Bosch BGL8400 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 410 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8400 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Astrid 01-09-2017

Spijt van deze aankoop

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Ik koos voor deze stofzuiger voor de lange snoerlengte en de kleur. Spijt als haren op mn hoofd. De zuigmond valt om de haverklap van de stang, het snoer trekt snel uit het stopcontact en wordt zo snel opgedraaid dat het overal tegenaan vliegt. De parkeerplek voor de stang brak al heel snel af. De zuigmond is erg hoog, je komt al heel snel niet meer onder meubels. Je hebt echt spierballen nodig voor deze stofzuiger!

Pluspunten

• Lang snoer

Minpunten

• Zuigmond te groot
  • Te zwaar
  • Materiaal gaat snel kapot

Mark Willemsen 16-12-2016

erg flexibel,goede zuigkracht voor weinig wattage.

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Ik vind de stofzuiger erg stil, wat ik belangrijk vind. De reikwijdte is ver genoeg. Je hoeft niet vaak om te pluggen. Hij beweegt erg soepel en volgt je goed. Kortom een betere stofzuiger die zou ik zo weer kiezen.

Gerda 15-12-2016

toppertje!

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Het is even wennen na 10 jaar een nieuwe stofzuiger....maar zeer tevreden met mijn aanschaf. Doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Snoerlengte
  • De mondborstels
  • Zuigkracht

Minpunten

• Hulpstukken niet geïntrigeerd

marina 08-08-2016

een stille strakke stofzuizer

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

na veel uren werken in lawaai is dit een genot om mee te werken. Hij is mooi vormgegeven. Het extra lange snoer geeft veel gebruikersgemak. Het ergonomische handvat maakt voor mensen met rugklachten het hanteren van een stofzuiger een stuk plezieriger

robert 04-08-2016

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Degelijke stofzuiger met goede zuigkracht, maar helaas te zwaar voor een vrouw. Helaas moet ik als man in het vervolg stofzuigen

Topper 03-08-2016

TOP STOFZUIGER

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Ik als man des huizes hanteer de stofzuiger, heb meerdere door mijn handen gehad geloof me, maar moet zeggen dat deze tot nu toe de beste is in alles wel te verstaan. Gemakkelijk, licht,zeer stil, wendbaar compact(alles bij je) en 15 METER snoer met 1 stekker de hele kamer(70m2) doen geen ergernis. Zeer aan te raden ook voor kleine ruimtes. Iets duurder dan normaal maar zeer zeker het geld waard. Een regel rechte aanrader.
Stofzuigen voor je plezier, JA dat kan met deze.
Mvg Bulent

Mirjam 31-07-2016

niet blij!!

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

zuigt wel oke, maar op harde vloeren maakt de stofzuiger heel veel herrie. Op het kleed laat hij erg veel hondenharen nog achter. het advies van de verkoper dat dat nu juist de reden was om deze te kopen, maar valt heel vies tegen. het aut. oprolsnoer vind ik ook geen pre. Als ik aan het stofzuigen ben en het snoer blijft even achter een tafelpoot oid hangen, rol het snoer op. Soms met zo'n vaart dat de stekker uit de muur wordt getrokken. Ik heb Bosch hierover geschreven, moet de stofzuiger terug naar de fabriek en op mijn vraag: ik kan toch niet zonder stofzuiger met huisdieren" kreeg ik niet echt antwoord. Heel veel geld, voor erg weinig! En heel weinig service. Ik zou deze stofzuiger niemand aanraden, zeker een huishouden waar huisdieren zijn.

Harry 31-07-2016

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Uit ervaring van van moeder heb ik de keuze gemaakt om ook een Bosch stuifzanden aan te schaffen. Mijn moeder gebruikt al jaaaaren een Bosch stof zuiger en is hier laaiend enthousiast over. De stofzuiger wordt dagelijks gebruikt ivm de hond die ze heeft. Dat heeft mij ook doen besluiten om een Bosch stofzuiger aan te schaffen, omdat ik zelf 3 katten en een papegaai heb en dat geeft nogal wat sof en haren in huis.
Ik hoop dat ik er net zoveel plezier mee mag hebben als dat mijn moeder dit al heel wat jaren heeft met de Bosch stofzuiger.

Bram G 22-07-2016

veel voor weinig

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

zeer handig 15mtr.snoer en grote stofzak zuinig en stil en goed wendbaar makkelijk te bedienen.vergeleken bij andere merken is de Bosch een mooie vormgegeven stofzuiger.

robert 18-07-2016

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Heel solide stofzuiger, alleen voor een vrouw een wat te zwaar apparaat. Maar de zuigkracht is enorm en het vermogen daarentegen laag.

Greet 17-07-2016

Nieuwe stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Na veel rondneuzen deze stofzuiger gekozen om de grote actie radius, zeer stille motor en de score op tapijt.

pelle1975 16-07-2016

Bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

De stofzuiger doet het heel goed,
en is erg stil.
We zijn erg heel blij mee.

Bert 14-07-2016

Bosch Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Heb hem sinds gisteren in mijn bezit , maar zeer tevreden hij zuigt prima weinig lawaai en vooral de bereikbaarheid liefst 15 meter snoer heerlijk ben er erg blij mee ,heb altijd al een Bosch gehad het is gewoon een top merk maar de oude ging kapot na vijftien jaar dus dat mag dan ook wel hij heeft z'n best gedaan toch .

blij 14-07-2016

verliefdheid

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

ik ben nu al verliefd op mijn nieuwe Bosch stofzuiger!!! hij is licht,heeft een lang snoer en niet onbelangrijk hij werkt als een dolle

A 13-07-2016

krachtig en groot bereik

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

het is een krachtige stofzuiger, door het lange snoer kan ik in één keer de hele begane grond stofzuigen. Deze stofzuiger maakt de kleden en vloerbedekking zichtbaar schoner door dat het een krachtig apparaat is. verder is de stofzuiger heel wendbaar, hij rolt rustig achter mij aan zonder dat ik er aan hoef te trekken. Kortom fijn in het gebruik.

Vincent 08-07-2016

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Ideale stofzuiger, geluidsarm, goede zuigkracht op zowel tapijt als op harde ondergrond.
Praktisch in gebruik met handige zwenkwielen en lang snoer van 15m !
Ook de aparte Parket borstel werkt prima

Bosch blg8400 review 04-07-2016

Review nieuwe bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Lekker licht volgt prima maakt minder geluid dan vorige en is ook nog eens energiezuinig. En met de cashback aktie ook nog eens extra voordelig.

Rachel 02-07-2016

fantatische stofzuiger

Geweldige stofzuiger.
Vergeleken met mijn vorige stofzuiger is deze vele malen stiller.
Heerlijk lang snoer, hoef niet steeds van stopcontact te wisselen. Ergonomisch is deze ook geweldig. Kortom dit gaat echt mijn vriend in de huishouding worden !!!

Rudy Verduijn 01-07-2016

Bij eerste gebruik al zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

bij eerste gebruik al direct het gevoel van zuig kracht,
stroom kabel lengte en het gevoel van prettig werken

Apekel 17-04-2016

Topper voor een fraaie prijs

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Mooie stofzuiger en mede dankzij de Bosch-actie voor een goede prijs. Maakt weinig geluid. Ben vooral tevreden over het 15 meter lange snoer en de extra handgreep aan de stofzuigerstang.

MvK 16-04-2016

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Ja wat kun je zeggen van een stofzuiger. Na 15 jaar was mn vorige kapot dus moest n nieuwe. Qua prijs een gezocht in het middensegment en bij de Bosch BGL8400 uitgekomen. Tot nu toe tevreden. Fijn vindt ik de beklede stofzuigerslang. Daarnaast was de lange snoerlengte van 15 mtr voor mij een groot voordeel omdat ik in een appartement woon. Irritant vind ik wel dat er geen knop opzit voor het inrollen van het snoer zoals bij mn vorige maar dat je aan het snoer moet trekken. Dat heb je dan ook wel een per ongeluk. Maar goed dat hebben misschien tegenwoordig alle stofzuigers. Heb m nog niet zo lang, maar heb geen spijt van mn keuze.

suus 12-04-2016

Stofzuiger In'genius

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Fijne stofzuiger met name handvat blijkt erg prettig.
Lange snoer is enerzijds prettig, anderzijds onhandig doordat deze altijd geheel moet worden uitgerold, voordat deze weer kan worden ingerold.

Pfundt 10-04-2016

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Bijna al mijn apparaten in huis zijn Bosch mijn vorige stofzuiger ook alleen waarom ik het gebruiksgemak een 5 geef is ik heb er een paar maal mee gezogen en vind hem erg zwaar vergeleken met mijn vorige stofzuiger

PietenRiet 09-04-2016

STofzuiger Bosch BGL8400

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Prima stofzuiger, mooie kleur en vormgeving. Makkelijk is het lange snoer zodat je het hele huis door kan. Minder makkelijk is dat het borsteltje niet in de stofzuiger zelf zit maar geklikt aan het mondstuk (en dat werkt niet fijn en ligt het dus ergens anders). Je hebt het dan dus niet bij de hand als je het nodig hebt.

Niet te spreken ben ik over de procedure om de refund terug te krijgen. Dat werkt niet handig op de telefoon en je moet heel veel gegevens invullen. Vervolgens accepteert ie de foto die je maakt met je telefoon niet. Geef gewoon de korting bij aanschaf, dat is toch veel makkelijker??

Tineke van Gorkum 08-04-2016

stille motor en lang snoer

Geschreven voor: Bosch BGL8400 blauw

Voor mij was de stille motor een must en ook het lange snoer bevalt uitstekend.
Handig in gebruik door zwenkwielen en niet te zwaar om de trap te zuigen.