Bosch BSGL52200 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL52200 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

ed666 17-08-2012
Geschreven voor: Bosch BSGL52200 blauw

*Had er veel meer van verwacht want goedkoop was die niet. Zuigt zeer slecht, snoer rolt niet altijd gemakkelijk op. Wel is het erg handig dat de slang heel handig meedraait. Vormgeving vind ik een beetje saai, maar goed gaat om het gebruik, valt mij erg tegen..en ja een nieuwe koop je niet zo gauw vanwege het aarige aankoop bedrag.

fitnessfirst 08-04-2012
Geschreven voor: Bosch BSGL52200 blauw

Dit is mijn eerts Bosch stofzuiger en had er meer van verwacht d.w.z. ik vind dat de snoer zeer slecht oprolt, meestal maar een meter of 4 de andere mneters moet je er bijna inproppen zeer lastig, ik vind mijn oude stofzuiger beter zuigen, en ik cind hem ook redelijk zwaar en de stofzuiger is ook niet echt volgzaam.Heb dus een andere stofzuiger gekocht.

Officiele reactie Bosch 10-04-2012

Geachte gebruiker,

Wij adviseren u de Bosch stofzuiger BSGL52200 met een begeleidend schrijven op te sturen naar:

BSH huishoudapparaten
Afdeling kleinhuishoud reparatie
Antwoordnummer 106
4000 VB Tiel

Uw stofzuiger zal hier onderzocht en zo nodig gerepareerd worden.

In het begeleidend schrijven adviseren wij u het euvel te vermelden en te vragen om een eventuele prijsopgave van de reparatie.

Daarnaast vragen wij u uw naam en adres gegevens te vermelden voor het retour sturen van de stofzuiger.

Sebastiaan Germans
Product adviseur Bosch.

dutch001 28-04-2011
Geschreven voor: Bosch BSGL52200 blauw

De zuigmond had in een korte periode veel slijtage (het rode satijn rafelde af), waarna ik na reclamatie van Bosch meteen kostenloos een nieuwe toegestuurd kreeg. Geweldige service.
De stofzuiger heeft veel vermogen en is goed regelbaar, maar hij verliest veel zuigkracht wanneer de stofzak halfvol is.
De vier wielen en de 360' draaibare slangaansluiting maken de manoeuvreerbaarheid ongeevenaard.
Het lange snoer is gemakkelijk, maar daardoor rolt hij ook niet goed op, hapert veel.
De aan/uit knop werkt bij mij niet goed, soms moet ik hem wel vijf keer indrukken voordat hij aanblijft.

Jorien83 19-09-2012

Hier precies hetzelfde probleem. Na twee jaar gebruik is de mond totaal versleten. Ook bij mij rafelt het rode satijn af, waardoor het metaal van de mond de vloer raakt, wat erg veel lawaai maakt bij harde vloeren en de vloeren tevens beschadigd. Ook valt de mond steeds uit de steel. Nu tape om de houder gedaan, zodat het blijft zitten, maar na twee jaar verwacht je dit toch niet? Ik heb daarom ook contact opgenomen met Bosch, maar die wijzen mij van het kastje naar de muur. Bij mij dus geen goede service...

Maf1980 08-03-2011
Geschreven voor: Bosch BSGL52200 blauw

Prima stofzuiger, makkelijk te bedienen en erg wendbaar en niet zo zwaar. Lang snoer is echt ideaal, 2 verdiepingen stofzuigen zonder het snoer te verplaatsen naar een andere stopcontact. Nadeeltje is dat het snoer niet altijd even makkelijk oprolt.

Verder heb je gewoon een top stofzuiger, zeker de prijs kwaliteit verhouding is gewoon erg goed. En jah het blijft een Bosch

wendygroels 14-02-2010
Geschreven voor: Bosch BSGL52200 blauw

Deze stofzuiger recent aangekocht. Een prettige krachtige zuiger die niet al te veel "herrie" maakt. De parketmond is erg gemakkelijk en neemt direct alle kruimels van de tegel/parketvloer. De zeer lange snoer is ideaal. Erg flexibel is de stofzuiger ook dankzij de 4 kleine wieletjes aan de onderzijde. Ook is de stofzuiger niet zwaar. Al met al een prima aankoop!