Rowenta RO7C66 Green Force Cyclonic Effitech®+ RO7C66 Stofzuiger zonder zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO7C66 Green Force Cyclonic Effitech®+ RO7C66 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

m*****@g******** 26-01-2024
Wat een topstofzuiger is dit! Wij hebben thuis 3 honden waarvan er 2 nogal veel haren, er is nu geen haartje meer te bekennen en met het speciale stuk kan ik ook nog de bank en het kleed goed reinigen van hondenharen. Prijs kwaliteit verhouding is ook top hij is het geld meer dan dubbel en dwars waard.

Mamamischa 25-01-2024

Stille krachtpatser

Zelf heb ik echt een hekel aan stofzuigen. Vooral door de hoeveelheid geluid die het maakt. Maar met deze stille krachtpatser is het bijna een feestje. Hij zuigt als een malle (soms moet ik de zuigkracht iets omlaag zetten anders zuigt hij vacuüm) maar maakt geen herrie. De extra hulpstukken voor het snel en grondig stofzuigen van je bank zodat deze hondenhaar vrij is is super fijn. Het hulpstuk heeft een fijne afmeting! En helemaal ideaal is de borstel die standaard om de zuigstang zit. Vloer stofzuigen, even lange steel loskoppelen en direct kun je al je plinten goed meenemen met de geïntegreerde borstel. Kortom echt een topper

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Heel stil
  • Zuigt krachtig
  • Fijne accessoires

Minpunten

• Glimmende zwart krast mogelijk snel

j**********@l****** 23-01-2024
Na eerder een zakloze Rowenta stofzuiger gehad te hebben had ik al een bepaalde verwachting van deze stofzuiger en ik moet zeggen dat Rowenta aan het ontwikkelen is geweest.
Zuigkracht is beter, veel extra zuigmonden voor verschillende ondergronden en een makkelijk te hanteren machine.
Stang is makkelijk in te stellen en ook voor de langere gebruikers is deze goed.
Een puntje waar Rowenta meer aandacht aan mag besteden is de automatische oprolfunctie van het snoer, het laatste stukje wilt nog wel eens vastlopen, waardoor je het snoer weer iets moet uittrekken om alsnog opgerold te krijgen.

m*******@g******** 17-01-2024

Multifunctioneel lichtgewicht

Multifunctioneel lichtgewicht
Het is een mooie, strak design, lichtgewicht stofzuiger. Hij maakt niet veel geluid en rijdt soepel. Ook zuigt hij goed. Met 2 katten die altijd goed aan de krabpaal hangen en vacht verliezen is dat wel prettig. Wat fijn is dat je bij het handhulpstuk de borstelharen naar beneden kunt schuiven zodat je kwetsbare oppervlaktes niet beschadigd. De stang is makkelijk langer en korter te maken. Er is een handig clicksysteem waardoor het wisselen van de hulpstukken erg makkelijk wordt gemaakt. En door deze hulpstukken kun je echt overal bij. Wat ik ideaal vind is de ruime opvangbak, deze is makkelijk te legen waardoor je geen zakken meer nodig hebt.
Wat ik jammer vind is dat er geen plek op of in de machine is voor de accessoires. En voor mijn eengezinswoning had het snoer wat langer gemogen. Overall erg tevreden over deze Green Force Cyclonic Effitech + Animal RO7C66

Pluspunten

• lengte van de steel
  • grote van de opvangbak
  • accessoires

Minpunten

• geen ruimte voor hulpstukken op de stofzuiger
  • lengte snoer

n**********@h********** 17-01-2024

Prima stofzuiger

Prima stofzuiger zonder zak. Lange steel met borsteltje en regelbare zuigkracht. Veel hulpstukken en redelijk goede zuigkracht. Makkelijk wendbaar, valt soms ook wel om.

Pluspunten

• Geen stofzak nodig
  • Regelbare zuigkracht op steel
  • Veel hulpstukken
  • Weinig geluid

Minpunten

• Valt soms om
  • Kort snoer
  • Hulpstukken apart bewaren

m***************@h********** 09-01-2024

Allrounder stofzuiger

Hij rijdt licht en is wendbaar.
Zuigkracht is prima.
Dieren haren zuigt ie goed op
Genoeg hulpstukken erbij om alles goed schoon te krijgen.
Handig dat je geen zakken hoeft te vervangen.

Het stroomsnoer is net wat aan de korte kant.
Ik mis LED verlichting op de stofzuiger mond.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Goed voor dieren haren

Minpunten

• Stroomsnoer iets tekort
  • Geen LED verlichting

p*******@h********** 09-01-2024

Een stille stofzuiger die van alle gemakken is voorzien

Dit is niet mijn eerste stofzuiger zonder zak en het bevalt nog altijd prima. Dit model laat zich vlot in elkaar zetten en is gelijk klaar voor gebruik. Het snoer rolt gemakkelijk en soepel uit en in, de lengte is voor mijn woonruimte prima. Het leegmaken van de opvangbak is eenvoudig en verloopt zonder knoeien.
Het geluid is een genot, wat een rust. De stofzuiger is zo licht dat die af en toe omkiepert wanneer ik ‘m al zuigend mee probeer te trekken. Er worden fijne hulpstukken meegeleverd waardoor de huishoudelijke klusjes een stuk gemakkelijker gaan. De bank was nog niet eerder zo snel schoon. Ook de uitschuifbare borsteltjes die over het metalen korte zuigdeel geschoven kunnen worden zijn een aanwinst. Krasvrij (uit)zuigen voor de kleine stukjes is hierdoor mogelijk. Na de testperiode besloten dat deze stofzuiger een blijver is.

Pluspunten

• Produceert weinig geluid
  • Lichtgewicht
  • Snoer rolt makkelijk in en uit
  • Verschillende accessoires als aanvulling
  • Gemakkelijk te bedienen

Jodelien4 06-01-2024

Rowenta Green Force Animal

Mooi design lichtgewicht stofzuiger. De kwaliteit van de stofzuigervoet en stang met slang is erg goed. Goede stevige bevestiging. De wendbaarheid vind ik iets minder in kleine ruimtes. Zuigerkracht is prima zowel op tapijt als harde vloeren. Fijn in gebruik voor het verwijderen van hondenharen. Opvangbak is wat klein, dus vaker ledigen. Actieradius is te klein.

• Lichtgewicht
  • Stofzuigervoet en stang met slang
  • Zuigkracht

Minpunten

• Wendbaarheid
  • Actieradius
  • Opvangbak wat klein

Madtweety 04-01-2024

Fijne l, krachtige, zakloze stofzuiger

Ik ben zeer tevreden met mijn Rowenta Green Force Cyclonic Effitech+ stofzuiger. Deze stofzuiger heeft een aantal voordelen die ik graag wil delen:

- Hij is zeer krachtig en zuinig. Hij heeft een Effitech-motor die dezelfde prestaties levert als een 900W stofzuiger, maar met 40% minder energieverbruik. Dat is goed voor het milieu en voor mijn portemonnee.
- Hij is erg stil. Hij maakt slechts 66 dB geluid, wat vergelijkbaar is met een normaal gesprek, Ik kan dus stofzuigen zonder mijn huisgenoten of buren te storen.
- Hij heeft een groot stofreservoir van 2,5 liter. Dat betekent dat ik minder vaak hoef te legen en dat ik geen stofzakken hoef te kopen. Bovendien is het reservoir makkelijk te verwijderen en te reinigen.
- Hij heeft een HEPA-filter dat 99,98% van de stofdeeltjes en allergenen opvangt. Dat is ideaal voor mensen met allergieën of gevoelige luchtwegen. De lucht die uit de stofzuiger komt is schoon en fris.
- Hij heeft een ergonomische handgreep en een lang snoer. Dat maakt het stofzuigen comfortabel en gemakkelijk. Ik kan overal bij zonder te bukken of te rekken.
- Hij heeft verschillende accessoires voor verschillende oppervlakken. Ik kan bijvoorbeeld de parketborstel gebruiken voor mijn houten vloer, de turboborstel voor mijn tapijt, en de kierenzuigmond voor de moeilijke hoekjes. Hij is dus heel veelzijdig en effectief.

Kortom, de Rowenta Green Force Cyclonic Effitech+ is een geweldige stofzuiger die ik iedereen kan aanraden. Hij is krachtig, zuinig, stil, hygiënisch, comfortabel en handig. Hij is bovendien gemaakt van 67% gerecycled plastic, wat laat zien dat Rowenta duurzaamheid hoog in het vaandel heeft staan.

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig
  • Veel accesoires

Sarah1111111 04-01-2024

Stofzuiger werkt goed bij huisdierharen

Ik heb sinds kort de Green Force Cyclonic Effitech + Animal in mijn bezit en mag deze testen. Na het uitpakken viel mij op hoe gemakkelijk hij in elkaar te zetten is. Ook zitten er handige accesoires bij. Toen ik hem ging gebruiken, viel mij op dat hij krachtig zuigt en goed alles opzuigt. Daarnaast is het handig dat je de sterkte hiervan op het handvat kan aanpassen ipv bij mijn oude, waar het op het apparaat zelf moest. Naast dat ik hem heb getest, heeft mijn poetsvrouw hem getest en ze is er super blij mee. Het valt mij ook op dat ze tegenwoordig steeds de Rowenta Green Force pakt in plaats van mijn oude stofzuiger. Dit zegt denk ik al genoeg! Ik heb trouwens een hond met witte lange haren, die heel erg verhaard en deze Rowenta stofzuiger, zuigt alle haren goed op. Ook op het tapijt en op de bank. Hierdoor blijft mijn huis langer schoon en hoef ik maar 1 keer per dag te stofzuigen.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • relatief stil (voor een stofzuiger)
  • zuigt goed op zowel laminaat als tapijt

Minpunten

• geen

d***********@h********** 04-01-2024
Even puzzelen bij het in elkaar zetten. Mooi vormgegeven stofzuiger. Wat direct opvalt is dat hij weinig geluid maakt. De steel is te verstellen en ligt prettig in de hand. De (regelbare) zuigkracht is erg goed. Op de hoogste zuigkracht is het wel zwaar stofzuigen op tapijt. Het grote reservoir is ook fijn, je hoeft hem niet elke keer te legen. De hulpstukken zijn handig, vooral het kleintje voor de bank en stoelen. Snoer is ook lang genoeg om de kamer, keuken en hal te kunnen doen zonder van stopcontact te hoeven wisselen. Wij hebben 3 langharige katten en deze stofzuiger zuigt met gemak de plukken haar op van zowel de vloeren als de meubels. Al met al een een prettige stofzuiger.

b*************@g******** 03-01-2024

Goede keuze!

Omdat onze stofzuiger kuren begon te krijgen op zoek naar een andere, maar omdat we niet de hoofdprijs wilden betalen echt op zoek geweest naar 1 met de juiste prijs kwaliteit verhouding.
Na wat goede dingen gelezen te hebben over de Rowenta deze gekocht en na een goede maand kunnen we wel zeggen dat we er blij mee zijn!
Er werd gesproken over een stille krachtige stofzuiger en dat klopt ook echt. Hij maakt aanzienlijk minder geluid dan onze vorige en gelukkig kun je met het schuifje in het handvat de zuigkracht regelen want hij kan zich vast zuigen aan een kleed, zoveel zuigkracht heeft hij.
Het reservoir is makkelijk rte reinigen en je kunt goed bij de filters.
Het enige minpuntje wat we tot nu toe hebben ervaren is dat er op de stofzuiger geen uitsparingen zijn gemaakt voor de hulpstukken. Wat dan weer wel erg fijn werkt is de kleine borstel die in het handvat verwerkt zit en je heel makkelijk uit kan schuiven om bijvoorbeeld even de plinten schoon te maken.
Dus al met al zeer tevreden met deze aankoop!

Pluspunten

• stil
  • hoge zuigkracht
  • prijs kwaliteit

Minpunten

• geen plaats voor hulpstukken op stofzuiger

Joosten 03-01-2024

Prima stofzuiger, paar verbeterpunten

Met 2 katten in huis leek deze variant ( Green Force Cyclonic Effitech+Animal RO7C66 )van Rowenta het meest passend bij onze situatie. Het apparaat voelt degelijk aan en alle onderdelen zijn makkelijk in elkaar te klikken.
Het eerste wat opvalt is het lage volume. Heel fijn en echt een contrast met onze vorige stofzuiger. De katten schuilen zelfs niet meer als ik met de stofzuiger langs kom.
De stofzuigerstang heeft een handgreep wat prima werkt, wel is het geheel nogal zwaar. We waren al gewend aan een stofzakloze stofzuiger, zo vissen we er bijtijds per ongeluk opgezogen items uit. Wat wel onhandig is, is de grote klep die je moet open zetten om te legen. Zo wordt het bijna onmogelijk om de bak zonder te morsen te legen en moet je alsnog de ernaast gevallen rommel opzuigen. Ook jammer dat het snoer korter is dan onze voorganger, nu moet je tactisch bedenken waar je met stofzuigen start anders moet je steeds van stopcontact wisselen.
Verder voldoet de Rowenta prima, vooral het tapijt en de bank worden echt goed schoon. Voor onze houten vloer ook prima, hoewel het wel even duurde voordat alle dennennaalden van de afgevoerde kerstboom weg waren.
Tot slot is het opruimen van de stofzuiger niet echt handig, de stofzuiger kan niet op zijn kant met de steel eraan bevestigd maar moet ‘ plat’ blijven staan. Zo neemt het erg veel ruimte in. Al met al prima stofzuiger maar over het productdesign zou nog wat beter nagedacht kunnen worden.

Pluspunten

• Geen kabaal
  • Degelijk

Minpunten

• Kort snoer
  • Reservoir lastig te legen zonder morsen

j*******************@h********** 03-01-2024
Fijne krachtige stofzuiger. Stil maar zeer veel zuigkracht. Accessoires erg fijn, zou nog fijner zijn als ze in/aan de stofzuiger opgeborgen konden worden maar snap dat het er daarvoor teveel zijn. Stevige kwaliteit,snoer lang genoeg wat ook fijn is en geen gedoe met zakken. Zuigkracht erg prettig met huisdieren.

m*******@g******** 02-01-2024
Ik was altijd sceptisch over een zakloze stofzuiger. Ik dacht altijd dat de zuigkracht minder was dan een stofzuiger met zak. Deze stofzuiger is erg makkelijk in gebruik, hij is wendbaar, maakt goed schoon en de stofzuigermond is erg handig om zowel op een harde vloeren als kleden te zuigen. De schuif bovenop het handvat maakt het makkelijk om de zuigkracht te regelen. En legen van de opvangbak is ontzettend makkelijk. Ik beveel dit procuct zeker aan.

Mr. Anderson 02-01-2024

Stofzuiger met zuigkracht!

In de tijd dat ik de Rowenta Green Force Cyclonic Effitech+ RO7C66 stofzuiger gebruik, heeft hij zich als een betrouwbare stofzuiger bewezen. De stofzuiger is een eenvoudig te monteren apparaat, met verrassend veel zuigkracht.

Wat opvalt, is het lage geluidsniveau, wat betekent dat wij ongestoord kunt schoonmaken, zelfs als de kleintjes liggen te slapen. De wendbaarheid van de stofzuiger is prima, hoewel het stofzuigen van trappen niet altijd heel makkelijk is.

Met een redelijk lange kabel kun je verschillende kamers bereiken, maar een paar extra meter zouden handig zijn voor grotere ruimtes. Het legen van het stofreservoir vergt wat handigheid. De cyclonic module moet weer goed op zijn plek worden gezet.

De stofzuiger blinkt uit op lastige plekjes, zoals waar onze kat vaak ligt, en zuigt daar prima alles op. Hoewel de prijs prima is, zou een iets langer snoer wel gewenst zijn.

Desondanks, gezien mijn positieve ervaringen met zijn prestaties en het gebruiksgemak, zou ik de Rowenta Green Force Cyclonic Effitech+ RO7C66 zeker aanbevelen voor de dagelijks schoonmaak.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Stil

Minpunten

• Kort snoer

k*********@g******** 27-12-2023

Wat een stilte!

Wat een verschil met mijn 15 jaar oude miele die langzamerhand uit elkaar viel. Waarbij de kids de woonkamer verlieten als ik begon met stofzuigen, blijven ze nu rustig in de woonkamer. Hij is echt een stuk stiller. Daarnaast verschillende opzetstukken. In het boekje wat erbij geleverd wordt staat waar je ze allemaal voor kan gebruiken. Ik gebruik het opzetstukje van de bank graag. De mini turbo brush. Vind hem heel ideaal. Ik twijfelde eerst over de opvangbak of dat wel wat zou zijn. Maar vind het perfect. Met 3 kids in huis ligt er nog wel eens wat klein speelgoed op de grond wat ik hierna er weer makkelijk uit kan halen. Stofzuiger ligt makkelijk in de hand en is makkelijk op te bergen.

Pluspunten

• Stilte
  • Verschillende opzetstukjes
  • Zuigkracht

h**********@g******** 27-12-2023

Fijne, lichte en stille stofzuiger

Ik heb deze stofzuiger getest.
Een fijne en stille stofzuiger. De stofzuiger is licht qua gewicht en het is fijn dat je de zuigkracht kan instellen op het handvat.
Ideaal dat er geen stofzuigerzak in hoeft en dat de opvangbak makkelijk te legen is. Een nadeel is dat het snoer wel iets langer had gemogen. En de voet van deze stofzuiger heeft de neiging om op standje tapijt te staan. De stofzuiger mond voor de kleine hoekjes zit vast aan de de stang en is uitklapbaar. (Je kan hem dus niet kwijt raken)
Een fijne stofzuiger die ik zeker zou aanraden!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Stil
  • Mogelijkheid instellen zuigkracht
  • Geen stofzuigerzak

Minpunten

• Snoer is net te kort
  • Stofzuiger voet neigt naar stand voor tapijt

c*********@g******** 25-12-2023
Wat een fijne stofzuiger. Zuinig in gebruik en maakt niet veel lawaai.
Er zitten verschillende onderdelen bij waar ik bv mijn stoffen bank goed kan stofzuigen.
De bediening van de kracht zit ook in de steel wat erg gemakkelijk is.
Ik ben zeer tevreden over deze stofzuiger

a**********@h********** 16-12-2023

Stille kracht

Een paar jaar geleden kocht ik bewust een stille stofzuiger uit deze serie omdat wij het geluid altijd heel vervelend vinden. Het geluidsniveau was al een stuk aangenamer dan iedere andere stofzuiger die we hiervoor hadden. Nadeel was dat de zuigkracht ook wat minder was. Maar ik wilde toch in de herkansing omdat de stofzuiger voor boven aan vervanging toe was. Deze aangeschaft, in elkaar gezet en aangezet. Dit model gaat niet naar boven. Ik was aangenaam verrast. Nog stiller dan de andere stofzuiger en een vele malen hogere zuigkracht. Ik wilde een houten wasknijper opzij duwen, maar die verdween in de zuigmond. Met het turbostukje haal ik moeiteloos haren van kleden en het tapijt staat er supernetjes bij. Kortom. Blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• stil
  • krachtig
  • veel accesoires

Minpunten

• zwaar