De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V10 Absolute op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

h********@g******** 12-11-2022

Veredelde kruimeldief

Geschreven voor: Dyson V10 Absolute

Waardeloos apparaat. Zuigt totaal niet. nog slechter dan een ouderwetse kruimeldief. Als je de turboborstel gebruikt zuigt hij kleine deeltjes niet op, waar verzamelt ze in de voet. Gevolg is dat alles er weer uit valt als je de knop los laat. Hulpstukken plaatsen is ook een crime. Zou nooit meer een Dyson kopen!

Minpunten

• duur
  • amper zuigkracht

Iilianr 07-11-2022

Elk jaar een nieuwe filter kopen (van een euro of 40)

Geschreven voor: Dyson V10 Absolute

Enkele jaren geleden de Dyson V10 Absolute gekocht. Sindsdien ten minste 1 keer per jaar een nieuwe filter van meer dan 40 euro (incl. Verzendkosten) per stuk aan moeten schaffen. Best een dure hobby.
Onze volgende stofzuiger wordt geen Dyson. Het is fijn dat ie snoerloos is, maar inmiddels is er voldoende keuze op de markt en ga ik de vergelijkingssites raadplegen zodra ik een nieuwe stofzuiger wil.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Mooi

Minpunten

• Elk jaar een nieuwe filter kopen
  • Accu snel leeg

i*********@g******** 04-11-2022

Dyson V10 heel slecht.

Geschreven voor: Dyson V10 Absolute

Ik heb er 2 gekocht , maar er weinig plezier aan beleefd , telkens de trigger (aan en uit) knop werkte niet , moet wel vermelden dat de service uitstekend is , maar voor dit dure apparaat is dit te gek. Ik koop er ook nooit nog 1.

LENA 10-07-2022
Geschreven voor: Dyson V10 Absolute

Dacht wat heerlijk geen snoer.....maar ja ook geen zuigkracht , zo leeg, niet handig voor onder bed en bank.
Extra filter gekocht anders zit je zonder tijdens het drogen.
Mondstuk al snel stuk .
Zuigt slecht op, veertjes. gras, steentjes, kokosmat.

Dus geen aanrader, hij staat wel stoer maar ja...

Ik ga weer een Miele bestellen met snoer!!

Pluspunten

• ziet er leuk uit

Minpunten

• snel leeg
  • geen zuigkracht
  • gauw verstopt
  • mondstuk snel stuk, knapte af...plastic