Samsung Jet™ 75E Premium steelstofzuiger VS20B75A9R5/WA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Jet™ 75E Premium steelstofzuiger VS20B75A9R5/WA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

f************@g******** 07-12-2023

Aanrader

Ik vind het een mooi product en het werkt sneller dan de gewone stofzuiger omdat je het makkelijker pakt.
Hij werkt heel erg goed en de prijs kwaliteit is ook gunstig, zeker een aanrader.

Pluspunten

• Werkt heel fijn.

Jan de Boer 27-11-2023

Uitstekende steelstofzuiger!

Deze steelstofzuiger gekocht na zorgvuldig onderzoek op internet en dergelijke. Na ontvangst gezien dat de uitvoering stevig is en uitgevoerd in degelijk ABS kunststof. Het hanteren gaat gemakkelijk, bijvoorbeeld voor zuigen onder kasten. Als kruimelzuiger is deze wel groot, maar nog wel te hanteren. De bijgeleverde hulpstukken zijn voldoende, al hebben we geen hond, het kleine mondstuk werkt ook goed. Er was ook een groot hulpstuk bijgeleverd om vloeren te wissen. Dit gaan we nog onderzoeken, maar lijkt een prima extra hulpmiddel.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Veel hulpstukken
  • Vloerwisser bijgeleverd
  • Licht in gebruik

Minpunten

• Als kruimelzuiger wel groot

Kees 17-11-2023

bevalt goed

prima stofzuiger, werkt goed, eenvoudig in gebruik en de dweilfunctie[sweeper] werkt ook fijn.
op de normale stand werkt de accu lang genoeg, een lege accu is in ongeveer 3uur opgeladen.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • licht in gewicht

t**********@g********* 14-11-2023

Jet™ 75E Premium steelstofzuiger VS20B75A9R5/WA testen

Ik mocht de Samsung Jet 75E steelstofzuiger een aantal weken testen. Het is een mooie, krachtige steelstofzuiger met een fraai design Eigenlijk vind ik het heel jammer dat testperiode voorbij is... het Is een fijn apparaat, het gewicht van de stofzuiger is zeker niet te zwaar maar wel zwaarder als dat je de steel van een elektrische stofzuiger in de hand heb maar ja dan moet je ook nog de gehele stofzuiger mee slepen, en dat hoe nu niet, prettig om op deze manier te stofzuigen, of je nu je gehele huis wil stofzuigen, wanneer de zuigkracht op medium staat gaat deze ongeveer een uurtje mee maar zet je hem op volle kracht dan is de accu na 10 minuten leeg, opladen gaat wel snel, na een half uurtje kan je weer verder. Ook zitten er verschillende opzetstukken bij. Ook deze werken alle waarvoor de bedoelt zijn, plintenzuiger, kleine zuiger waarbij haren uit het opzetstuk gezet kunnen worden om beschadiging te voorkomen. Kleine zuigmond speciaal voor dieren. Deze zuigt krachtig en de haren zijn heel gemakkelijk te verwijderen en dan natuurlijk de normale, brede zuigmond, werkt ook prima en ook deze is goed schoon te maken omdat de rol gemakkelijk is te verwijderen en terug te plaatsen. Als laatste de dweil borsten, er zitten natte schijven bij welke ik niet prettig vindt, blijven niet kleven (kan ook zijn dat ik ze verkeerd heb gebruikt daar de handleiding hierin niet duidelijk is) maar de schijven welke je zelf nat kan maken blijven wel goed zitten en is een stenen en houten vloer goed te dweilen, en wordt ook echt schoon, een echte aanrader, alleen het gaat niet zo snel gezien het kleine oppervlakte Wat ik wel jammer vind is de handleiding. Deze is naar mijn mening erg summier. Er ontbreekt de uitleg over de diverse hulpstukken. De steelstofzuiger is erg praktisch in gebruik. Ook handig is dat de hupstukken zonder stang te gebruiken zijn waardoor de stofzuiger ook makkelijk bruikbaar is op stoelen en banken en natuurlijk als kruimeldief Een extra accu erbij is een aanrader. Over het algemeen ben ik heel erg tevreden, en was het een geslaagde test.

Pluspunten

• compact
  • niet teveel geluid
  • opladen gaat redelijk snel
  • goed schoon te maken

Minpunten

• mis een extra accu
  • handleiding voor de hulpstukken

Jurgen 14-11-2023

Samsung Jet 75E

De Samsung Jet 75E Premium is een multifunctioneel apparaat; te gebruiken als stofzuiger/ handstofzuiger en je kunt ermee dweilen d.m.v. het dweilhulpstuk.
Voldoende bijgeleverde accessoires; denk aan opzetstuk voor kieren en een combinatie-opzetstuk voor het verwijderen van stof op gordijnen en meubels.
Zelf heb ik het product enige tijd mogen testen en ben er erg tevreden over.
De prijs-kwaliteitsverhouding is goed; je krijgt hiervoor een multifunctioneel apparaat; makkelijk in gebruik en ook is het apparaat eenvoudig te schoon te maken.
De reinigingstijd zou wel iets langer mogen zijn want stofzuigen op maximaal vermogen kun je 10 minuten en dan is de accu leeg.
De accu opladen duurt ongeveer 3 uur dus dat vergt geduld.
Het grote voordeel is het gebruiksgemak dat je ervoor terugkrijgt; de stofzuiger is heel wendbaar doordat je zonder snoer de vloeren en trappen kunt schoonmaken.
Prima apparaat.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Mogelijkheden
  • Zuigkracht

Minpunten

• Accuduur

p*****@h********** 13-11-2023

Lichtgewicht, zeer wendbare fijne stofzuiger

Sinds enkele weken heb ik deze accustofzuiger kunnen testen. Na het uitpakken eerst opladen, volgens de handleiding 3,5 uur maar dat ging vlotter, al binnen 2,5 uur toonden de 3 streepjes dat de accu vol was. En dan zuigen maar. Deze stofzuiger is stiller dan onze bedrade stofzuiger.
Wat als een groot voordeel wordt ervaren is dat je de stofzuiger even snel pakt, in tegenstelling tot de traditionele stofzuiger. Even snel zuigen, daar is deze stofzuiger uitermate voor geschikt. Hij is licht in gewicht, gemakkelijk in de bediening en je kunt zelfs plat onder banken en kasten zuigen. Wel had de steel iets langer mogen zijn voor een nog beter gebruiksgemak. Er zijn 3 zuigstanden en opstarten doet de stofzuiger in de middelste stand. Minpuntje is wel dat de accucapaciteit niet getoond wordt en je dus niet weet hoe vol de accu nog is. De eerste keer is de stofzuiger na ca. 50 min. spontaan uitgevallen omdat de accu leeg was.
Het legen van het stofreservoir is zeer eenvoudig. Simpelweg los klikken, filterhuis uitnemen en legen. Als het filterhuis vuil is kan dit ook snel gereinigd worden waarna alles weer in elkaar en aangesloten kan worden.
Dweilen is met dit apparaat ook mogelijk. Er is dan geen zuigfunctie dus als de vloer echt vuil is eerst zuigen en dan dweilen. Zodra het dweilhulpstuk op de zuigbuis aangesloten wordt toont bij aanzetten van het apparaat het lampje “wet” en is er ook maar 1 werkstand. In de beschrijving staat voor dweilen van linoleum en houten vloeren maar wij hebben er onze tegelvloer mee onderhanden genomen en dat werkt uitstekend. Hiervoor de meegeleverde herbruikbare dweilen gebruiken. En na ruim ½ uur werk bleef de accu gewoon de 3 streepjes tonen. Kortom, een heel praktische en complete stofzuiger die wij zeker aanbevelen.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • ligt heel goed in de hand
  • redelijk stil
  • stofzuiger is rechtop tegen de muur te plaatsen
  • veel praktische hulpstukken

Minpunten

• steel had langer gemogen
  • geen duidelijke aanduiding accustatus

Rene Schoen 11-11-2023

Super wendbaar!

Ik heb deze steelstofzuiger van Samsung een aantal weken mogen testen! Eigenlijk vind ik het heel jammer dat testperiode voorbij is... Wat een fijn apparaat! Of je nu even dat kleine beetje wil opzuigen wat tussen de bankkussens is komen te zitten of dat je het hele trappen huis stof- en haarvrij wil maken, deze Samsung helpt je er met gemak doorheen! Ik zijn volledige lengte is het best een zwaar apparaat. Wel beweegt hij verschrikkelijk makkelijk door het huis heen, dankzij de mee-rollende borstel! Voor de wat grotere handen is de greep iets aan de kleine kant. Met de zuigkracht op medium kan je best wel een uurtje je gang gaan in huis, maar wanneer je zijn volle vermogen vraagt, heb je slechts 10 minuten de tijd en dan houdt het wel op! Gelukkig is hij makkelijk en vrij snel weer volgeladen met het meegeleverde laadstation! Het leeghalen en schoonmaken gaat heel makkelijk, heel fijn dat je sommige filters uitwasbaar zijn. Ik was heel sceptisch, maar ik ben wel overtuigd nu!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Goed resultaat
  • Dweil mogelijkheid

Minpunten

• zuigduur op vol vermogen

s*******@h********** 10-11-2023

Mooi product

Doet wat het moet doen.
Erg tevreden
Makkelijk vast te houden, niet zwaar in handen

g*********@h********** 07-11-2023

Samsung steelstofzuiger test

Deze krachtige Samsung Jet 75E steelstofzuiger met een fraai design mocht ik een aantal weken testen.
Het was in begin wennen want je hebt het gewicht van de steelstofzuiger in de hand. Dit went snel en de bewegingen zijn ook erg soepel. Je kunt erg gemakkelijk overal bij komen. De hulpstukken kunnen bijna in de 90 graden bocht draaien.
De steelstofzuiger is in geluid ook zeer aangenaam. Geen hoge tonen of hard geluid. De huisdieren vinden het ook niet erg als ik de steelstofzuiger gebruik ipv de gewone stofzuiger. Tevens is er ook een speciale opzetborstel voor huisdieren. Met deze opzetborstel kun je prima de manden/kleden mee stofzuigen.
Het ledigen van de opvang reservoir gaat zeer gemakkelijk. Bij het terug plaatsen van het reservoir moet je even goed opletten of het er goed op zit.
De accu gaat met de maximale stand ongeveer kwartier mee. Met de zachte stand is het 3 kwartier tot een uur.
Voor de kleine reinigings klussen is het ideaal, voor het schonmaken van grote oppervlakten is het minder praktisch.

Pluspunten

• Praktisch
  • Wendbaar
  • Laag in decibellen

Minpunten

• Accu duur