Dyson DC52 Animal Complete

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC52 Animal Complete op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rdrond 10-08-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Animal Complete

Echt een super stofzuiger! Ik heb deze dyson nu bijna een jaar en hij doet het nog geweldig! Hij zuigt erg goed. En door de verschillende borstels kun je alle oppervlakken goed schoon maken en stof vrij. Ik heb 2 katten en dus veel haar in mijn huis. Deze stofzuiger is daar echt voor gemaakt. Geen enkele haar blijft achter als ik er met de dyson langs ben geweest. Ook maakt hij de vloerbedekking zo goed schoon, ben ik echt heel blij mee! En de zuigkracht is nog steeds hetzelfde als een jaar geleden. Echt een aanrader!
Verder zou alleen de stok en het snoer wel wat langer mogen van mij. Ook maakt de stofzuiger bij sommige opzetbortsels erg veel lawaaii, maar hij maakt het dan wel erg goed schoon.
Hii rijdt ook net heel soepel over tapijt, en blijft ook eel eens haken achter xijn eigen snoer.
Maar dit alles weegt voor mij niks op tegen de ontzettende goede zuigkracht en goede opzetborstels. Ook is hij erg makkelijk schoon te maken. Al met al een top stofzuiger!

Amparro1234 30-09-2014

ik heb deze Dyson sinds 2 weken in huis
zuigt perfect, krachtige stofzuiger..

moet wel eerlijk zeggen dat ik er erg aan moest wennen als je altijd een Miele gewend bent geweest

vooral de juiste borstel zoeken voor je vloer was nog even een klus
hij werkt en zuigt echt anders...
ik gebruik nu de grote borstel die ik voor laminaat als tapijt kan gebruiken, werkt goed maar zoals gezegd dus wel erg wennen!

verder is het een mooie moderne stofzuiger met een zeer krachtige werking
licht in gebruik en zeer fijn doordat er nu geen stofzuiger zakken meer aan te pas komen, echt een voordeel

abovenberg 12-12-2013
Geschreven voor: Dyson DC52 Animal Complete

De Dyson is meer dan alleen een stofzuiger, dankzij een mooi design en de zeer sterke zuigkracht. De Dyson maakt krachtig schoon en neemt al stof mee voor dat je op de daadwerkelijke plaats bent geweest. Met de verschillende mondstukken kun je daadwerkelijk overal bij. En is er voor elk oppervlak een goed passend stuk. Dit is prettig voor je meubels en voor jezelf, (je hoeft je niet in gekke posities te wringen) het is zelf een beetje uitvogelen wat waar bij hoort want dat staat niet in de bijsluiter. Ook is er een agressiever mondstuk (in de bijsluiter staat dan ook dat je niet met je vingers er in moet) dit mondstuk ontsmet de oppervlaktes perfect maar maakt een hels kabaal. Dit is niet een goede optie wanneer je op een later tijdstip wilt zuigen of wanneer er kinderen liggen te slapen. Het klinkt bijna als een grasmaaier. Verder is de dyson makkelijk in gebruik, rolt lekker mee, heeft een comfortabele steel op een goede hoogte/lengte en een lang snoer. Verder ben ik erg tevreden omdat ik de dyson een stuk hygiënischer vind dan mijn oude 'normale' stofzuiger. Geen gedoe met zakken en makkelijk te legen.

batdegroot 08-11-2013
Geschreven voor: Dyson DC52 Animal Complete

De sterke punten van de Dyson zijn al bekend. Wij hadden wel wat aanmerkingen:

1. het snoer is niet kort maar toch korter dan onze andere stofzuiger - paar meter meer had gemogen.
2. Het zien van het vuil in de doorzichtige trommel vinden wij niet prettig
3. Het geluidsniveau is toch fors.

Bernard

stemblom-de vos 20-10-2013
Geschreven voor: Dyson DC52 Animal Complete

Ik ben heel tevreden over deze stofzuiger. Hij is super makkelijk te bedienen/ gebruiken, zelfs de trap is nu gemakkelijk om te doen daar hij goed op een trede past. De lengte van de snoer is erg goed.De verschillende hulpstukken heb ik allemaal al een keer kunnen gebruiken en werken goed.
De flexibele parketborstel daar kan ik ook heel makkelijk mee onde banken en kasten komen.De turbo koolborstel is ideaal op vloerbedekking.
De opvangbak is super simpel eraf te halen en ook makkelijk er weer op te zetten.
Het enige min puntje wat ik zeker in het begin heb ervaren is de ietwat korte stang, alleen als je hem vaker gebruikt en rechtop blijft staan met de stang dan gaat het steeds beter en ervaar ik het als beter voor mijn rug.