Hoover U 3484/1 PurePower zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hoover U 3484/1 PurePower zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Magdalena1 13-02-2011

Ik heb er twee en allebei doen het perfect. lang of kort haar. parket of tapijt deze hoover kan het allemaal. echt elk haartje is weg. hulpstukken zitten makkelijk bereikbaar bij de hand. goed luchtfilters.
alles gaat elektronisch enkel voor hoogpolig tapijt moet je een schuifje verplaatsen. hij is stevig en makkelijk in gebruik.
soms gaat hij wat meer geluid maken maar dan is de flexibele buis verstopt eventjes schudden of met een breinaald erdoor heen en alles gaat weer prima.

kooiket 07-12-2009

---------- upadate review 07-12-2009 ----------
Het is een rotmachine, ik heb ondertussen de 2e al sinds februari en ook deze begint na het 3e x gebruik ontstellend te loeien en zal er net als de vorige binnenkort wel mee ophouden.
Niet omdat ik het zo vaak gebruik, het ding staat op kantoor dus 1 a 2 x per week (20 min) op het tapijt. Hij maakt wel goed schoon, zolang het werkt. Toch vraag ik deze keer maar mijn geld terug, ik ben het zat met Hoover.
Volgende keer of een dyson of een miele, ik ben er nog niet uit!

---------- oude review 06-12-2009 ----------
Heb het ding naar aanleiding van eerste review gekocht in februari 09, maar het ding is log en lomp en zuigde superslecht, heb tijdens de zomer het ding teruggestuurd, toen was ie er mee opgehouden, ondanks dat ie amper gebruikt werd (!) Heb nu nr 2, deed precies 30 min rustig zijn werk en is nu weer begonnen met kraken en loeien, zal het maar weer terugsturen en wil geen 3e

MarsX 09-05-2008

Wie vloerbedekking heeft of ook nog huisdieren kan deze stofzuiger beter nog vandaag kopen dan morgen ! Als je denkt dat het schoon is zuigt de Hoover binnen 3 minuten een pak haren van 5cm dik uit de vloerbedekking... (i.v.m. de roterende borstels) iets waar je mond van zal openvallen...
De zuigslang kan los en +/- 4 mtr uitrekken voor gebruik van meegeleverde hulpstukken.