Electrolux ZB3012 oranje, rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZB3012 oranje, rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

H.A.K. 23-12-2014

Door de steel veel handiger dan een traditionele kruimeldief,
ook een makkelijk oplaadstation. Een super apparaat.

Rita

H.A.K. 01-12-2014

Super handig toestel, geweldig apparaat! Heel gebruiksvriendelijk. Je hoeft je niet te bukken. Het is heel makkelijk schoon te maken.

Theo Tas 11-11-2014

De mogelijkheden zijn legio en het gebruiksgemak is goed. Je kunt er gemakkelijk overal mee terecht, zowel op trappen als onder kasten en bedden. De vormgeving is goed en de duurzaamheid is na nog geen drie maanden gebruik nog niet zo goed te beoordelen, vandaar een lager cijfer hiervoor.

Zeegoe 10-11-2014

Ik heb de Ergorapido nu enige tijd in mijn bezit en ben er zeer tevreden over. De stofzuiger is gemakkelijk in gebruik, licht en wendbaar. Per keer kan ik er,op de laagste stand,ca. 60 m2 mee zuigen. Ik neem hem ook vaak even mee in de auto om op ons kantoor te stofzuigen.
Voor de trap en kruimels op de bank gebruik ik de kruimeldief.
Kortom een echte aanrader dus.

.Hilde15. 16-10-2014

Goede zuigkracht, gemakkelijk in gebruik zonder snoer, en neemt erg weinig plek in beslag. Wij zijn heel blij met deze stofzuiger.

brandvanrijn 27-09-2014

Niet verwacht dat een 'kruimeldief' de stofzuiger zou kunnen vervangen. Niets in minder waar. Werkt super goed, en ligt fijn in de hand, en nooit meer last van een snoer!!

djfred 27-09-2014

Had niet verwacht dat deze steelstofzuiger zo goed zou zijn.
Heb totaal geen spijt van mijn aankoop!
Het is een echte aanrader.
Hoekjes en randen totaal geen probleem en ziet er ook nog eens gestroomlijnd uit!!

hkansjes 11-09-2014

Totaal geen spijt van deze aankoop. Goeie zuigkracht, werkt makkelijk zelfs op vloerbedekking zuigt hij prima. Makkelijk dat je de kruimeldief er los uit kan halen en zo kan gebruiken zelfs met een hulpstuk er nog bij.

aentactofix 10-09-2014

Het is een genot om met deze krachtige stofzuiger te werken.
De combinatie van kruimeldief en steelstofzuiger is erg handig.
De verlichting op de zuigmond komt goed van pas in de donkere hoekjes. Ik ben erg tevreden over deze aankoop.

Geelgroen 10-09-2014

We hebben de stofzuiger pas, maar zijn erg enthousiast over de mogelijkheden. Dat je een deel kunt afkoppelen en als kruimeldief kunt gebruiken is ideaal voor bijv. trap en auto.
Zuigkracht is prima. We hopen lang van dit apparaat plezier te hebben.

Sonke 09-09-2014

Wij hebben deze stofzuiger pas in gebruik en deze bevalt prima zeer compact en handig in gebruik wij gaan hem ook in de caravan gebruiken dit omdat de kruimeldief zeer makkelijk te gebruiken is wij denken zelf dat wij een goede koop gedaan hebben met de aanschaf van deze stofzuiger in ons gezin

miek48 08-09-2014

Een must have voor gezinnen! Laat jonge kinderen maar lekker een boterham met hagelslag eten. De kruimels zuig je daarna snel en eenvoudig weer op met deze stofzuiger. Je gebruikt hem veel meer als een gewone stofzuiger.

Eenvoudig in gebruik en om schoon te houden. Goede zuigkracht, ik had hem al veel eerder moeten aanschaffen.
Ben er heel blij mee.

gezin6 08-09-2014

Ideaal om de ontbijtkruimels mee weg te halen!
Gedurende de dag pak je 'em steeds vaker...hij is gemakkelijk in gebruik, de kinderen vinden het leuk om zo te helpen!
Hij neemt erg weinig plek in beslag, dus er is overal wel plaats voor hem.
Ook vanwege de prijs hebben we voor deze gekozen.

gezin6 08-09-2014

Nog even n snelle toevoeging op hierboven...we hebben hem pas 2 dagen, dus over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen-vandaar de 5 op dit onderdeel.

Fruitschaal 06-09-2014

Fijne stofzuiger,handig in gebruik zelfs mijn man vind het nu leuk om te stofzuigen,handig ,en voor de trap gebruik je de kruimeldief,super mooie kleur,