AEG AEO 5440 Essensio rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG AEO 5440 Essensio rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

dideveed 02-05-2014
Geschreven voor: AEG AEO 5440 Essensio rood

We hebben deze stofzuiger nu 3 maanden in bezit. Het is een echte miskoop! We hebben deze gekocht omdat we de voorganger hadden van dit model, deze was niet alleen goedkoper maar ook beter.
Om te beginnen maakt hij een hels kabaal. Als je hem op 2000 watt schuift begint hij te piepen, echt niet om aan te horen. Je kunt de stofzuiger stang(steel) als je klaar bent, op de stofzuiger klikken/schuiven. Handig! alleen viel de steel er al na een week af. Ook het punt waar je de steel in klikt is net voor de snoer ingang, je kunt dus niet de steel al in klikken en het snoer dan oprollen. Dit was bij de voorganger van dit model wel goed.
Hij voelt verder ook goedkoop aan, en de wielen piepen. Kortom ik zou hem niet aanraden.
Om dan toch iets positiefs te noemen. Hij zuigt op 2000 watt wel goed en de S-bags zijn goedkoop in aanschaf (wit merk dan wel).