Rowenta RO4B25 Compact Power XXL RO4B25 Stofzuiger zonder zak

• MRT 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO4B25 Compact Power XXL RO4B25 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

d**************@h********** 05-01-2024
Ik zocht een stofzuiger met een goed vermogen en een betrouwbare naam en kwam uit bij ROWENTA.
Ik gebruik de stofzuiger nu al een tijdje en ben nog steeds verbaasd hoeveel tijd het scheelt als ik het vergelijk met mijn vorige stofzuiger.
Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend want je krijgt drie keer terug wat je betaald hebt.
Ik ben dik tevreden!!!

m****************@h********** 24-12-2023
Fijne kleine stofzuiger een powerhouse in zijn klasse. Echter een klein mi puntje de willen zijn van hard plastic en dat schaaft regelmatig en zou krassen kunne veroorzaken

jwarnar 07-08-2023

Klein maar fijn

Handige en kleine stofzuiger met een goede zuigkracht. Wel is de stroomkabel wat aan de korte kant, ik ben langer gewend. Ook is deze machine niet geschikt voor lange personen 2 meter en langer). De lengte van de uitschuifbare buis is net te kort waardoor je als lang persoon voorover staat bij het stofzuigen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Zakloos

Minpunten

• Snoerlengte

Sanne 27-07-2023

Goede zuigkracht en makkelijk in gebruik

Goede stofzuiger, handzaam (licht van gewicht en is flexibel) met goede zuigkracht. Makkelijk schoon te maken en te legen. Het zuigt goed hondenharen op en komt met verschillende opzetstukken waardoor bijvoorbeeld de bank stofzuigen goed kan. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Makkelijk te legen
  • Goede zuigkracht

Inge-v 26-07-2023

Stofzak loze stofzuiger met verschillende filters

Ik heb deze stofzuiger nu 10 dagen in huis. Wat het eerste opvalt is dat deze stofzuiger een reparatie garantie van 15 jaar op de doos heeft staan. Uniek voor apparatuur in deze tijd. Op het oog mooie filters in de opvang unit. Gemakkelijk te verwijderen unit en prima schoon te houden. Af en toe uitspoelen en klaar! Het andere filter van tijd tot tijd vervangen (zoals ik gewend ben). Gebuik 'm sinds kort en hij lijkt echt weinig fijne delen vrij te laten. De cycloon functie zorgt er voor dat het stof en vuil mooi geconcentreerd, onderin, in de opvangbak komt. Zuigkracht vaak prima. Fijn gewicht en vorm van de stofzuiger zelf. Zuigkracht voor hoogpolig kleed mis ik wat efficiëntie in de lichtgewicht vloerborstel ook krijg ik de dierenharen minder goed verwijderd. Op de plavuizen trekt de borstel, in bepaalde hoek verhouding, soms vacuüm helaas. Snoer had wat langer gemogen. Net als de hoogte van de stofzuiger steel, op de hoogste stand wat te kort voor mij. Het meubel opzetstukje werkt prima, daarentegen laat het vrij snel los omdat je de opzetstukjes niet kunt vast-klikken. Fijn de rommel meteen te kunnen weg gooien, voelt goed. Snoer rolt snel en stevig op.
Kortom: zuigkracht an sich niets op aan te merken, goed te reinigen, hygiënisch omdat je het vuil meteen weg gooit, daardoor verwacht ik ook totaal geen nare geurtjes. Ik denk voor vele gezinnen ook prima stofzuiger (!!) maar zoek ik persoonlijk specifieke andere dingen in een stofzuiger waardoor hij minder goed bij mij past. Wel ga ik op zoek naar een andere stofzuiger met soortgelijke stof opvang en combi van filters.

Pluspunten

• Filters
  • Opvangbak ipv stoffige zak
  • Goed design - mooi uiterlijk
  • Lang repareerbaar

Minpunten

• Dierenharen en hoogpolig tapijt niet perfect
  • Stang en snoer lengte

Lonneke24 17-07-2023
Stofzuiger met een stevige zuigkracht. Haalt haren van huisdieren gemakkelijk uit of van bekleding af. Het grote reservoir is een echt pluspunt.
De stofzuiger is handzaam, beweegt goed mee. Het snoer is niet super lang, maar ook zeker niet te kort. Bovendien rolt het snoer gemakkelijk op door op de daarvoor bestemde knop te duwen.
Een nadeel voor huisdierbezitters is wel dat het gehele apparaat statisch is en dus haren aantrekt.

Al met al, prima prijs kwaliteit verhouding.