hoogte te maken (ben 1.80). heb hem net maar lijkt mij een superstofzuiger!

Maickel01 29-04-2013
Geschreven voor: Nilfisk Bravo Special blauw

Tja, wat moet ik ervan zeggen, ben altijd een Miele gewend......en als ik dan het vergelijk met deze stofzuiger moet ik toch eerlijk zijn dat het me behoorlijk tegenvalt. Zuigkracht is beduidend minder dan van een Miele, en over de duurzaamheid ben ik helemaal niet te spreken, motor maakt al een raar geluid, daarnaast is er bij de stofzak al een dop met veer eruit......ben er ook nog niet achter waarvoor het dient. Ik zal niet gauw een Nilfisk terugkopen.

Jacq G 16-02-2013
Geschreven voor: Nilfisk Bravo Special blauw

Na onze vorige Philips (deze zoog ineens dan weer zacht dan weer normaal, reparatie boven de 75,-) hebben we gekozen voor deze. Wendbaarheid is opvallend prettig. De stang en zuigmond voelen bij het stofzuigen licht en gemakkelijk aan. Forse zuigkracht. We hebben zelfs de speciale huisdieren-zuigmond van onszelf niet eens gebruikt! Deze past overigens goed op de zuigstang, maar is dus voorlopig niet nodig. Fijn dat de losse mondstukjes op de stofzuiger bevestigd zitten: Heb je ze altijd in de buurt. Het beschermklepje komt wat fragile over: opletten dus en gewoon weer gauw dicht doen. Draad is voor ons redelijk lang. Het stofzuigen van de bank ivm onze katten gaat veel gemakkelijker dan bij de Philips. Heerlijk zo'n Noorman in huis! Gezien de prijs zeker een aanrader!

Niek_2010 14-02-2013
Geschreven voor: Nilfisk Bravo Special blauw

Prima stofzuiger met een grote zuigkracht. Heerlijk lichte steel met de nodige mogelijkheden. Grote stofzuigerzak. Degelijk apparaat. Enige minpuntje wellicht het gewicht.