De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AB51C2SW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

b*************@h********** 15-05-2024

Review AEG

Ik heb sinds enkele weken de AEG AB51A4DG Animal 5000 stofzuiger en erg tevreden tot nu toe! De stofzuiger weegt echt veel minder dan mijn oude (ik heb dit vergeleken) en is makkelijk wendbaar. Het snoer is ook prima van lengte om overal in huis erbij te kunnen. Er zitten ook nog allerlei accessoires bij (mondstukken), dus voor elke type vloer zit er iets bij. Het geluid dat de stofzuiger produceert is ook van normaal volume, maar kan je zelf van laag naar hoog instellen al naar gelang hoe erg je de zuigkracht wil hebben. Ik stel hem middelmatig in, zodat hij niet enorm aan de vloer vastzuigt, die stand is prima en alles wordt goed opgetogen aan pluisjes en stof!

f***************@o********** 09-05-2024

Compacte en zuinige stofzuiger.

Geschreven voor: AEG AB51C1DB

Ik heb vaker een stofzuiger van AEG gehad, en ik ben daar altijd wel tevreden over. Deze stofzuiger is licht in gewicht, heeft voldoende zuigkracht en er zitten uitgebreide accessoires bij. Ook ben ik erg tevreden over het filter systeem. Kortom, een aanrader.

i********@g******** 07-05-2024
Geschreven voor: AEG AB51A4DG

Het is een fijne, krachtige stofzuiger. Fijne mondstukken en goed voor dierenparken. Nadeel: kort draad!

JordyH 06-05-2024

Top stofzuiger

Geschreven voor: AEG AB51C1DB

Onlangs hebben wij de AEG 5000 Clean stofzuiger aangeschaft en wij zijn zeer tevreden over de stofzuiger. De stofzuiger combineert functionaliteit met gebruiksgemak en levert uitstekende resultaten. De stofzuiger is licht en beweegt moeiteloos met je mee tijdens het stofzuigen. Verder zuigt de stofzuiger moeiteloos stof, kruimels en dierenharen op. Ook worden er twee handige opzetborstels meegeleverd. Deze gebruiken wij o.a. om de lange haren van onze Ragdoll van de bank te halen. Binnen enkele minuten hebben wij weer een schone haarvrije bank.

Wij hebben voor AEG gekozen omdat zij erom bekend staan duurzame en betrouwbare apparaten te verkopen. Daarnaast is de prijs-kwaliteit verhouding van deze stofzuiger erg goed. Wij zijn erg blij met de aankoop van de AEG stofzuiger en raden de stofzuiger dan ook zeker aan.

Pluspunten

• Opzetborstels
  • Licht

Minpunten

• Lengte snoer

Jacky 05-05-2024

goeie stofzuigen als je huisdieren hebt

Geschreven voor: AEG AB51A4DG

Tot nu toe erg tevreden over de stofzuiger. De stofzuiger is compact en ziet er op eerste aanzicht simpel uit. Vooral het losse opzetstuk speciaal voor dierenharen ben ik ontzetten blij mee. De bank en krabpaal van de poezen lijken zo goed als haarvrij. Je hoeft eigenlijk de stofzuiger niet op volle kracht te zetten. In vergelijking met mijn vorige stofzuiger maakt de hardste stand ook aardig wat herrie... maar hier krijg je dan ook wat voor terug. Ook prettig is dat de losse mondstukken in de stofzuiger zelf zitten.

Pluspunten

• opzetstuk voor dierenhaar

Minpunten

• stofzuiger met zak

o**********@o********** 04-05-2024
Geschreven voor: AEG AB51A4DG

Ik ben gek op deze stofzuiger. Het maakt het stofzuigen veel makkelijker voor mij.

Ouas 04-05-2024
  • Product gekregen

Goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG AB51A4DG

Ik ben erg tevreden met deze stofzuiger. Ik stofzuig bijna dagelijks, dus dit maakt het voor mij veel gemakkelijker. De zuigkracht is heel sterk, dus alle stof gaat er gemakkelijk in. Daarnaast is de stofzuiger compact en licht. Het neemt niet veel ruimte in beslag en is ook niet zo zwaar om mee te slepen tijdens het stofzuigen. Ik heb ook veel verschillende opzetstukken ontvangen, die vind ik erg handig. Je kunt bijvoorbeeld de bank ermee stofzuigen. Je hebt ook een klepje in de stofzuiger waaronder 2 andere opzetstukken zitten. Die zitten er dus altijd in. Verder heb ik de zak al eens vervangen en dat ging erg makkelijk. Al met al een super fijne stofzuiger.

Pluspunten

• sterke zuigkracht
  • Compact en klein

a**********@l****** 04-05-2024
  • Product gekregen
Geschreven voor: AEG AB51A4DG

Ik mocht deze mooie stofzuiger testen in ons drukke gezin. Wij hebben een Duitse herder en een peuter en stofzuigen heel wat af. Het in elkaar zetten van de stofzuiger ging heel erg makkelijk. Er zitten drie opzetstukken bij voor de onderkant. De stofzuiger is erg licht en makkelijk wendbaar. Het is wel erg jammer dat de stang zo laag is, is ik ben zelf 1,73 en dan voel hij te kort. Mijn man is 1.92 en voor hem is het niet prettig stofzuigen. De stofzuiger is erg wendbaar en heel erg makkelijk om de trap mee op te nemen. Het snoer is voor onze woning net iets tekort maar met het afwisselen van een stopcontact gaat het prima. Wij beoordelen deze stofzuiger als goed. Hij doet wat het beloofd.

RaymondR 01-05-2024

Prima stofzuiger, niet de beste

Geschreven voor: AEG AB51C1DB

Prima stofzuiger prijs/kwaliteit. Voelt wel wat goedkoop aan. Hij is erg compact en zuigt hard. De borstel is wat grof en groot, de buis van de handzuiger is ook aan de grote kant en voelt fragiel. De stofzuiger is wel makkelijk te bedienen. Het HEPA filter is zeker een aanwinst. Al met al een prima stofzuiger maar niet geweldig.

Pluspunten

• Compact
  • Zuigt hard
  • HEPA filter
  • Licht in gewicht

Minpunten

• Grote borstel
  • Voelt soms wat goedkoop aan
  • Luchtcirculatie aan achterzijde

Anne Meinema 29-04-2024

Compact en krachtig

Geschreven voor: AEG AB51A4DG

Deze stofzuiger heb ik gekocht, vanwege een vervangen voor een oude zakloze eentje.
Ik was altijd blij met zakloze stofzuigers, maar toch na een aantal erdoor heen verbruikt te hebben, en door dezelfde mankementen op ten duur niet goed meer werken, heb ik dit keer gekozen voor een stofzuiger met zak.

Aangezien ik ook katten heb, heb ik deze gekozen omdat deze ook een turbo borstel erbij heeft. De
stofzuiger heeft een x aantal extras in de verpakking te zitten. Zoals de smalle zuigmond, borstel
mondje en natuurlijk de turbo borstel, naast de normale artikelen.

Na de eeste schoonmaak ronde was ik direct al tevreden, voor een test had ik eerst met de mijn oude
stofzuiger aan de slag geweest en daarna deze nieuwe stofzuiger. De stof en haren van de katten die
nog van de tapijt afkwamen en dat zonder de turboborstel te gebruiken, was schrikbarend en dat op
de laagste kracht stand [dit kun je via een draaiknop instellen], had bijna de indruk dat de tapijt
mee de stofzuiger in ging. Ik heb verschillende soorten tapijt in huis te liggen, en daar heeft deze stofzuiger geen problemen mee.

Over het algemeen ben ik zeer onder de indruk van deze stofzuiger en voor een goede prijs.

Natuurlijk zijn er ook een paar minpuntjes die ik graag anders had willen zien.

Onder de extras klepje zit een rode buisje met een veer erin, dit wordt niet uitgelegd in de
handleiding maar is blijkbaar voor de leeg/vol indicatie van de stofzak.

Slang van de stofzuiger is wat aan de korte kant, Een halve meter erbij zou mooi geweest zijn.

Het is niet duidelijk welke stofzuigerzakken erin moeten. Wordt niet in de handleiding of op
een aparte info briefje aangegeven, dit was even uitzoeken. Zoeken op de produkt code met VC staat
op de sticker op de doos heeft geholpen.

Verders heb ik er niet veel meer over aan te merken, de buis lengte is goed, veel extra's, lengte
van de stroom kabel is ook goed. En de bouw kwaliteit is goed en ziet er mooi uit. De geluids
niveau is ook goed, niet te luid. De kabel en aan/uit knop voelen wat slapjes aan maar is oke. En
het is een compacte stofzuiger

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Compact
  • Extra hulpstukken

Minpunten

• Slang lengte

Keurige_kiezer29 29-04-2024

Goede verhouding prijs-kwaliteit

Geschreven voor: AEG AB51C1DB

Deze stofzuiger is een mooi compact model, voldoet aan (of misschien zelfs overtreft) de verwachtingen en heeft een nette prijs.

Een groot voordeel vind ik het gemak waarmee de stofzuiger van laminaat kan overgaan op tapijt. Vooraf had ik niet verwacht dat dat echt een verschil zou maken, maar in de praktijk word ik er wel echt blij van.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • compact model

Minpunten

• lengte snoer