Samsung Jet™ 75E Pet steelstofzuiger VS20B75AGR5/WA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Jet™ 75E Pet steelstofzuiger VS20B75AGR5/WA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Syl 04-05-2024

Handige zuiger

Wilde een draadloze stofzuiger voor de bovenverdieping ben er erg blij mee. Ligt lekker in de hand is niet te zwaar en zuigt goed. Gebruik hem nu ook beneden ipv mijn gewone stofzuiger. Ook
voor even iets op te zuigen is ie handig, je pakt hem zo van de oplader en je kan zuigen. Heb wel een extra accu erbij en die heb je ook wel nodig.

c**************@h********** 10-03-2024

Super fijne stofzuiger
Zuigt zelfs de kattenbakkorrels weg
Banken en stoelen zijn snel schoon geen dieren haren meer zeer tevreden.

brent 14-11-2023

goeie

Hele goede stofzuiger, zeer gemakkelijk hanteerbaar en licht in gebruik, zuigkracht erg goed

w********@u********* 13-11-2023

Mooi, licht en goed!

Mooi en licht in gewicht. Het geluid dat hij maakt is zeer acceptabel. Veel minder dan mijn oude gewone stofzuiger en hij zuigt prima. Accuduur is tot nu toe voldoende. Hulpstukken zijn makkelijk op te bergen op de wandhouder en makkelijk te wisselen.
Kortom een zeer fijne stofzuiger voor een goede prijs.

Pluspunten

• Gewicht
  • Geluid

Minpunten

• Tot nu toe geen.

z*******@g******** 10-11-2023

Wij wilde een draadloze, handzame stofzuiger ter vervanging van onze traditionele stofzuiger. Dat is grotendeels gelukt.
Deze steelstofzuiger van Samsung is licht van gewicht en draadloos. Hierdoor dus handzaam. Hij volgt soepel je bewegingen, waardoor je overal makkelijk bijkomt. Hij is vrij stil tijdens het zuigen wat wij een fijne bijkomstigheid vinden. Door het ophangsysteem neemt hij weinig ruimte in beslag.
De accu is vrij snel leeg. De beloofde 60 min is op de minimale stand, maar je hebt toch regelmatig de max-stand nodig. De wat zwaardere 'stof'deeltjes zuigt hij in de min-stand minder goed op. Voor ons, wij wonen niet zo heel groot, voldoende om de benedenverdieping (laminaatvloer) en de trap (tapijt) goed te stofzuigen. De bovenverdieping moet wachten tot na het opladen (of je moet een 2e accu hebben).
Conclusie: Wij zijn blij met de aankoop en vinden de verhouding prijs-kwaliteit in verhouding staan met bovenstaande

b********@h******** 09-11-2023

Fijne stofzuiger

Het is fijne, goed hanteerbare stofzuiger die goed onder meubels zuigt. Prettig is, dat je ziet waar veel vuil opgezogen wordt. Goede zuigkracht.

r*********@z******* 31-10-2023

goede steelstofzuiger op batterij

prima product en makkelijk in gebruik, tevens ook meerdere mogelijkheden door de bijgeleverde hulpstukken