Rowenta RH6879 X-Pert 6.60 RH6879 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH6879 X-Pert 6.60 RH6879 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

hagelhoos@gmail.com 24-02-2022

Handig

Licht en makkelijk in gebruik. Accuduur aan de korte kant, wel laadt de accu snel op.
Zuigt goed op. Lampje is overbodig. Ik stofzuig meer dan voorheen, vanwege het gemak

Pluspunten

• Licht
  • Makkelijk
  • Wendbaar

Minpunten

• Accuduur
  • Materiaal

Ronald81 22-02-2022

Goed product

Goed product, zit goed in elkaar en is niet zwaar van gewicht. Hij is voldoende wendbaar en het lichtje voorop werkt eigenlijk wel heel fijn. De accu gaat lang genoeg mee om een verdieping schoon te maken. Al met al zijn we zeer tevreden

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Wendbaar

Minpunten

• Openen van het afvalbakje vergt wat geduld

s***************@h********** 22-02-2022

Handige steelstofzuiger

Het in elkaar zetten van de stofzuiger is duidelijk. Je krijgt er voldoende verschillende opzetstukken bij om alle oppervlaktes mee te stofzuigen. Wij wonen in een 1-slaapkamer appartement wat maakt dat het netjes kunnen opbergen van apparaten belangrijk is. We hebben het ophangstuk op de muur bevestigd zodat die ordelijk weg gezet kan worden na gebruik en geen ruimte inneemt. Verder vinden we de zuigkracht en de batterijduur erg goed. Het licht is handig voor in donkere hoekjes.

De mindere puntjes zijn de goedkope look door het lichte plastiek dat gebruik werd. Het is niet zo simpel om het stofopvangbakje uit het apparaat te klikken. Eens je het weet is dat natuurlijk geen probleem meer. Een aantal decibel minder was ook aangenaam geweest.

Wij zouden hem zeker wel aanraden aan anderen! Prijs-kwaliteit zit goed.

Pluspunten

• Accuduur
  • Lichtgevende kop
  • Makkelijk op te bergen

Minpunten

• Decibels
  • Plastiek design

Chantal van Riemsdijk 22-02-2022

Fijne handzame steelstofzuiger

Bij vele steelstofzuigers zijn ze zwaar en liggen niet fijn in de hand. Met deze Rowenta steelstofzuiger ligt dat heel anders. Met zijn lichtgewicht is het vele malen makkelijker om te stofzuigen. Als je ook alle accessoires gebruikt als kruimel zuiger ook dan ligt hij hoe sin de hand. Met zijn twee standen aan zuigkracht kan je zelf bepalen hoe hard je hem wil laten zuigen. Handig voor je deurmat! Ik ben heel tevreden met deze Rowenta steelstofzuiger en beveel hem dan ook aan!

• goede zuigkracht

Minpunten

• Je kan hem niet neerzetten.

Pat73 21-02-2022

Krachtige compacte stofzuiger

Verbazingwekkende zuigkracht, haren van huisdieren en schoonmaken van tapijt geen enkel probleem. Laad snel op. Wendbare stofzuiger. Relatief klein afvalbakje

Pluspunten

• zuigkracht
  • wendbaar
  • oplaadtijd

Minpunten

• klein afvalbakje

Veronica 21-02-2022

Fijn product

Wij mochten dit product testen.
Erg makkelijk in gebruik, in te zetten voor snelle kleine schoonmaak opdrachtjes, goede zuigkracht en niet te zwaar.
Ideaal om naast een normale stofzuiger te hebben voor als je kruimels op tafel hebt.
Ook met huisdieren erg makkelijk die wat extra haren verliezen.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Wendbaar
  • Zuigkracht

m***************@g******** 15-02-2022

boven verwachting; krachtig en soepel te bewegen

De Rowenta X-Pert 6.60 werkt boven verwachting! Hij is compact, niet te zwaar en beweegt soepel. Heel handig leek mij de boostfunctie, maar die heb ik nog niet veel nodig gehad. Ook zonder de boost een krachtige stofzuiger. Het geluid valt enorm mee. Nadeel vind ik dat je de accessoires niet aan de muurhouder kunt plaatsen, maar slingeren ergens los. Daarnaast moet de zuigunit van de stang gehaald worden bij het neerzetten als je de muurhouder niet gebruikt. Fijne meubelzuigmond en de plintzuigmond. De grote roterende borstel is gemakkelijk schoon te maken van haren en pluis. Ook zit er een kleinere versie met roterende borstel bij, maar die heeft voor mij geen meerwaarde. Helemaal handig vind ik de kleine borsteltjes aan de stang en aan de zuigunit die ook te gebruiken is als kruimelzuiger. Opvangreservoir is wat lastig losmaken om te legen, maar dat is misschien nog wat handigheid krijgen. het reservoir is wel groot genoeg om meerdere keren mee te zuigen. De accuduur leek me vrij kort, maar valt toch reuze mee.

Pluspunten

• zuigt krachtig
  • compact
  • extra borstels zijn een fijne aanvulling

Minpunten

• neerzetten moet met zuigunit los van de stang
  • geen houden voor de losse accessoires

m*******@h********** 11-02-2022

Geweldig

Rowenta stofzuiger heeft me verrast door zijn gewicht. Het is zeer licht en eenvoudig te gebruiken. U krijgt meerdere acessoires die op de bank kunnen worden gebruikt, in een auto, trap of in algemene ruimtes van uw huis of flat. het neemt niet veel ruimte in en het ziet er mooi uit zodat het je niet stoort bij de muur of in een hoek. Om je reservoir te legen moet je gewoon op een kont drukken en alles in een vuilnis laten vallen. Ik ben blij dat het draadloos is, dus ik hoef geen kabel rond te dragen. De zuigkracht is genoeg, maar ik denk dat het het beste is om deze Rowenta als secundaire vacuüm te hebben voor het geval je een groot huis en veel dieren hebt.

SLuning 05-02-2022

Fijne stofzuiger

Ik heb deze stofzuiger nu sinds een paar weken en hij werkt heel fijn, zowel op harde ondergronden als op het tapijt. De verschillende hulpstukken zorgen dat je ook meubels goed kan stofzuigen. In het begin gaan de onderdelen wat stug uit elkaar, maar naarmate je dit vaker doet gaat dit ook gemakkelijker.

Pluspunten

• Werkt goed op verschillende ondergronden.
  • Heeft goed de hondenharen te pakken.

Minpunten

• Onderdelen gaan in het begin stug uit elkaar.

BPaauw 02-02-2022

Stofzuiger die stofzuigen leuk maakt

Sinds enkele weken heb ik de stofzuiger in huis. Naast een zeer fraai design is het een aantrekkelijke stofzuiger om te zuigen. De verschillende stofzuigermonden maken dat het voor diverse oppervlakte prettig zuigen is. De zuigkracht is goed en de opvangbak is goed te legen. Aangezien hij licht is, is hij makkelijk te tillen om bijvoorbeeld de trap stof te zuigen.

Pluspunten

• vormgeving
  • Zuigkracht
  • Verschillende stofzuigermonden
  • Licht
  • Makkelijk schoon te maken

Pauline 01-02-2022

Fijn apparaat

Absoluut verrast bij het openen van de verpakking. Een mooie apparaat met zeer veel accessoires.
Zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te monteren. Ik gebruik deze stofzuiger veel om even de kruimels rond de eettafel en in de keuken weg te zuigen.
Ik zie dit product als een luxe kruimeldief welke is uitgebreid met een steel.

Pluspunten

• Handzaam
  • Compact
  • Zuigt veel fijnstof op

Minpunten

• Hoge pieptoon wanneer hij aan staat

Anna Roos 31-01-2022

Zeer licht en wendbaar

Ik hebt het product mogen testen. Na het uitpakken viel gelijk op hoe licht hij is en ik ben blij met de diverse hulpstukken die erbij horen. Alles is makkelijk te bevestigen. Ik was wat huiverig over de zuigkracht, maar dat bleek absoluut onnodig. Hij zuigt moeiteloos diverse ondergronden schoon.
Handzaam in gebruik, doordat je hem makkelijk pakt en wegzet. Door de ingebouwde verlichting ook prettig in gebruik wanneer het al donkerder is en voor in de hoekje of onder de b.v. de kast.
Eerste keer reservoir legen was wat onwennig. Als je eenmaal weet hoe het moet, is het echter geen probleem.
Wat voor mij ontbreekt is een handig ophangsysteem, aangezien je hem niet overeind mag wegzetten, en opbergruimte voor de hulpstukken.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Vele hulpstukken
  • Verlichting
  • Duur accu

Minpunten

• Geen opbergsysteem
  • Kan niet staand worden weggezet

j***********@g******** 30-01-2022

Handzame stofzuiger met veel gemak

In de testfase van een handzame stofzuiger valt direct al bij het uitpakken op dat aan ieder detail is gedacht om voor een compacte stofzuiger niet onder te doen voor een grote.. Makkelijk om het apparaat in elkaar te zetten met de juiste hulpstukken. Bij het aanzetten merk ik een minder fijne pieptoon, even wennen denk ik dan maar. De 1e meters zijn prettig, zeker als het wat schemert dan maakt de verlichting in de voet het vuil zichtbaar. Best een fijne 1e indruk met een voelbaar deugdelijk apparaat, alleen die piep. stay tuned

Pluspunten

• kan veel vuil kwijt
  • handig in gebruik

Minpunten

• vervelende pieptoon
  • sommige delen voelen plastic aan

Cecile 30-01-2022

Lichtgewicht stofzuiger

Deze is stofzuiger is super licht in gebruik in vergelijking met een gewone stofzuiger.
Hij is erg wendbaar en heeft verlichting onderaan. Dit is ideaal voor de donkere hoekjes of onder meubels. Er zitten verschillende hulpstukken bij, deze zijn makkelijk te monteren.
Er zit een power functie op. De stofzuiger maakt een subtiel geluid.
Het is aan te raden om de stofzuiger op te hangen en te koppelen aan de accu. Dit ivm de beperkte accuduur.
In een huishouden met huisdieren is het advies om de borstel om de keer dat je hem gebruikt schoon te maken aangezien hier de haren omheen gaan zitten. Tevens is het verstandig om het reservoir na gebruik te ledigen aangezien anders de zuigkracht afneemt.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Wendbaar
  • Verlichting
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• Accuduur